Підпишіться на новини

Star Citizen: дата виходу, огляд на пк та ps4, системні вимоги

Автор: Максим Плаксін
8 листопада 2019, 17:00
Голосів: 2

Кілька років тому творці Star Citizen приступили до збору грошей на власний проєкт, пообіцявши гравцям подорожі по галактиці і цікаві завдання без екранів завантаження і проблем із оптимізацією. Гра далека від релізу, але є цікава інформація, включаючи Star Citizen дата виходу на pc, про яку сьогодні розповість команда Login Casino.

Star Citizen: дата виходу, огляд на пк та ps4, системні вимоги
Цікаво

У світі Star Citizen є кілька спеціалізацій, які знайомі фанатам космічних симуляторів. Можна спробувати себе в ролі поліцейського, пірата або вільного мисливця за головами космічних розбійників. Або вибрати інші професії: торговець, рятувальник МНС, вільний дослідник планет.

Слід розуміти, що космічний симулятор Star Citizen займає більшу частину ігрового процесу. Міжгалактичний корабель необхідно спочатку замовити на базі, а потім відшукати його на злітній смузі, щоб потім розібратися з принципом управління. Тут вже можуть виникнути проблеми, оскільки девелопери не надто занурювались в інтерфейс, функції або механіку.

Наприклад, перед посадкою потрібно висунути підніжки для корабля, а в ході польоту можна збільшити потужність мотора за допомогою колеса мишки. Це реалізується складно, оскільки доводиться регулярно заходити в налаштування, далі дивитися розкладку клавіатури, а потім повторно входити в гру. Хотілося б отримати більше зручності в плані управління і додаткові покажчики на дисплеї, які насправді допомагають, а не просто світяться.

Читайте також: Doom Eternal: дата виходу, зміни в грі

Багато хто звик, що в іграх видаються прості завдання за подобою «збігай – візьми – принеси», але в цьому і полягає суть проєкту. Персонаж бере вподобаний корабель, відправляється в міжгалактичну подорож. Щоб переміщатися між планетами, слід застосовувати гіперстрибок, а після приземлитися на планету. Приземлення зазвичай займає багато часу і сил, оскільки невдала дія впливає на стан корабля. Після вдалої посадки гравець повинен забрати товар/ящик, сісти в корабель і долетіти в потрібну точку, щоб віддати посилку і отримати нагороду. Практично весь геймплей побудований на такій схемі – польоти з однієї планети на іншу, збір предметів, відправка їх покупцеві і заробіток віртуальної валюти, яка буде корисна в майбутньому.

Ще трохи про оптимізацію проєкту Star Citizen PS4 з відкритим світом величезних масштабів. На практиці творці злукавили щодо безшовного переміщення безкрайнім космосом. У ході стрибка можна помітити, що гра завантажує місцевість із планетами, куди відправився гравець, а це займає певний час, створюючи відчуття, що ви летите через простір на величезній швидкості.

Те ж стосується і приземлення на планету. Гра спеціально уповільнює політ до планети, щоб був час завантажити карту планети. Тобто ні про який безшовний світ не йдеться, просто девелопери навмисне зробили «шви» непомітними і створюється ефект, ніби персонаж летить по безмежному простору без екранів завантаження. Щоб помітити переходи між локаціями, потрібно встановити гру на HDD. Тоді екрани завантаження займуть ще більше часу, в той час як із SSD такого майже не помічається. Важливо переглянути уважно Star Citizen системні вимоги, щоб насолодитися комфортною грою.

Читайте також: Mount Blade 2 Bannerlord дата виходу

Були надії, що Star Citizen стане майбутнім ігрового сегменту, що творці покажуть щось оригінальне і не схоже ні на що. Але тут є над чим замислитися. У ній присутні кілька кораблів завбільшки з пару авто, є невеликі локації, схожі з рівнем Call of Duty, а завдання максимально прості. За $250 млн бюджету можна було б зробити все набагато ефектніше, але це тільки суб'єктивна думка.

Star Citizen: новини

Корпорація Cloud Imperium Games, – творець космічного симулятора Star Citizen, – днями дала безкоштовний тижневий доступ до свого «довгобуду». Івент був пов'язаний із виходом Star Citizen Alpha 3.7.1, у якому є планетарні печери для забезпечення гравців ресурсами. Але їх вже доведеться добувати.

Захід називався Free Fly, і всі бажаючі могли пограти в симулятор безкоштовно. Акція дала фанатам змогу випробувати не тільки геймплей, але й сюжети, різні місії, а також поборотися в режимі Arena Commander.

Нагадаємо, що в кінці 2019 року творці заявили про те, що внесли $236 млн до бюджету проекту. Але це не допомогло грі вийти на ринок, хоча реліз обіцяно ще у 2017-му. З відкритих джерел стало ясно, що сюжетна кампанія буде в грі не раніше 2020 року.

Читайте також: Mafia 4: дата виходу буде анонсована?

Читайте також: Гра Two Worlds 3: подробиці виходу

20 Лис
вгору