Підпишіться на новини

Генрі Маклін: сучасний мобільний гемблінг – менше ігор, але вища якість

14 травня 2020, 17:15
Голосів: 2

Про те, чому мобільний гемблінг – перспективний напрямок для бізнесу в області розробки азартних ігор, а також про важливість маркетингу й інновацій для молодого бренду-девелопера розповів нам Генрі Маклін, комерційний і маркетинг-директор компанії 4ThePlayer.

Генрі Маклін: сучасний мобільний гемблінг – менше ігор, але вища якість

Генрі, на вашу думку, які основні чинники, що стимулюють розвиток підходу mobile first у сфері азартних ігор?

Розвиток мобільних технологій є безпрецедентним, особливо якщо подивитися на глобальні ринки, що розвиваються. У поєднанні з розвитком технологій і зростанням швидкості мобільного Інтернету, як, наприклад, 5G, це свідчить про те, що найближчим часом сфера не зменшуватиме темпів.

Коли ми заснували 4ThePlayer, хотіли переконатися в тому, що дійсно будемо mobile first, і гравці отримають найкращий досвід під час роботи як із мобільними пристроями, так і з комп'ютерами. Ми не хотіли бути схожими на інших ігрових розробників, які роблять спочатку версію для комп'ютера, а потім мобільну. Ми вважаємо за краще цілісний підхід.

Чи стикалися ви з будь-якими проблемами, пов'язаними з легалізацією мобільних азартних ігор у вашій країні?

Ми вітаємо регулювання, оскільки воно захищає гравців і заохочує відповідальну гру. Однак з появою нових вимог, ми як невеликий гнучкий стартап можемо швидко адаптуватися та працювати в рамках регулювання. Ми пишаємося тим, що працюємо на більшості ринків по всьому світу.

Що ви вважаєте важливою тенденцією, яка може бути якісно спрямована на розвиток компанії-розробника?

Сьогодні розробнику важливо проявляти максимальну увагу до деталей, які присутні в кожній із наших пропозицій. Щороку ми робимо менше ігор порівняно з більшістю розробників. Це дає нам можливість приділити якомога більше часу розробці гри, якість якої буде гідно оцінена нашими гравцями. Тобто ідеться не про створення нескінченної кількості ігор з надією на те, що одна з них стане хітом.

Також має значення показник RTP: у разі слотів це 97%, а ось RTP інноваційних настільних ігор та ігор у стилі Crypto – від 97 до 99% – вигідно виділять бренд на тлі інших.

Звичайно ж, потрібно впроваджувати інновації, спрямовані на поліпшення ігрового досвіду. Одну з таких ви могли бачити в наших слотах – я говорю про BIG REEL PORTRAIT MODE®. Це те, що перетворює портретний режим гри з крихітної рамки на екрані на веселу розвагу.

Чи згодні ви з твердженням, що зараз більшість розробників ігрових рішень намагаються створювати такі ігри, які мають зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс? Наскільки це дійсно важливий елемент?

Так, зокрема, ми витратили багато часу на вивчення нашого інтерфейсу та взаємодії користувачів із іграми. Як я вже раніше говорив, ми всі також гравці, тому добре розуміли, які ідеї дійсно хороші, а які – ні. Ми використовували весь цей досвід, а також поради експертів з інтерфейсу і дизайну, щоб зробити наші продукти простими й інтуїтивно зрозумілими.

Могли б ви згадати найбільш вагомі орієнтовані на клієнта функції в іграх?

Гарне запитання! Для мене, напевно, найбільш орієнтована на клієнта річ – це прозорість й інформація щодо математичних обчислень. Ми, зокрема, дуже відкрито розповідаємо про ігровий досвід і на нашій заставці показуємо спеціальну діаграму, щоб проілюструвати математику та її мінливість. Важливо не приховувати ці речі в файлах довідки, а показувати їх під час завантаження гри. Це дозволяє гравцеві зрозуміти, наскільки підходить гра для нього і чи сподобається йому вона.

Ми хочемо, щоб гравці проводили час весело та грали в ті ігри, які дійсно їм підходять. Такий підхід є не в багатьох, але ми вважаємо, що це дуже важливо.

На ваш погляд, які маркетингові моделі оптимальні для просування та виходу на нові ринки молодого бренду-розробника?

Найбільш важливими, за нашим досвідом, є гравці – спілкування безпосередньо з ними і використання партнерських мереж і вебсайтів, подібних вашому, для спілкування з гравцями. Також ми намагаємося, щоб якомога більше гравців отримувало задоволення, граючи в ігри, адже потім вони будуть розповідати про це своїм друзям. «Із вуст у вуста» – це кращий маркетинг, і ми сподіваємося, досягнемо в цьому успіху.

Читайте також: Слот-машина і все, що з нею пов'язане

Читайте також: Інтелектуальні види спорту: яке в них майбутнє?

28 Травень
вгору