Підпишіться на новини

Оренда додатків для монетизації трафіку в гемблінгу і беттінгу: як працює, де шукати

Автор: Gambling Man
2 березня 2021, 13:33
Голосів: 4

Смартфони і мобільні додатки визнані найбільшими джерелами трафіку в партнерському маркетингу в 2020 році. Тенденція залишається топовою і в нинішньому році, тому ми підготували корисну інформацію про те, звідки бізнесу брати такі додатки, як із них лити, чи підійдуть вони для гемблінгу і беттінгу. По експертну думку звернулися до команди Kit Store, розробників сервісу оренди мобільних додатків для монетизації трафіку.

Оренда додатків для монетизації трафіку в гемблінгу і беттінгу: як працює, де шукати

Як працюють програми для гемблінгу і беттінгу в арбітражі

Мобільні додатки для монетизації трафіку – це адаптований під додаток браузер, у якому відображається сайт рекламодавця. Технологія WebView буквально вбудовує стандартну вебсторінку в мобільний додаток, усуває зайві елементи, які відображаються в браузері на комп'ютері, скорочує час завантаження та фільтрує потік для клоакінгу.

У розпорядженні вебмайстра софт, інтегрований в Google Play Market або App Store. Тематику та дизайн він вибирає самостійно.

«Некоректно називати додатки джерелом трафіку. Безпосередніми джерелами є Facebook, Instagram, інші платформи, звідки такий трафік приходить. За допомогою прилок ви конвертуєте його, підвищуєте лояльність користувачів, чим збільшуєте власний ROI», – прояснюють фахівці Kit Store.

Останні новини про гральний бізнес в Україні читайте в окремому розділі.

Чим гарний арбітраж трафіку через прилки?

Більше користувачів, якісний трафік, вищі лояльність і окупність. А тепер по черзі про кожну з переваг:

  1. Більше можливостей утримати користувача. Після установки додаток може нагадувати про себе push-повідомленнями та навіть простою присутністю на екрані. Будь-яке інше джерело, яке відкривається через браузер, такого ефекту не дасть. Клієнт може просто забути про сервіс, закривши вкладку. Тому це додатковий варіант для комунікації та безкоштовного підвищення конверсії.
  2. +1 джерело трафіку. In-app-трафік – окремий різновид рекламної мережі, коли всередині додатків з’являється реклама, гравець переглядає її та пропускає або переходить за нею. У Google для цього розробили платформу Universal App Campaigns (UAC). Сервіс більш сумісний з Android, але і на iOS працює.
  3. Високий рівень лояльності аудиторії. З урахуванням того, що в арбітражі додатки використовують до двох років, користувач більше довіряє оферам, спрямованим спочатку на офіційні хостинги і тільки з додатків – на платформу рекламодавця. Звідси і вищий коефіцієнт конверсії (CR), ніж за прямого оферу.
  4. Немає обмежень за гео та менше регуляторне навантаження. З однієї оригінальної програми можна лити на будь-яке гео, а статистика блокувань у рази нижча, ніж на прямих джерелах трафіку.

арбітраж трафіку

З недоліків аналітики студії Kit Store виділяють один, але істотний: допоміжні дії для аудиторії – установка додатків перед переходом на лендинг. Частину аудиторії це однозначно відлякає, але та, що залишилася, гарантує вебу підвищений ROI.

Читайте також: Обмеження на промоцію азартних ігор у низці країн

Звідки арбітражнику брати програми?

Профі з Kit Store повідомляють, що таких способів три:

  1. Зробити самому, якщо є профільні скіли та ресурс для створення.
  2. Взяти в партнерській програмі – за відсоток цієї ж партнерки і з умовою оферів на конкретний продукт/послугу/сервіс.
  3. Взяти в оренду/купити готовий софт із можливістю кастомізації під свій офер. Kit Store розробила унікальну механіку оплати відсотком трафіку (до 10%).

Як працює сервіс оренди додатків для гемблінгу

На практиці система працює досить просто: весь звичний інструментарій для веба перенесений і адаптований під нову адмінку.

Як повідомляють фахівці Kit Store, перед початком роботи з кожним клієнтом розробники компанії самостійно тестують програми. Якщо багів не виявлено, вебу надають доступ до особистого кабінету з пулом інструментів. У розпорядженні клієнта статистика, налаштування push-повідомлень, гео і діплінків.

Особливу увагу в компанії приділяють опрацювання функціоналу «ВебВ’ю». У базовому варіанті додатків передбачені повороти, завантаження файлів, підтримка актуальної версії Android, обробка сторінок помилок, внутрішніх діплінків, стану відсутності Інтернету, кешування посилання та наявність власних лоадингів. Клієнт отримує пакет із готовим чат-ботом для «Телеграм» і може самостійно налаштовувати систему повідомлень. Для оптимізації роботи софту та підвищення швидкодії на різних пристроях фахівці Kit Store також додали до роботи додатків апаратне прискорення.

оренда додатків для гемблінгу

Ринок порівняно новий для арбітражників, тому розробники вивчають його можливості на ходу. Наприклад, у Kit Store зараз опрацьовують кейси потрапляння додатків у бан із різних причин. Якщо таке трапляється, клієнт оперативно отримує новий софт на заміну. У розрізі функціоналу найближчим часом планують додати можливість дзвінків, оптимізують депи і процес реєстрації.

Читайте також: Ліцензії, податки та боротьба з лудоманією: особливості ринку азартних ігор Румунії

Гео в мобільних додатках: чи є обмеження

Це головна перевага прилок – немає обмежень ні за вертикалями, ні за гео. Веб самостійно вибирає нішу та може замінювати її, якщо це дозволяє софт. На прикладі софту від Kit Store найвигіднішими для такого трафіку є гемблінг і беттінг. У планах – розширюватися на інші вертикалі. Єдине обмеження за гео в орендованих додатках розробника – Північна Корея, показник становить всього 10% від глобального гео. В інших додатки, орендовані в Kit Store, працюють без банів і нюансів.

Як пояснюють девелопери, на сервісах оренди додатків для монетизації гемблінгу та беттінгу за замовчуванням буде встановлено англійську мову для всіх гео як найбільш поширену та зрозумілу широкій ЦА. У Kit Store, крім базової мови, опрацьовують можливість довантажувати переклади під потрібні гео самостійно.

Гео в мобільних додатках

Скільки коштує оренда й який профіт для веба

Платформа не стягує фіксованої оплати за кожну установку програми. Це означає, що збільшувати бюджет на таку суму не доведеться. Натомість провайдер працює за відсоток від загального трафіку. Наприклад, у Kit Store показник становить близько 10%. Система оплати вигідна для більшості лідів і дає можливість безкоштовного тесту.

Крім базових умов, сервіс пропонує індивідуальні умови для великих афіліатів і добір ставки за взаємовигідним тарифом для соло-вебів. Отриманий трафік компанія пускає на власні офери. Також сервіс надає можливість створення індивідуальних програм для великих партнерів і команд.

Читайте також: Законодавчі зміни 2020-го: ЄС і СНД

Що з інструментарієм?

Інструмент

Чим корисний

Конвертувальний дизайн

Простий і привабливий інтерфейс дає змогу одержувати велику кількість недорогих конверсій

Апк на тест із завернутим посиланням

Після того як користувач отримує додаток, сервіс робить налаштування потрібного вебу офера та гео. Далі користувач перевіряє правильність всіх налаштувань і тільки після цього починає використовувати прилку

Органіка залишається клієнту

Органічний траф – це користувачі, які знайшли додаток у сторах самостійно. Він диференціюється від трафіку, отриманого від рекламних посилань, і не оплачується за ставкою орендодавця

Діплінк без неймінгу

На таких платформах добре працюють діплінки. Система реалізована таким чином, що втрати від відсутності неймінгу мінімізовані. Водночас щодо діплінків жодних обмежень немає. В особистому кабінеті можна створювати їх самостійно під різні гео і будь-яку кількість

Пуші за гео

Базовий функціонал дозволяє налаштувати push-повідомлення з гео-зонуванням. У Kit Store, наприклад, працюють над розширенням інструменту і можливості індивідуального налаштування

Без обмежень за гео

Однак розробники не виключають рідкісну ймовірність багів. Якщо додаток недоступний, поширеною практикою є оперативна поставка іншого, що працює

Підсумок

Повний викуп додатків є найвигіднішим варіантом для обох сторін афіліат-маркетингу. Зручно. Економить час і ресурс. Звільняє партнера від клопоту з розробкою софту. Фахівці компанії серед ключових переваг для вебів виділяють високий рівень лояльності гравців, такий самий високий відсоток утримання і повернення в додаток, завдяки чому і досягається високий ROI. Якщо вам не підходить оплата відсотком трафіку, в Kit Store йдуть назустріч і підбирають комфортні умови для клієнта. Сервіс підійде для вебів, які визначилися з нішею і готові виходити на всі гео без обмежень.

афіліат-маркетинг

Читайте також: Фейсбук-реєстрація: важливі моменти під час арбітражу трафіку

Читайте також: Стрімкий розвиток та численні обмеження: що відбувалось з онлайн-казино у 2020 році

10 Кві
вгору