Як уникнути потрапляння розсилки у спам

Автор: Олександр
25 Листопада 2021, 15:53

Як уникнути потрапляння розсилки у спам

Електронна пошта досі є ефективним засобом як ділової, так і маркетингової комунікації. Однак гральному бізнесу потрібно приділяти більше уваги промоції своїх послуг, ніж усім іншим, оскільки висока ймовірність, що лист із пропозицією бонусів чи фриспінів запросто потрапить до теки «Спам». У цьому матеріалі ми опишемо налаштування з чек-листа компанії EmailConsulting.top, які мінімізують ці ризики.

Як вказано у чек-листі, причини потрапляння листа у спам такі:

  • текст і код верстки – 30%;
  • графік відправлення – 30%;
  • технічні налаштування – 30%;
  • інші – 10%.

Документ створено на основі досвіду роботи з клієнтськими базами обсягом 50-300 тис. контактів. Апробовано на кейсах беттінгу, електронної комерції, кредитів та дейтингу.

Налаштування до початку розсилки

Мати різні домени для кожного типу розсилки. Відправлення підтвердження паролів не має потерпати через маркетингові акції. Тому на кожен вид розсилки потрібно заводити своє доменне ім’я (хоча б три): транзакційні, тригерні, масові.

На кожному домені потрібно зробити кілька корпоративних скриньок – для відправлення і технічних потреб. Варто одразу зареєструвати все, щоб потім не було потреби турбувати системного адміністратора чи самостійно лізти у хостинг. Наприклад, дві скриньки використовуються для розсилки, а одна є спеціально-технічною, куди приходять копії скарг на спам.

Варто уникати в адресі пошти префіксів на кшталт [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], оскільки їх не дуже полюбляють фільтри спаму. Краще називати їх ініціалами працівників, кольорами або чимось іншим.

DKIM (технологія антифішингу й антиспаму, яка для визначення відправника замість IP-адреси додає цифровий підпис, пов’язаний із доменом). Для нормальної подальшої роботи варто підтвердити домен у сервісі розсилок чи іншій системі, звідки відправлятимуть листи.

Одне із базових налаштувань – потрібно, щоб поштові сервіси бачили, що розсилка ведеться з одного домену, а не від хтозна-кого. Свій DKIM-код можна зробити у провайдера послуг електронної пошти і прописати його у хостингу домену.

Або ж цей код можна просто передати системному адміністратору – і він пропише його сам. Після цього у сервісі розсилок з’явиться активний статус.

Читайте також: Як зареєструвати торгову марку в Україні

Налаштування розсилки

Налаштування постмайстра. Це потрібно для відслідковування репутації домену й IP-адреси, спостереження частки листів, яка потрапляє у спам. Для цього варто зареєструватися на постмайстрах поштових сервісів (наприклад, Google) і виконати низку технічних налаштувань: DNS-записи, DMARK (технологія, яка дає змогу отримувачу перевіряти справжність відправника) та SPF (перевірка – чи домен відправника не підроблений). Останні два захистять домен, якщо хтось захоче від імені компанії відправляти свої листи. Важливо, що DMARK може підтягнутися не одразу, оскільки потрібен певний час для накопичення даних. Отримані коди також потрібно прописати у хостингу.

Налаштувати Feedback Loop, – інструмент для отримання скарг і розуміння того, чому листи потрапляють у спам. Варто слідкувати, щоб у хостингу не накопичувалися записи платформ, які вже не використовуються, інакше вони будуть конфліктувати, а листи потраплятимуть у спам.

Створити тестові скриньки. Це зручно і корисно, тому що дає змогу:

  1. Перевіряти верстку листів.
  2. Стежити, куди йдуть листи – у вхідні повідомлення чи спам.
  3. Підписуватися на розсилки конкурентів.

Читайте також: Які бувають бонуси за реєстрацію

Що робити перед відправленням листів

Перевірити: відповідність домену адреси відправлення домену DKIM-ключа, активність автентифікації домену, активність постмайстрів.

Спланувати графік відправлення. Не вийде просто взяти і відправити з нового домену 50 чи навіть 5 тис. листів за один раз, потрібно дотримуватися алгоритмів постмайстрів. Один із варіантів: почати зі 100 чи 500 листів і щодня відправляти на 30% більше від кількості попереднього дня.

Вичитати текст на стоп-слова. У спеціальних сервісах перевіряється текст, очищується до «зеленого» статусу, а спам-слова можна замінити синонімами без втрати контексту.

Підготувати шаблон листа. Для аб’юз-тем підійде HTML, для інших – блочні редактори або Stripo. У B2B-напрямі можна застосовувати і текст для імітації особистого листування з поштової скриньки менеджера.

відправлення листів

Перевірити загальний код і технічні листи. Рекомендовано направити готовий лист на сервіс MailTester, подивитися результати перевірки та внести корективи згідно з рекомендаціями.

Провести тести на скриньках – готовий почищений лист розіслати на тестові скриньки у різних системах. Потім спостерігати, куди вони прийшли і як показані на стаціонарних і мобільних пристроях та на різних операційних системах. За необхідності виправити верстку, а якщо лист потрапив у спам чи промоакції – знову почистити слова і код.

Читайте також: Хмарні сервіси у гральній індустрії

Що робити, якщо розсилка у спамі

Для цього стануть у пригоді тестові скриньки, які створювалися у різних системах, а їхні адреси додавалися до розсилки.

Відправити листи на тестові скриньки. Якщо листи, які потрапили у спам, не відправлялися на тестові скриньки, то це необхідно зробити. Але саме через розсилку, а не тестовим листом. І краще, щоб тестові скриньки із самого початку брали участь у розсилці, яка потрапила у спам, бо можуть змінитися IP-адреси серверів відправки.

Провести аналіз теки «Спам». Переглянути тестові скриньки на наявність листів у спамі. Якщо вони там є, то необхідно спочатку дивитися на очевидну причину, яка показується у спеціальній плашці одразу у листі.

Завантажити EML-листа, щоб відправити його у службу підтримки. EML – це вихідна версія листа з технічними заголовками.

Відправити запит із проханням вивести лист зі спаму. Для цього потрібно звернутися у службу підтримки поштового сервісу і прикріпити EML-листа. Наприклад, Google може відповісти швидше, якщо відправник користується Google Workspace, а може і не відповісти.

Перевірити домен та IP у чорних списках. Для цього підходять сервіси 2IP та MxToolBox. Якщо домен у чорних списках, то відправник точно перестарався. Якщо ж там IP, то можна попросити сервіс розсилок замінити його або ж придбати виділені.

Звернутися у технічну підтримкусервісу розсилок, запитати, які вони бачать причини потрапляння у спам, та попросити про допомогу.

розсилка у спамі

Зробити все, що радить підтримка. Тут повертаємося до статистики на початку статті:

  • текст і код верстки – 30%;
  • графік відправки – 30%;
  • технічні налаштування – 30%;
  • інше – 10%.

Відтак має накопичитися достатньо даних від підтримки та поштових сервісів. Потрібно виконати всі ці поради та зауваження. Зазвичай цього достатньо, щоб листи з домену надходили у вхідні повідомлення.

Якщо ж ситуація набагато складніша чи база клієнтів доволі велика, то потрібно переходити на інший рівень роботи: читати технічні заголовки, прогрівати домени та IP-адреси, планувати графіки відправлення. Перелік цих інструментів великий і залежить від роду діяльності, але це вже окремий напрям, який потрібен лише 20% бізнесу.

Читайте також: Арбітраж трафіку з українським гео

Читайте також: Наскільки ефективна математика у казино

Коментарі:
Зараз читають
Прогнози на спорт
вгору