Просування сайту букмекерської контори. Стратегія і маркетинг-план

Автор: belevtsov
26 Липня 2021, 10:29

Просування сайту букмекерської контори. Стратегія і маркетинг-план

Інтерактивні ставки на спорт – дуже конкурентна ніша. Будь-якому сайту букмекерської контори, тим паче молодому, все важче отримати хоча б якусь частину трафіку. Тому без маркетингового плану і реклами тут не обійтися – потрібно ж якось заробляти. Експерти компанії SEO.UA дібрали кілька стратегій, котрі довели на практиці свою спроможність. Радимо звернути на них увагу.

Матеріал носить довідково-інформаційний, аналітичний характер та не має за основну мету просування товарів та послуг на ринку (відповідно до ст. 22-1 Закону України «Про рекламу», не є рекламою).

Маркетинг для букмекерських фірм: які бувають стратегії

Як вивести свою БК на абсолютно новий рівень прибутковості? Для цього є різні плани, але можна виділити шість найкращих маркетингових стратегій для букмекерських контор:

  1. Акцент на продукті – вдосконалення роботи сайту, персоналу.
  2. Приваблива лінія інтерактивних ставок – створення лінії з високими коефіцієнтами і безліччю подій.
  3. Співпраця з CPA-мережами – отримання лідів за оплату від арбітражників.
  4. Вихід в оффлайн – окрім сайту, можна створювати офлайнові пункти прийому ставок в легальних юрисдикціях.
  5. Акцент на якісний креатив – отримання прибутку завдяки креативній рекламі й великому охопленню відеореклами.
  6. Просування через вітрини або портали – розміщення бренду на оглядових сайтах букмекерських компаній, наприклад на Bukmeker.com (рейтинг надійності букмекерських контор), а також робота з користувачами та відгуками.

Як рекламувати беттінг в Інтернеті

Букмекерський бізнес приноситиме власнику гроші тільки за наявності клієнтів та за умови впізнаваності БК. Але для цього потрібна крута рекламна кампанія. Серед сучасних інструментів маркетингу можна виділити кілька, які сприятимуть промоції БК:

  • Зовнішня реклама букмекерів – банери, плакати, брендинг, брошури, мерч і інша рекламна продукція, дозволена законом юрисдикції.
  • SMM – маркетинг в соціальних мережах. Facebook, Instagram, TikTok, де створюються окремі акаунти, групи або спільноти.
  • Контекстна реклама – для цього використовують Google Ads та «Яндекс.Директ», реклама йде тільки на «підігріту» або «гарячу» публіку.
  • Партнерський маркетинг – співпраця з партнерськими програмами, коли букмекер платить фіксовану ставку вебмайстру за готовий лід.
  • Просування сайту в пошукових системах. Це дуже ефективний спосіб реклами. На ньому варто зупинитися докладніше.

Як рекламувати беттінг

Як просувати сайти букмекерських компаній в пошукових системах

Це, якщо можна так сказати, окремий світ. SEO, тобто просування в пошуку, це комплекс заходів для поліпшення позицій тієї чи іншої БК в органічній видачі Google та інших системах. Пошуковий трафік – найцінніший і якісний, тому для отримання стабільних лідів потрібно займатися органічним розкручуванням сайту букмекерської контори. Вона дозволить знаходити контору через органічний пошук за ключовими запитами.

Але з цим треба бути обережним – для просування БК існує низка обмежень на законодавчому рівні. Навіть легальні букмекерські контори стикаються з різними перешкодами в тій чи іншій країні. Що потрібно врахувати у розкручуванні беттінгу:

  • Чи використовує контора систему дзеркал.
  • Географія – в яких країнах просувається, особливості гео.
  • Легальність компанії – наскільки вірогідний бан в різних країнах.

У чому нюанси пошукового просування букмекерського сайту? Більшість з таких ресурсів не розраховані на розміщення великих текстів. Тому основними завданнями SEO-експерта є збір максимально об'ємного семантичного ядра, робота над якістю ресурсу, юзабіліті і нарощування якісної маси посилань (лінкбілдінг).

Варто зазначити, що просування сайтів букмекерських контор – це також розкрутка блогів або спортивних порталів, пов'язаних з цією темою. Тут найкраще використовувати просування текстами і зовнішніми посиланнями, купленими на трастових сайтах.

Як просуваються букмекерські сайти

Будь-яке просування починається з технічного аудиту. За його результатами сеошники беруться за виправлення помилок коду та інших. Як правило, в пошукову оптимізацію входить:

  • Аналіз конкурентів, пошукової видачі.
  • Збір семантичного ядра і написання SEO-текстів.
  • Лінкбілдінг.
  • Відстеження позицій і трафіку.
  • Забезпечення найбільшого охоплення цільової аудиторії.
  • Регулярна звітність.

Як просувати сайти

Як визначити, чи якісно просувається сайт? Дуже просто. Ознакою того, що обрані SEO-фахівці все роблять правильно, є:

  • Збільшення трафіку на сайті букмекерської контори.
  • Більше відвідувачів – більше лідів.
  • Упізнаваність бренду.
  • Сторінки вебресурсу ранжуються у пошуку значно вище.
  • Сайт наповнений оптимізованим контентом (фото, відео, тексти).

Якщо власник не використовує всіх можливих каналів залучення трафіку, якщо сайт під санкціями, якщо на ресурсі немає комерційних факторів або власника просто не влаштовують поточні позиції – йому потрібно замовити просування сайту у досвідчених фахівців.

Читайте також: Останні новини грального бізнесу України

Читайте також: Свіжі події покеру в Україні

 

Коментарі:
Зараз читають
вгору