Зміни у правилах реклами азартних ігор Google і YouTube будуть не раніше березня-квітня 2022 року – Станіслав Андрєєв

08 Липня 2021, 14:57

В Україні вже почали активно відкриватися мережі залів ігрових автоматів від кількох операторів. Директор з маркетингу Slots City Станіслав Андрєєв розкрив особливості формату відкриття гральних закладів і описав нюанси пошуку нових точок для розширення. Також він поділився очікуваннями щодо зміни у політиці реклами гемблінгу Google і YouTube для українського ринку і описав цільову аудиторію слот-залів.

Як почалося і проходить відкриття вашої мережі гральних закладів?

Ми з самого початку відкриваємось у так званому софт-форматі. Тобто не проводимо інтенсивну комунікацію, не робимо одразу гранд-відкриття. Ми радше орієнтовані на аудиторію, яка очікує того, що відкриваються ліцензовані гральні клуби. Це якщо говорити про офлайн. Звісно, що у планах запуск масштабної маркетингової компанії, зокрема і гранд-відкриття.

Але для початку нам потрібне чітке розуміння – відбудувати операційну роботу всередині залів, зрозуміти джерела залучення для наземних закладів, бо реклама і комунікація в онлайні в принципі зрозумілі. А ось реклама офлайну, до того ж з цими обмеженнями, в які нас заганяє законодавство, це вже інший формат.

Тому я не можу сказати, що ми задоволені чи не задоволені. Це бізнес-процес, як і будь-який інший.

Де найближчим часом плануєте відкриття нових залів?

Наша компанія наразі має сім гральних залів. І, як ви знаєте, є законодавчі обмеження щодо місць відкриття гральних залів. Звісно, ми хочемо розвиватися і рости. У нас команда активно шукає нові міста, нові готелі, де можна відкритися. Але ж ми розуміємо, що недостатньо просто знайти готель і локацію, де це можна зробити законно. Ця локація має бути в якомусь відчутно правильному місці. Якщо, умовно, відкрити зал десь далеко-далеко на Троєщині, то він там працювати не буде. Відповідно, тут подвійна складність: по-перше, знайти готель, в якому це можна законно зробити, а по-друге, локація має бути правильною з погляду маркетингу. Відповідно, ми вже маємо кілька напрацювань, але я поки що не буду про них казати.

Ви також працюєте і в онлайні. Google досі не дозволяє просувати азартну тематику?

Не дозволяє. Дивіться, це дуже гарне і тонке питання. І цього напевно чекає весь ринок. У нас є доволі-таки детальне і в принципі зрозуміле гральне законодавство, на відміну від інших законів. Зрозуміло, що можна, чого не можна і як це все правильно зробити. Єдине, звісно, дуже погано, що наше законодавство не поширюється на такі сервіси як YouTube, Facebook тощо. Вони працюють в своєму полюсі, хоча вже знають, що в Україні азартні ігри легалізовані. І, скоріше за все, вони вже навіть ознайомилися з нашим законодавством на найвищих рівнях. Ми розуміємо, що це глобальні бренди, спрямовані на глобальні ринки. Ринок України їм точно цікавий, але вони прямуватимуть по пріоритету – спочатку ці компанії працюватимуть з тим, що приноситиме більше грошей. І, напевно, ринок України не приносить достатньо грошей цим компаніям, тому вони і не змінюють швидко свої політики. І питання тут не тільки в об’ємі ринку, хоча вони його теж вимірюють.

Варто розуміти, що зміна політики такої компанії, як YouTube – це великий і об’ємний процес. Це не просто додати галочку, що, умовно, в Україні можна рекламувати казино. Їм потрібно змінити ще ряд алгоритмів для того, щоб система працювала за цими правилами, тому це не так просто, як здається. І я очікую, що ці зміни трапляться не раніше березня-квітня 2022 року. Звісно, що хотілося б раніше.

Чи можете розповісти детальніше про особливості роботі в онлайні?

По-суті, ми перший гравець на українському ринку, який повністю працює за законодавством. Про що йдеться? Це ідентифікація гравців перед тим, як вони отримують доступ до ігор. Так, ліцензії отримало багато компаній, але я ще не бачив ні однієї компанії, яка на своєму основному сайті, це важливо, вимагає підтвердження особи гравця перед допуском до азартних ігор. Тобто всі зараз працюють по-старому, хоч вже і отримали ліцензії. Вони проводять ідентифікацію і перевірку документів перед виплатою, ми ж це робимо на початку. Це по-перше. По-друге, ми працюємо в рамках чинного податкового законодавства. Так, є деякі спірні моменти щодо оподаткування, які нам як бізнесу хотілося б змінити, але поки маємо що маємо.

Яка ваша цільова аудиторія в казино?

Якщо говорити про вік, то, зрозуміло, це розмите питання. Тут скоріше потрібно дивитися за принципом Парето – тобто всі, хто старше 21 року, це цільова аудиторія. Але якщо говорити про те, яка вікова категорія приносить найбільше грошей, то це категорія 30+ років з середнім і вищим доходом. Це ядро цільової аудиторії.

Хотілося б зазначити, що не тільки бізнес, а й гравці не розуміють, що казино – це не засіб заробітку грошей. Це насамперед платна розвага. І коли людина йде грати, вона має розуміти, що вона йде не вигравати, а грати. Умовно кажучи, вона платить своїми ставками і програшем за власне процес гри. Кожна ігрова сесія має свій ряд емоції. Є емоції захоплення, радощів, бо в будь-якій сесії будуть складатися переможні комбінації, в більшості сесій випадають бонусні ігри тощо. Це емоції, які людина отримає незалежного від того, виграє вона чи програє. Якщо так до цього ставитись, то це цілком здоровий, білий і правильний ринок.

Читайте також: Засновник Storm International висловив незадоволення податками і проблемою нелегальних казино в Україні  

Читайте також: Михайло Коваль розповів деталі про принципи відповідальної гри

Коментарі:
Зараз читають
ноя
вгору