Секрети успіху в арбітражі від Романа Чесановського

Автор: belevtsov
21 Вересня 2021, 17:48

Секрети успіху в арбітражі від Романа Чесановського

Засновник Traffic.one Роман Чесановський розповів про те, як створити ефективну воронку, запускати рекламу та де шукати дизайнерів. Більше про успішний арбітраж читайте на нашому сайті.

Під час свого виступу на лекторії Ukrainian Gaming Week 2021 Роман Чесановський відверто розповів, як він крок за кроком досягав успіху у своїй роботі. Експерт на прикладах показав, на що варто звернути увагу арбітражникам, а чого слід уникати.

На думку експерта, не слід чекати гарного ретеншну, якщо компанія може запропонувати лише один продукт, наприклад казино, але немає онлайн-казино, покеру чи беттінгу. А ось продукти із крос-продажами завжди виграшні.

«До речі, на це багато хто не звертає уваги, хоча такий вид продажів сам собою додатково приносить багато грошей», – зауважив Чесановський.

Про мінуси роботи арбітражників

На думку спікера, при виборі партнерки найважливіше дивитися на мінуси. Адже саме від них залежить, чи зробить гравець першодеп та чи залишиться на сайті, а отже – яка від нього надійде комісія. Наприклад, до мінусів можна зарахувати жорсткий брендбук. Роман звертає увагу компаній на такий нюанс: якщо є гарний і дорогий брендбук, за яким бізнес вже багато років працює, то це не завжди добре. Чесановський вважає, що у людей з’являється так звана банерна сліпота. Тобто клієнт просто перестане бачити звичну рекламу.

Чесановський наголошує, що бонус без необхідності відігратися є також мінусом. За його словами, чимало гравців у таких випадках починають робити депозити та грати. Однак коли отримують виграш, найчастіше виводять гроші та лишають рум.

Наступний пункт у списку мінусів – відсутність кешбеку. Кожному оператору варто вводити кешбек для гравців та реєстрації з номером телефону.

Розробка воронки

Розбір воронки починається з того, що спершу необхідно зрозуміти, хто є цільовою аудиторією. Експерт дає свою класифікацію потенційних клієнтів.

Так, є досвідчені гравці, регуляри, але їх доволі небагато – близько 20% від загальної кількості. Це люди, які приходять зі своєю стратегією: як вони будуть грати, в які ігри тощо. 70-80% це «халявники» – люди, котрі приходять грати заради бонусу. Вони часто лишають гру, щойно повертають програне. Є ще невелика кількість любителів яскравих вражень, і їх стає все більше після першого локдауну.

арбітраж

«Ми помітили стрімкий приріст людей серед клієнтів, які просто хотіли отримувати емоції», – розповів експерт.

Є ще частина перебіжчиків. За спостереженнями Чесановського, десь 50% тих, хто зробив хоч би один депозит, реєструються впродовж чотирьох місяців у декількох румах. Це означає, що люди дивляться не на бренд, а на пропозиції.

«У роботі з цим сегментом аудиторії необхідно сконцентруватися на тому, як втримати їх, щоб вони стали вашими постійними клієнтами», – зазначив Чесановський.

Іменинники та знаки зодіаку

Експерт додав, що є один сегмент, над яким мало хто замислюється, – іменинники. За його словами, отримати та утримати постійного клієнта можна, якщо бути уважнішим до нього. Гарний варіант, коли до його дня народження пропонуються спеціальні бонуси. В такому випадку багато шансів, що іменинник скористається таким подарунком. Також вищим буде і рейтинг кліків.

Роман зауважує, що повідомлення про знаки зодіаку та гороскопи теж непогано працюють. В Україні люди не дуже в це вірять. А от у деяких країнах населення від цього сильно залежить. Наприклад, в Індії десь близько 50 знаків зодіаку, й в гороскопи не просто вірять, там сприймають їх як інструкцію.

Критерії добору оферів

Необхідно виявити, що конкретно пропонує рум у різних сегментах – фріспіни, бонусні депозити, розіграші тощо. Тут дуже важливо мати кешбек. Якщо він є, то для людини, яка давно грає, неважливо, яким буде бонус чи депозит. Їй важливо, скільки оператор пропонує повернути відсотків, і гравець орієнтуватиметься саме на ці показники.

До речі, для деяких користувачів дуже важливо знати, що вони можуть грати конфіденційно. Тому такі люди схилятимуться до гри у тих операторів, які забезпечать захист персональних даних.

Про джерела трафіку

Чесановський говорить, що будь-яке джерело, де є можливість поставити посилання, є цінним: Facebook, Google, Push-повідомлення, блогери, TikTok, Telegram, YouTube тощо.

Основа воронки – це насамперед рекламний креатив. Саме від цього залежить 70% результатів.

джерела трафіку

Спікер ділиться своїм досвідом – його компанія не віддає перевагу спай-сервісам.

«Спай-сервіси пропонують стандартний підхід. Ми ж працюємо за іншим алгоритмом. Хоч у нас є власні розробники в штаті, все одно щомісяця компанія наймає іншу команду, яка може бути навіть не пов’язана зі сферою гемблінгу. Такі команди пропонують щось зовсім свіже і неординарне», – пояснив Чесановський.

Він порадив шукати дизайнерів на різних фриланс-біржах чи навіть курсах. Адже за невеличкі гроші або навіть безоплатно спеціаліст може зробити крутий банер. Потрібно оцінювати релевантність креативу і слідкувати за тим, щоб не зациклитися на одному форматі.

Щодо персоналізованої реклами, експерт порадив запропонувати споживачу обрати самому месенджер, який йому буде зручнішим.

«Конверсія такої сторінки може досягати 70%. Адже людині не треба завантажувати додатки, ані витрачати зайвого часу, і комунікаційний шлях скорочується. Тоді майже 100% користувачів підпишеться. Розмір банера тут має бути 500×300, а сторінка не має бути переповнена текстом. І обов’язково має бути якийсь заклик до дії, щоб людина розуміла одразу, що треба робити. І реклама має бути на конверсії», – радить Чесановський.

В месенджері реклама мусить бути персоналізованою, у додатку цього зробити не можна. Експерт зауважує, що десь 70% людей сприймають одразу картинку і тільки потім читатимуть текст. Тому це варто врахувати і прослідкувати, щоб обов’язково використовувалось зображення гарної якості. Інакше конверсія буде набагато нижчою.

Чесановський також радить не нехтувати встановленням дедлайнів на використання бонусів. Це непогано спонукає гравця скористатися пропозицією.

Також варто відстежувати захоплення й зацікавлення клієнтів. Якщо ви запропонували йому зайти в казино, а клієнт проігнорував це, то не варто повторюватися, а краще прислати запрошення пограти в інші ігри. Можливо, щось з асортименту припаде людині до душі.

«Трафік – це паливо вашої воронки. Якщо зробили якісну воронку, але без грамотних рекламних ходів, то й від воронки не отримаєте очікуваного результату», – зазначив експерт.

Трафік казино

На його думку, після запуску соцакаунтів рекламувати пропозиції варто поступово, не витрачаючи на це багато бюджету. Адже кампанія не має бути агресивною, щоб соцмережа не заблокувала через надмірну активність. Через кілька днів після створення акаунту Чесановський запускає інструмент «Бізнес-менеджер», який дозволяє ефективно керувати роботою компанії у Facebook. Він радить встановити на мінімальні показники систему обліку та оплати надання послуг з інтернет-трафіку (білінг).

Експерт зазначає, що месенджер Facebook дає можливість сегментувати гравців на три типи:

  • новачок;
  • той, хто колись грав;
  • той, хто вже зробив депозит.

У цій соцмережі вищий показник відкривання повідомлень. Наприклад, у воронці, яка триває сім днів, відкриття останнього повідомлення досягає понад 70%; понад 15% – що користувач перейде за посиланням.

Шлях клієнта

Експерт наголошує: щоб залучити нового клієнта, потрібно дозувати потік інформації з бонусами та пропозиціями. Так, можна показати, наприклад, рекламу про фріспіни. Її, до речі, можна повторити. І вже після цього повідомляти про депозити та решту інформації. Якщо відгуку від потенційного споживача все одно немає, то пропонувати інші бонуси. Якщо ж одразу розписати все в першому ж повідомлені, клієнт може просто загубитися у цій інформації, частину якої не запам’ятає все одно. А якщо повторювати одну і ту ж рекламу постійно, то людина просто заблокує канал, і тоді це означатиме, що клієнт втрачений.

Стосовно кожного потенційного споживача слід використовувати продуманий ретаргет, якщо людина вже зацікавилася та подивилася пропозиції, радить Чесановський. Проте завалювати рекламою зі стандартними пропозиціями не варто, краще показати, що є широкий асортимент.

Експерт зазначає, що ретаргет умовно можна розбити на декілька етапів: спочатку запропонувати різні ігри, потім турніри, а через кілька днів, впродовж яких згадуються ці змагання, показати відгуки таких же гравців.

клієнт казино

«Можемо навіть робити скриншоти листування – спершу про те, де гравець також спочатку сумнівається чи варто реєструватися, чи зможе конкурувати під час турніру, а вже потім додати реальний відгук про те, які він взяв участь у такому турнірі. Коли людина бачить успіх іншого такого ж гравця, то ймовірно, що вона зробить депозит і зареєструється», – поділився власними секретами роботи Чесановський.

Далі він розповів про те, як масштабувати прибуткові ставки. Спершу можна спробувати трохи збільшити денний бюджет, не більш як на 20%. Також можна почати дублювати рекламні кампанії. Але тут, застерігає Чесановський, варто бути обережним, адже Facebook часто блокує за повтори.

«Найефективнішим способом є запуск інших рекламних кабінетів, – пояснив експерт. – Якщо ви знайшли свій стиль, який вирізняє вас серед конкурентів, і це на практиці показало, що добре конвертить депозит та приносить гроші, тоді дублюйте з таким підходом рекламні кабінети».

Нагадаємо: Аліна Сливка розповіла, чому у сфері арбітражу не буває деградації.

Читайте також: Ігри на гроші без вкладень

Читайте також: Покер в Україні

Коментарі:
Зараз читають
вгору