Підпишіться на новини

Обмеження на промоцію азартних ігор у низці країн

Автор: Олександр Корольчук
10 лютого 2021, 09:54
Голосів: 3

Гральне законодавство часто регулює не лише сам азартний бізнес, але і його маркетинг та рекламу. І від країни до країни ці правила докорінно відрізняються. На прикладі обмежень, які диктує Google Ads, ми підготували короткий огляд про дозволені та заборонені рекламні активності в різних юрисдикціях.

Обмеження на промоцію азартних ігор у низці країн

Для початку варто уточнити, що правила Google Ads базуються на законодавстві для грального бізнесу. Воно може бути неповним чи застарілим, тому в деяких країнах заборонена лише реклама наземних казино. Хоча й онлайн-гемблінг там теж заборонений, але щодо його просування немає жодних нормативно-правових актів.

Австралія

Онлайн-гемблінг: дозволено з обмеженнями: рекламодавець має бути ліцензованим оператором, зареєстрованим у всій країні чи її області та мати ліцензію на спортивні ставки або лотереї.

Інформація про онлайн-гемблінг: ліцензований оператор може рекламувати матеріали, пов’язані з азартними іграми, зокрема ваучери чи бонусні коди, освітні матеріали, що стосуються азартних ігор, а також поради, прогнози та гандикаперство.

Австрія

Онлайн-гемблінг: рекламодавець має отримати дозвільний документ від Міністерства фінансів Австрії. У випадку зі спортивними парі також необхідно надати дійсний номер дозволу на беттінг. За наявності ліцензії дозволено просувати азартні онлайн-ігри, онлайн-бінго, спортивні ставки, онлайн-казино.

Продукти, пов’язані з гральним бізнесом: ліцензований оператор може рекламувати бонусні коди, ваучери, освітні матеріали, поради, прогнози й гандикаперство, а також лотереї, пов’язані з азартними іграми.

Бельгія

Онлайн-гемблінг: компанія, яка зареєстрована в Бельгії та має місцеву ліцензію, може рекламувати азартні онлайн-ігри, онлайн-бінго, спортивні ставки, онлайн-казино.

Продукти, пов’язані з гемблінгом: ліцензіату дозволено просувати бонусні коди, ваучери, освітні матеріали, поради, прогнози, гандикаперство та лотереї.

Болгарія

Онлайн-гемблінг: дозволено просувати азартні онлайн-ігри, онлайн-бінго, онлайн-казино та спортивні ставки.

Продукти, пов’язані з азартними іграми: дозволено просувати бонусні коди, ваучери, освітні матеріали, поради, прогнози, гандикаперство та лотереї.

Читайте також: Що таке бінго та чому воно популярне

Бразилія

ставки на скачки

Онлайн-гемблінг: законодавство дозволяє ліцензіатам просувати лотереї, ставки на скачки. Також можна рекламувати сайти, які надають інформацію про інші гральні послуги, ліцензовані в країні, чи порівнюють їх, але не є гральними вебресурсами. Ці сайти можуть надавати посилання на азартні ігри, які не контролює агрегатор.

Канада

Онлайн-гемблінг: лише державні організації мають право на рекламу послуг онлайн-гемблінгу, онлайн-бінго, ставок на спорт та онлайн-казино.

Те саме стосується й контенту, пов’язаного з гемблінгом: державні оператори можуть просувати бонусні коди, ваучери, освітні матеріали, поради, прогнози, гандикаперство та лотереї.

Китай

Контент, пов’язаний із гральним бізнесом: заборонена реклама наземних казино та фізичного грального обладнання. Також заборонено ігри в Інтернеті, де ставлять гроші або інші цінні речі, щоб виграти більшу суму коштів або негрошові призи.

Хорватія

У сфері онлайн-гемблінгу ліцензіат країни може просувати азартні онлайн-ігри, онлайн-бінго, онлайн-казино, ставки на спорт і сайти-агрегатори, які надають інформацію про гральні сервіси.

Те саме стосується інформації, пов’язаної з гральною активністю, – книжок, порад, прогнозів, бонусів тощо.

Чехія

За наявності державного дозволу онлайн-оператор може виставляти оголошення онлайн-казино, онлайн-бінго, лотереї та спортивних ставок.

У цій юрисдикції Google також дозволяє робити рекламні кампанії щодо книжок, порад, прогнозів, гандикаперства, ваучерів і бонусів.

Читайте також: Як отримати ліцензію на онлайн-казино України

Данія

У цій країні існують окремі правила маркетингу для комерційних і державних операторів. Перші можуть рекламувати наземні гральні заклади, онлайн-казино, онлайн-беттінг, спортивні ставки, змагання фентезі-спорту, слот-автомати та інформацію, пов’язану з гральним бізнесом, у вищезгаданому форматі.

Державні компанії уповноважені просувати лотереї, пов’язані з азартними іграми, конкурси та розіграші, скретч-ігри, бінго, ставки на скачки та інформацію на кшталт книжок, порад, прогнозів тощо.

Рекламодавці, які надають інформацію про азартні ігри чи порівнюють їх, але самі ними не займаються, мають посилатися лише на ліцензованих операторів.

скретч-ігри

Єгипет

У цій країні не дозволено рекламувати наземні гральні заклади. Щодо інших напрямів інформація відсутня.

Естонія

Заборонені рекламні кампанії, які стосуються наземних казино.

Фінляндія

Дозволені рекламні кампанії онлайн-казино, онлайн-беттінгу та онлайн-бінго, як і будь-яка інформація, що стосується індустрії азартних ігор.

Франція

Ліцензована регулятором компанія може законно просувати онлайн-казино, лотереї, онлайн-бінго та ставки на спорт. Сайти-агрегатори, які надають інформацію про гемблінг, можуть посилатися лише на операторів, ліцензованих французьким регулятором, але не можуть контролювати чи керувати гральними ресурсами.

Також можна поширювати інформацію, пов’язану з індустрією.

Німеччина

Крім ліцензії від уряду, бізнесу також потрібен і дозвіл на рекламу. Тоді він зможе давати оголошення ставок на спорт, кінні скачки та лотереї. Будь-яка реклама ігор шансів повністю заборонена.

Греція

У країні діють стандартні правила – дозволена реклама онлайн-казино, онлайн-бінго, лотерей і ставок на спорт поруч із поширенням інформації щодо грального бізнесу.

Читайте також: Історія та особливості казино Монте-Карло

Гонконг

Не дозволяються оголошення наземних казино. Легальною є тільки реклама лотерей та ставок на спорт.

Угорщина

Ліцензовані оператори онлайн-казино й спортивних ставок можуть давати оголошення через Google. Право на рекламу лотерей належить лише державним компаніям. Можна поширювати інформацію про азартний бізнес.

Індія

Нелегальним є поширення реклами про будь-які ігри наземних закладів. У країні діє низка регіональних обмежень. Наприклад, промоція фентезі-спорту законна всюди за винятком семи штатів. У сфері онлайн-гемблінгу Google забороняє кампанії, спрямовані на Індію, крім гри раммі, але і її не можна рекламувати в семи штатах країни.

Індонезія

Google не дозволить рекламувати в цій юрисдикції наземні казино, а також будь-які онлайн-ігри, де гроші чи інші цінні предмети використовують як ставку, щоб виграти більше грошей або предметів.

Республіка Ірландія (за винятком Північної Ірландії)

онлайн-казино

Ліцензіат юрисдикції може проводити рекламні кампанії у сфері онлайн-казино, онлайн-беттінгу, онлайн-бінго. Можна поширювати інформацію про гральний бізнес поруч із лотереями, які стосуються гемблінгу.

Ізраїль

Дозволені рекламні оголошення онлайн-казино, онлайн-бінго, спортивних ставок, як і дані щодо грального бізнесу.

Італія

Будь-яка реклама азартних ігор чи послуг, пов’язаних із ними, заборонена, за винятком лотерей, якими оперують державні компанії.

Японія

На цьому ринку Google дозволяє рекламувати лише вертикалі, підконтрольні уряду, – кінні, човнові, велосипедні та автомобільні перегони. Інші різновиди гемблінгу заборонено рекламувати, окрім місцевих лотерей від ліцензованих державних операторів.

Читайте також: Кращі покерні книги для початківця

Кенія

Африканська юрисдикція дозволяє тільки маркетинг у сфері лотерей, спортивних ставок і онлайн-казино.

Корея

Незаконною є реклама будь-яких наземних гральних закладів та ігор. Державні оператори можуть давати оголошення з послугами лотерей і спортивних ставок.

Латвія

Дозволено до промоції лише послуги лотереї від державних операторів.

Литва

Місцеві легальні оператори можуть рекламувати лотереї, онлайн-казино, спортивні ставки та онлайн-бінго.

Малайзія

Діє повна заборона будь-яких азартних ігор як для наземних закладів, так і для онлайн-операторів, які пропонують гру на гроші чи інші матеріальні цінності.

Читайте також: Огляд змін гральних законодавств у ЄС і СНД за 2020-й

Читайте також: До чого готуватися оператору, який хоче отримати мальтійську ліцензію

20 Чер
вгору