Ідентифікація залежного гравця – погляд з боку оператора

Автор: belevtsov
14 Червня 2021, 06:19

Відсутність контролю у будь-який сфері життя – це недобре, і в будь-якій сфері можна занадто захопитись аж до негативних наслідків, чи то робота, чи то хобі, чи то стосунки тощо. Тож іноді таке трапляється і з людьми, які полюбляють азартні розваги. Лудоманія постійно з’являється в аргументах противників легалізації грального бізнесу. Однак світові практики показують, що законодавство майже всіх юрисдикцій містить жорсткі вимоги до операторів щодо запобігання виникненню гральної залежності. Детальніше про це нам розповів представник онлайн-казино «ВАВАДА».

Матеріал носить довідково-інформаційний, аналітичний характер та не має за основну мету просування товарів та послуг на ринку (відповідно до ст. 22-1 Закону Україні «Про рекламу»), не є рекламою.

Чому необхідно ідентифікувати проблемних гемблерів

Насамперед через наслідки, які може отримати казино, якщо такий клієнт продовжуватиме грати. Лудоман під час гри може втратити зв’язок із реальністю і програти велику суму коштів. А це може призвести до скарги від нього чи його родичів на ім’я регулятора.

«Після цього на бізнес можуть очікувати серйозні проблеми – від штрафу до анулювання ліцензії за умови повторення таких випадків. Тому для онлайн-казино вкрай важливо відстежувати поведінку кожного гравця: як новачка, так і постійного клієнта. За останні роки більшість юрисдикцій серйозно підвищили вимоги до операторів щодо відслідковування активності гравців», – пояснив спікер.

Він також додав, що паралельно з цим починають вводити нові вимоги, які покликані заборонити стимулювання за програшу. Як приклад фахівець навів Великобританію – Комісія з азартних ігор вирішила збільшити час між спінами на слотах, заборонити автогру та будь-які ефекти, які створюють враження перемоги за програшу.

Читайте також: В’ячеслав Халанський про лікування гральної залежності

Як розпізнати лудомана

Звісно, в силу характеру у кожного гравця може бути свій патерн поведінки за гральної залежності, але вона завжди характеризується низкою ознак. Розглянемо їх на прикладі поведінки гемблера, який протягом певного часу користувався послугами онлайн-казино:

  1. Суттєве збільшення часу за іграми

Ця ознака є першим тривожним дзвіночком – клієнт, який зазвичай грав годину-дві раз на тиждень може проводити на майданчику 5-6 годин по кілька разів на тиждень. У цьому випадку адміністрації онлайн-казино вже варто розпочати стежити за ним, оскільки збільшення тривалості і частоти сеансів вже є негативною ознакою.

  1. Збільшення суми ставок

клієнт казино

За словами представника онлайн-казино, це менш помітна характеристика. Але якщо гравець почав заходити в казино і програвати весь свій депозит через кілька великих ставок, то це свідчить про те, що він хотів виграти велику суму, а не розважитися та приємно провести час.

«Після таких дій ми починаємо уважніше спостерігати за поведінкою гравця», – додав спікер.

Не варто забувати і про бонуси та програми лояльності, які є ефективними методами утримання клієнта на одному гральному майданчику.

«Сучасні системи аналітики поведінки гемблера дають змогу казино автоматично чи в ручному режимі пропонувати різні бонуси, подарунки чи інші спеціальні пропозиції, якщо гравець близький до того, щоб покинути платформу. Подивіться на ринок – абсолютно всі мають привітальні бонуси, фриспіни, страховку ставки, бонуси на депозит тощо. Перевага ж персональних бонусів полягає у підвищенні лояльності гравця, який почувається особливим через ці пропозиції від онлайн-казино», – роз’яснив фахівець.

Як приклад, у казино «ВАВАДА» під час реєстрації гравець отримує 100 фриспінів у слоті Razor Shark із вейджером ×20 і 100% на перший депозит.

  1. Зміна розміру і частоти поповнення депозиту

Друга найкритичніша ознака. Звісно, іноді гравець просто може виділити більший бюджет на ігри, але це може відбуватися щонайбільше один раз на 2-3 місці. Ознакою ж лудоманії є неадекватне зростання фінансових витрат на гемблінг.

«Якщо гравець грає більше часу, то і програє більше. Здоровий гравець просто проігнорує це і повернеться до гри, коли заплановано. У лудомана ж суттєво зміниться фінансова активність – якщо на початку він виділяв $100-200 щомісячно, то з розвитком гральної залежності ці суми збільшуються. І поповнює свій рахунок гравець вже не один, а кілька разів на місяць. Ось на цьому моменті ми і починаємо обмежувати таких клієнтів від гри», – розповів представник «ВАВАДА».

депозит казино

Привабливість казино також підвищать такі фактори, як широкий вибір валюти для поповнення і наявність рідної мови користувача. Виведення виграшу має бути безпроблемним та швидким, у казино «ВАВАДА» воно займає не більше 24 годин.

Також, за словами представника казино «ВАВАДА», у них, як і у всіх світових операторів казино, зручний функціонал у вигляді промокодів. Так, наприклад, промокод LOGINCASINOUA дає можливість гравцям отримати 30 спінів із вейджером ×40 в слоті Jammin’ Jars.

  1. Сумнівні джерела коштів

Залежний гравець готовий будь-якими шляхами знайти кошти для подальшої гри. Тому за наявності попередніх ознак онлайн-казино може затребувати додаткові документи для підтвердження фінансових джерел гравця. Наприклад, це може бути виписка з банківської картки. І як сказав спікер, це часто стає причиною для обмеження гемблера.

«Коли отримуєш таку виписку, часто можна побачити, що особа вела гру вже не на власні, а на кредитні кошти від банку чи мікрокредитної організації. Або ж ці кошти було взято в борг у іншої особи. Це один із найпомітніших сигналів для онлайн-казино, що час усувати особу від гри, і нам цього достатньо», – уточнив експерт.

  1. Зміна поведінки гравця

Звісно, це більше помітно в наземних гральних закладах, але і в онлайн-казино є фактор спілкування з персоналом. Наприклад, із службою підтримки. Як розповів наш спікер, проблемні гравці доволі грубі, нетерплячі та дратівливі, навіть через найменші дрібниці та питання. Звичайний гравець зазвичай поводить себе чемно і чекає вирішення ситуації, тоді як лудоман може зірватися на крик навіть через маленьку технічну помилку на майданчику.

персонал казино

Проблемний гемблінг може виявлятися по-різному, однак має низку сталих ознак

Ці ознаки онлайн-казино має вчасно помічати і розпізнавати. Для цього, звісно, потрібно спеціалізоване програмне забезпечення, оскільки вручну відстежувати поведінку кожного клієнта грального майданчика неможливо. Як розповів представник «ВАВАДА», сучасне ПЗ може бути як і заздалегідь запрограмоване на виявлення ознак лудоманії в поведінці клієнта, так і працювати за системою машинного навчання, що дає змогу системі діяти більш варіативно і розпізнавати навіть малопомітні прояви гральної залежності.

«У будь-якому випадку оператор зобов’язаний стежити за своїми гравцями. Це питання як дотримання законодавства і ліцензійних вимог, так і репутації грального бізнесу загалом», – підсумував працівник «ВАВАДА».

Читайте також: У що гратимуть українські гравці

Читайте також: Законодавчі особливості відкриття казино в Україні

Коментарі:
Зараз читають
ноя
вгору