Підпишіться на новини

В Японії формується нова блокчейн-економіка?

Автор: Анна Нагребельна
25 червня 2020, 17:07
Голосів: 2

Японські фахівці прогнозують, що незамінні токени обійдуть біткоїн. Чиновники впроваджують нові продукти, де вже є незамінною технологія блокчейн, а на державному рівні роблять спроби обмежити використання криптовалюти в азартних іграх. Крім того, до популяризації криптобірж долучаються місцеві ідоли.

В Японії формується нова блокчейн-економіка?

Незамінні токени та відеоігри

Хіронао Куніміцу, засновник соціальної ігрової компанії Gumi в Токіо, нещодавно висловив думку, що торгівля незамінними токенами (NFT) на відеокартах, в основі яких лежить блокчейн, зросте і стане «ціннішою, ніж вся економіка Японії».

NFT привносять в ігри економічну активність. Це унікальні цифрові активи, які представляють певну цінність. Наприклад, NFT може надати користувачам ігор підтвердження права власності на ігрові предмети та символи. Потім ними можна торгувати на криптовалютних біржах, таких як OpenSea.

У Minecraft деякі гравці споруджують багато будинків, але наразі вони можуть тільки продемонструвати іншим свої досягнення. А от маркер NFT, який підтверджує право власності на будинок, – це вже інша історія.

«Якщо блокчейн гарантує, що “цей будинок є єдиним у світі”, знайдеться хтось, хто захоче купити його. Адже якщо кількість виготовлених меблів лише десять, кількість одягу для авіаторів, створених Gucci, обмежена сотнею, пропозиція по землі, будівлі тощо обмежена, вони стають цінними», – пояснив Хіронао Куніміцу.

Потенційний масштаб величезний: у Fortnite приблизно 150 млн гравців на місяць, а Minecraft наближається до цієї кількості. Засновник Gumi звертає увагу, що «це більше, ніж населення Японії», і якщо вони почнуть використовувати технологію блокчейн, цінність ігрових предметів у їхніх світах зросте. Також, за його словами, зараз Цукерберг і Facebook розробляють Libra, а ще займаються VR-бізнесом через Oculus. Найближчим часом, коли в ігровому світі стане понад 100 млн, 200 млн чи навіть 300 млн користувачів, за допомогою Blockchain можна буде торгувати ігровими предметами як активами. І Libra може стати базовою валютою. Тоді стане наочно зрозуміло, що ця економіка перевищить економіку Японії.

Крім того, на переконання Куніміцу, новий світ блокчейн-ігор може змінити освіту дітей. Наразі це марна трата часу, чим дуже переймаються батьки, проте ставлення до відеоігор змінюватиметься по мірі того, як ігри на блокчейні ставатимуть більш поширеними і ціннішими.

В Японії формується нова блокчейн-економіка?

«Граючи в Minecraft необмежену кількість часу, ви можете побудувати чудовий будинок і продати його людям, які добре заробляють гроші в реальному світі. Буде багато учнів початкових класів, які заробляють чималі гроші. Батьки вже не будуть лаяти своїх дітей за участь у відеоіграх», – додав він.

Цю позицію підтримав директор з інновацій у стартап-інкубаторі Polyient Games Крейг Руссо. На його думку, в наступному циклі зростання NFT в ігровій блокчейн-сфері перевершать біткоїни.

«Усі чекають зростання курсу біткоїна до $20 тис. або $100 тис. Я вважаю, що наступна хвиля криптоманії буде не в формі традиційних криптовалют, а це буде NFT і блокчейн-ігри», – пояснив він.

Читайте також: Ігри про динозаврів: топ кращих на думку гравців і експертів

SBI, подарункові сертифікати місцевого самоврядування та блокчейн

Компанія SBI Holdings, японський фінансовий гігант, оператор обміну криптовалют і найбільший партнер Азіатської компанії Ripple, днями повідомила, що разом із Торгово-промисловою палатою Фукуоки розпочинає розробку подарункових сертифікатів, що працюють на блокчейні.

Торгово-промислова палата регулярно видає подарункові сертифікати, намагаючись стимулювати місцеву економіку, але раніше вона це робила здебільшого за допомогою паперових рішень.

Однак оскільки пандемія коронавірусу продовжує корегувати нормальне життя в префектурі, чиновники вирішили якнайшвидше оцифрувати свої операції, з чим і звернулися до SBI.

Сертифікати, по суті, функціонуватимуть як місцевий стейблкоїн – особливо популярний у сусідній Південній Кореї.

Видані сертифікати будуть прив'язані 1:1 до японської ієни. Отримати доступ до них можна буде через додаток для смартфонів із QR-кодом. Потім в магазинах Ukhia продавці зможуть сканувати ці коди та отримувати платежі. Весь процес оцифрований і відбуватиметься на платформі, що працює на блокчейні.

Сертифікати планують випустити у вересні цього року. Вони будуть доступні для використання в Ukhia з жовтня 2020 до лютого 2021 року.

Японські регулятори проти використання криптовалюти в азартних іграх

В Японії формується нова блокчейн-економіка?

Згідно з новим звітом Xangle Research стосовно японських правил щодо цифрових активів, фінансовий орган країни, Агентство фінансових послуг (FSA), звертає увагу, що криптопроєкти можуть бути схвалені, якщо вони не підтримують децентралізовані програми (Dapps) з азартними або анонімними функціями.

Наприклад, криптовалюти Quantum (QTUM), BAT і HT досягли фінансової прозорості, відповідності регуляторним запитам і технічної стабільності, тому отримали дозвіл від регулятора – Японського агентства з обміну криптовалюти (JVCEA).

За словами представника QTUM, цифровий актив хотів вийти на ринок Японії з 2017 року, але FSA «не дуже відкрите для додавання нових монет» у свій список. Водночас законодавчі зміни 2019 року принесли більш суворі правила стосовно криптоактивів, що сприяло затвердженню більшої кількості криптопроєктів як таких, які можуть знаходитися в обігу в країні.

«Японські регламенти щодо лістингу – одні з найсуворіших у світі. Ці нові списки показують, що японські регулятори відкрито налаштовані на криптовалюту, але також все ще дуже суворі з правилами лістингу для захисту інвесторів», – додав представник QTUM.

Читайте також: Прокурор Токіо подав у відставку через азартні ігри під час карантину

Головний ідол Японії став новим обличчям криптовалютної біржі

Асука Саіто (Asuka Saito) розпочала співпрацю з криптовалютною біржею bitFlyer в середу, 24 червня 2020 року. Дівчина з’явилася в новому телевізійному рекламному ролику, метою якого є залучення криптовалюти на платформу.

У bitFlyer припустили: «Це може бути перший раз, коли будь-яка криптобіржа співпрацює з головним кумиром країни».

Додамо, що останнім часом bitFlyer нарощує агресивну PR-кампанію. Минулого місяця криптобіржа вперше за два роки відновила трансляцію телевізійної реклами в частині Японії. А ще обсяги спотових торгів біткоїном на bitFlyer досягли 243 887 BTC, тобто на 40% перевищили показники квітня.

Асука Саіто

Асука Саіто є однією з найпопулярніших членкинь Nogizaka 46 – провідної групи кумирів у Японії, куди входить 46 дівчат. Проєкт стартував 2011 року як дочірня група AKB 48, тодішньої найпопулярнішою групи ідолів.

З того часу Nogizaka 46 залучила чимало шанувальників. У 2017 і 2018 роках вони виграли Japan Record Award – найпрестижнішу премію для музикантів у країні.

Уточнимо: ідолами є тип виконавців, унікальних для Японії, які цікаві публіці та рекламодавцям через свій імідж та індивідуальність. Ідолами часто стають музиканти, моделі або танцюристи.

Нагадаємо, ми розповідали про криптогемблінг у 2020 році та прискорення його розвитку.

Читайте також: Про японський феномен – пачінко

Читайте також: Las Vegas Sands відмовляється від проєкту казино в Японії на суму $14 млрд

31 Жов
вгору