Підпишіться на новини

Арбітраж трафіку у гемблінг-проєкті: тенденції 2020 року

Автор: Максим Плаксін
15 травня 2020, 17:04
Голосів: 3

В арбітражі налічується безліч перспективних ніш, з якими можна працювати. Однією з прибуткових вертикалей вважається гемблінг. Експерти Login Casino розкажуть про арбітраж трафіку 2020 року, які моменти потрібно врахувати в гральному бізнесі і як правильно інтегрувати в систему.

Арбітраж трафіку у гемблінг-проєкті: тенденції 2020 року

Арбітраж трафіку – що це таке простими словами?

Арбітраж трафіку, або по-іншому партнерський маркетинг – продаж товару (оффера) шляхом реклами, яку вебмайстер реалізує на особисті кошти. За кожним оффером у партнерській мережі стоїть компанія, яка має готові лендінги, операторів кол-центрів та інше. Від арбітражника потрібно тільки грамотно налаштувати рекламу.

Під гемблінгом мається на увазі «вертикаль» онлайн-казино, покер-румів, букмекерських контор і інших сервісів, які пов'язані з азартними іграми і грошима. Арбітраж трафіку в гемблінг-проєктах – залучення відвідувачів рекламодавцям в казино, букмекерські компанії. Рекламодавець платить власнику ресурсу гроші за кожну цільову дію залученого клієнта. Цільовими діями можуть бути: реєстрація, поповнення депозиту, прокручування конкретного числа фриспінів, скачування і установка додатку та інше.

Читайте також: Азартні ігри в Інтернеті: інструменти регулювання в країнах ЄС

Специфіка гемблінгу передбачає нестандартні методи оплати за цільову аудиторію. Умовно всі способи можна класифікувати на два види:

  • Оплата за цільову дію (CPA). Відправка фіксованої суми за конкретну цільову дію, наприклад, реєстрацію в онлайн-казино з підтвердженням електронної пошти, внесення депозиту на певну суму, установку софту, проходження кваліфікації. В цьому випадку арбітражник отримує кошти одноразово, після того як клієнт зробив цільову дію, а рекламодавець це затвердив.
  • Оплата за моделлю ревшари (RevShare). Відрахування всіх активів, витрачених користувачем. Залучаючи користувача, рекламодавець власнику гемблінг-проєкту відраховує відсоток від програних клієнтом коштів. Виплати проводяться довічно.
Цікаво

Серед програм, які можуть допомогти спростити роботу арбітражу, виділяють Publer, Telemetr, Keitaro, Tilda.

Фахівці з арбітражу багато міркують з приводу того, яка система оплати ефективніше. Перша модель дає можливість отримати весь дохід від клієнта і спрогнозувати ступінь доходу учасника казино, якщо знати конверсію джерела.

Арбітраж трафіку

Друга модель надає пасивний дохід, де важко спрогнозувати, коли, хто і в якій кількості програє в гральному закладі. До слова, багато користувачів вкладають 1-2 рази, а після програють і залишають інтернет-майданчик.

Читайте також: Power BI в SEO: інструмент для просування гемблінг-проєктів

Арбітраж трафіку у гемблінгу: способи для залучення

Розглядаючи арбітраж трафіку, гральний бізнес, його успіх буде залежати не тільки від уміння фахівця налаштовувати і працювати з рекламою в Інтернеті, але і від того, які схеми будуть використані. Далі наведені найбільш поширені методи залучення трафіку на оффери у гемблінг-вертикалі.

Push-повідомлення

Push-повідомлення – це оповіщення від web-браузера або мобільних додатків, які з'являються на робочому столі користувача. Їхня ефективність в тому, що вони виглядають не як звична реклама, і в основному клієнти самі дають дозвіл на їх відправку.

Реклама гемблінгу в такому способі відбувається стандартно: арбітражникам потрібно використовувати картинки гральних проєктів і розповісти про бонусну програму. Наприклад, пропозиція отримати бездепозитний бонус за реєстрацію або прокрутку 200 фриспінів. Налаштування виводу оголошень в пуш-повідомленнях буде залежати від умов оффера.

Реклама в соціальних мережах

SMM-трафік також має високі показники конвертації. Арбітражнику доступні два методи залучення клієнтів: пряма реклама казино і реклама відгуків про переваги площадки. У першому випадку реклама заборонена соціальними мережами, тому її купують у власників груп і спільнот. Пости можуть бути будь-якого формату, але зазвичай це сторітеллінг. У другому методі фахівець з арбітражу розміщує відеоролик, у якому розповідає про власний досвід отримання доходу, залишаючи посилання на оффер. Далі він просуває дане відео безпосередньо за допомогою адміністраторів або за допомогою таргетованої реклами, якщо це дозволено правилами соціальної мережі.

Читайте також: CRM система: необхідність спеціаліста у сфері гемблінгу

Канали в Telegram

Арбітраж трафіку у гемблінгу

Арбітражнику потрібно створити канал, де він буде розповідати про схеми роботи окремого проєкту. Поступово він наповнює його різними коментарями, скриншотами, а після цього закуповує рекламу на інших каналах. Користувач виявляє таку рекламу з цікавою інформацією, переходить за посиланням, реєструється, виконуючи цільову дію, за яку рекламодавець повинен заплатити. Але буває, що фахівець придумує яскраву «історію» навколо каналу з різними схемами казино, використовуючи сторітеллінг, потім набирає підписників і рекламує конкретний інтернет-майданчик.

Тизерні оголошення

Тизерне оголошення – запуск рекламної кампанії з тизерами (оголошення із зображенням і привабливим описом). Оголошення можуть бути розміщені на тематичних ресурсах і сайтах зі схожою тематикою, наприклад, онлайн-кінотеатрах. CTR у тизерів трохи менше, ніж у пуш-повідомлень, оскільки їх може блокувати AdBlock.

Існує безліч різних варіантів, щоб використовувати арбітраж трафіку. Гемблінг – це та ніша, де можна пробувати всілякі схеми, наприклад, налаштовувати контекстну рекламу за допомогою клоакінгу, створювати персональний вебпортал азартної тематики.

Нагадаємо, що раніше ми розповідали про те, як потрапити в топ видачі «Яндексу» та «Гуглу».

Читайте також: Сучасний мобільний гемблінг – перспективний напрямок для розвитку

Читайте також: Elementor WP: як використовувати у гемблінг-проектах?

28 Травень
вгору