Підпишіться на новини

Легалізація грального бізнесу дозволить зробити профільний ІТ-сектор прозорим – Володимир Малакчі

29 жовтня 2020, 15:39
Голосів: 7

Директор із розвитку бізнесу в Evoplay Entertainment розповів нам про тенденції світового ринку онлайн-гемблінгу, які спричинила пандемія, а також окреслив вплив легалізації грального бізнесу в Україні на розвиток IT-сектору.

Легалізація грального бізнесу дозволить зробити профільний ІТ-сектор прозорим – Володимир Малакчі

Володимире, в яких напрямках рішень і продукції для сфери гральної онлайн-індустрії ви працюєте?

«Евоплей Ентертейнмент» – постачальник високоякісних ігрових продуктів для онлайн-казино, який відомий на ринку інноваційним підходом до розробки слотів. Унікальність нашої пропозиції полягає в розмаїтті і, відповідно, відповідності потребам сучасних гравців. Наше портфоліо зараз налічує понад 100 2D-, 3D-, миттєвих і настільних ігор різної тематики та жанрів.

Ігри повністю адаптовані під сучасні пристрої, типи гравців, їхні побажання до математики, візуального супроводу та бонусних систем.

Чи збільшилася кількість ваших клієнтів під час пандемії? Якщо так, то з чим це пов'язано?

Так, у середньому кількість наших партнерів зростає на 30% щомісяця. Це передусім заслуга злагодженої роботи всередині компанії, завдяки якій ми змогли максимально швидко адаптувати робочі процеси й онлайн-бізнес-комунікацію з партнерами.

Ми значно поліпшили нашу маркетингову стратегію, почали активно працювати з інфлуенсерами, що також позначилося як на залученні нових партнерів, так і на поліпшенні ефективності співпраці з уже інтегрованими партнерами.

Ми розробляємо ігри під конкретні ринки й їхні аудиторії, тим самим надаємо унікальні та персоналізовані бізнес-пропозиції партнерам.

Які останні тенденції і зміни притаманні світовому ринку онлайн-гемблінгу?

Зараз люди здебільшого шукають контент, адаптований під мобільні пристрої, тому оптимізація ігор під різні моделі й типи смартфонів продовжує залишатися лідером серед тенденцій світового онлайн-гемблінгу.

Пріоритетом у розробці продуктів залишається інноваційність, що сприяє появі безлічі різних видів слотів, зокрема відеослотів із новими, більш яскравими і цікавими темами, технічними та візуальними рішеннями.

Гейміфікація – це те, що робить класичні теми слотів більш привабливими. На барабанах можна побачити не просто символи, а повноцінну сюжетну лінію з тематичними подіями, яка розгортається на очах у гравця, що безпосереднім чином впливає на залучення, його інтерес і загальне враження про гру.

На все ці й інші зміни впливають запити гравців, зовнішні фактори, тренди на глобальному ринку бізнесу та, звичайно ж, сам процес розвитку і поліпшення продукту, який сам по собі абсолютно природний.

Чи очікуєте ви підвищення попиту на свою продукцію після запуску українського грального ринку? Чи зверталися до вас із замовленнями потенційні оператори?

Можу з упевненістю сказати, що врегулювання українського ринку – наразі одна з найбільш обговорюваних тем на конференціях і панельних дискусіях. «Евоплей Ентертейнмент» як локальний провайдер знає особливості потреб тутешніх гравців, ділиться інформацією з партнерами.

Зараз ми спостерігаємо підвищену увагу до України як до нового грального ринку та очікуємо на більш детальні інструкції від влади, щоб сформувати повноцінну стратегію з виходу наших продуктів на цей ринок.

Яким буде вплив легалізації грального бізнесу на розвиток профільного ІТ-сектору України?

Легалізація грального бізнесу насамперед дозволить вивести всі процеси на прозорий і зрозумілий для всіх механізм роботи: ми зможемо захистити як гравця, так і постачальника, оператора казино. Думаю, це сприятиме становленню довірчих відносин між усіма.

Також легалізація зможе надати більше можливостей для розвитку індустрії, оскільки посприяє залученню іноземних інвестицій у гральний і готельний бізнес і тим самим дасть змогу створити нові робочі місця для українців.

Яке ваше бачення майбутнього розробки грального ПЗ? Чи варто очікувати збільшення використання технологій штучного інтелекту, віртуальної і доповненої реальності?

Персоналізація контенту – один із найбільш актуальних трендів зараз як в індустрії казино, так і в будь-якому іншому продуктовому бізнесі. Аналіз даних дозволяє нам враховувати побажання гравців і розробляти продукти під конкретні запити користувача. Зрештою ми можемо запропонувати саме те, що користувач шукає.

Віртуальну реальність із використанням спеціальної гарнітури поступово впроваджують у різних сферах. Інтегрування додаткової реальності в слоти зробить черговий переворот в індустрії, стираючи межі уявного та реального світів за допомогою додаткових пристроїв.

За інформацією з DOU.ua, у вас відбулося значне збільшення кількості працівників протягом пандемії. З чим це пов'язано і фахівців із якої галузі ви наймали?

Наша компанія продовжує розвиватися, тому збільшення кількості працівників – цілком логічний процес. Ми відштовхуємося від завантаженості відділів і планів компанії, тому намагаємося рівномірно розподіляти кадри, поступово збільшуємо їхню кількість.

Які напрямки роботи та ринки ви вважаєте перспективними для подальшого охоплення? Чому саме вони?

Європа є найбільшим у світі ринком азартних ігор, тому, як і раніше, залишається фокусом і регіоном розвитку для багатьох постачальників ігор, зокрема і для «Евоплей Ентертейнмент». Наприклад, великі ринки Італії, Румунії та Хорватії відкривають багато можливостей для роботи, тому їх і вважають найбільш перспективними.

Читайте також: Олексій Євченко про інвестиції в готельний бізнес

Читайте також: Про безпеку в наземних і онлайн-казино

26 Лис
вгору