У сфері арбітражу не буває деградації, тут потрібно постійно вчитися і бути в курсі – Аліна Сливка

02 Вересня 2021, 13:10

У сфері арбітражу не буває деградації, тут потрібно постійно вчитися і бути в курсі – Аліна Сливка

Керівник фармвідділу у Media buyer розповіла про свій шлях роботи у сфері арбітражу трафіку та особливості цієї роботи. Крім того, вона означила особливості роботи зі сферою азартних ігор та ставок і дала кілька корисних порад новачкам, які планують спробувати себе в арбітражі.

Аліно, розкажіть трохи про себе, свій досвід роботи. Як ви потрапили в арбітраж?

В арбітражі працюю близько трьох років. Навіть уявити не могла, що колись буду працювати у цій сфері. Для мене поняття «арбітраж» означало процедуру розв’язання якихось конфліктів, ніяк не могла зрозуміти, як це стосується продажів, реклами та Інтернету. Якщо говорити про досвід роботи, то, маючи кваліфікацію журналіста, я тривалий час займалася продажами в інтернет-магазинах. Там і познайомилася з маркетингом. Привів мене у нього мій старий знайомий, який тоді тісно працював із трафіком. Я почала вивчати нюанси цієї спеціальності, навчилась бачити плюси і мінуси, вирішила спробувати «залити на свій перший офер».

Розкажіть, будь ласка, хто такий арбітражник і чим він відрізняється від інтернет-маркетолога або рекламника.

Арбітражник – це той же маркетолог, що займається закупівлею трафіку. Закупівля ж цього трафіку відбувається у таких гігантів, як «Фейсбук», «Гугл», «ТікТок» тощо. Іншими словами, трафік – це люди, клієнти, відвідувачі сайтів. І тут працює ланцюжок: чим більше арбітражник привів клієнтів, тим більше сайт заробив з цих клієнтів, відповідно, більший і дохід арбітражника, оскільки для залучення цього трафіку він використовує власний бюджет, а не замовника. У цьому і є різниця. Замовник не ризикує власним бюджетом.

Не варто також плутати таргетолога й арбітражника – це дві професії, представники яких часто недолюблюють один одного. Таргетолог – фахівець вузького профілю, переважно працює з товарами народного споживання. Арбітражник – це маркетолог, який продає будь-який ваш товар у будь-якій точці земної кулі! Власникам бізнесу дуже вигідно співпрацювати з арбітражником чи командами, оскільки доведеться платити лише за фактом доходу від клієнтів, не витрачаючи водночас ні копійки з власної кишені.

Скільки часу пішло на те, щоб навчитися усьому необхідному у сфері? Чи були періоди, коли хотілося все залишити і зайнятися чимось іншим?

Знаєте вислів «вік живи – вік учись»? Так ось, це про арбітраж. Є певні техніки, схеми, які працюють протягом тривалого часу, але оскільки алгоритми джерел трафіку постійно змінюються, потрібно щодня вчитися. Це ще одна причина, через яку я люблю арбітраж. Тут не буде деградації, вам постійно потрібно вивчати новини, мануали, стежити за наукою і навіть технікою, щоб бути в курсі всіх подій у світі, оскільки це безпосередньо впливає на якість трафіку.

В арбітражі справді стає тісно? Наскільки висока конкуренція зараз на ринку?

Маєте рацію, конкуренція зараз справді висока. Але парадокс полягає у тому, що прийти в арбітраж легко, а ось укорінитися в ньому – завдання із зірочкою. Дуже багато молодих фахівців, або, як їх називають, junior, приходять, палаючи завзяттям, зі своїми амбіціями і планами, але зіткнувшись із першим провалом, повертаються на завод. Чому на завод? В арбітражників багато жартів щодо цієї теми: не вийшло працювати з трафіком – йди на завод. Але ті, хто доростає до middle або senior, – точно не залишать арбітраж.

З якими продуктами ви працювали як арбітражник? Як почали працювати з гемблінг- і беттінг-сферою?

Мій тернистий шлях починався з товарів народного споживання, там, до речі, теж є свої нюанси. Далі був досвід роботи з нутрою, тобто БАДами. А у гемблінг я прийшла під час першого локдауну. На жаль чи на щастя, карантин змусив світ жити абсолютно по-іншому. У цей час зростання кількості гравців в онлайн-казино пішло значно вгору, це і спонукало мене перейти у вертикаль гемблінгу, оскільки я розуміла – там, де широка аудиторія, буде більше можливостей для залучення трафіку.

Як ви вчилися працювати саме з гемблінг-аудиторією? Чи є які-небудь специфічні нюанси роботи?

Іноді мені здається, що я досі не вмію працювати з цією аудиторією. З одного боку гравці, це самодостатні громадяни, які грають заради гри, розваги. З другого – це емоційні, певною мірою агресивні й азартні люди. І з третього боку – це легковажний народ, який бажає заробити легких грошей. Дуже широка ЦА. Відповідно, підходи до кожної групи абсолютно різні. Також відіграє роль гео, тобто місце розташування цих людей. Потрібно вивчити і зрозуміти не лише менталітет тієї чи іншої країни, а й їхні традиції, віросповідання, принципи життя тощо.

Чи є у вас улюблене джерело трафіку і чому саме воно?

Коли я тільки починала працювати у цій сфері, основний пул арбітражників лив із «Фейсбуку». Я не була винятком, хоча зараз джерел дуже багато. Але з часом, протестувавши різні варіанти видобутку трафіку, я вибрала для себе UAC. Простими словами, це той же Google AdWords, але для просування мобільних додатків.

А чи є щось, що в цій роботі дратує, демотивує?

Роздратування як такого немає, але іноді совість намагається мною маніпулювати. Нині лудоманія є дуже небезпечним захворюванням. Проблеми гральної залежності є практично у кожній країні. Якщо раніше це було тільки в США, то зараз територія країн колишнього СРСР теж бореться з цим явищем.

Яку найголовнішу пораду ви можете дати початківцю в арбітражі?

Головна порада – знайти мотивацію. Все. Арбітраж – це сфера, де можна розвиватися, працювати і заробляти, але потрібно не лінуватися і йти вперед. Не здаватися, коли черговий тест провалився і злився у пельменну. Не здаватися, коли зв'язка не зайшла. Не здаватися, коли ROI – 500%. І йти вперед. В арбітражі класно, повірте мені.

Читайте також: Які кроки має робити держава для боротьби з онлайн-казино

Читайте також: Актуальні новини покеру в Україні і світі

Коментарі:
Зараз читають
ноя
вгору