Активність у сфері кіберспортивних ставок зросла в півтора рази під час пандемії – експерт

21 Липня 2020, 11:23

Степан Шульга, голова кіберспортивного відділу Parimatch, розповів ресурсу Login Casino про розвиток ставок на кіберспорт до і під час пандемії. Експерт вказав на зростання активності цього сегменту й окреслив портрет беттора комп’ютерних турнірів.

Експерт повідомив, що вводити кіберспортивні матчі компанія почала ще 2016 року шляхом обережних експериментів, проб і помилок. І весь 2019 рік букмекер спостерігав стабільне зростання, в рамках якого eSport посів шосте місце серед найбільш популярних видів спорту в компанії.

«Не можна сказати, що ми активно включилися під час пандемії. Можна сказати, ми переконалися в тому, що обрана стратегія роботи з кіберспортом нас не підвела», – уточнив Степан Шульга.

Як пояснив представник букмекера, під час карантину активність цього напрямку зросла в півтора рази (порівняно з аналогічними періодами минулого року), і відбулося це навіть не за рахунок притоку нових гравців. Локдаун залишив багатьох людей вдома наодинці з Інтернетом, постійними онлайн-трансляціями та безліччю способів розваг у цифровому світі.

Степан Шульга підтвердив факт, що аудиторію кіберспортивних ставок складає переважно молодь. Дві гри, які забирають найбільшу частку ставок, виникли не так давно. Перша – Counter-Strike: Global Offensive з’явилася 2012 року, і це актуальна наразі версія гри, перший варіант якої вийшов у 1999-му. Друга – Dota 2, актуальна версія якої з’явилася сім років тому.

«Відповідно, гравець із середнім віком 22-23 роки знає про ці ігри з підліткового віку і чудово в них розбирається. Водночас більш доросла аудиторія схильна до ставок на традиційний спорт», – розповів голова кіберспортивного відділу.

За словами експерта, з точку зору інструментів створення ліній кіберспорт нічим не відрізняється від традиційного спорту. А ось з точки зору формування ймовірності – це відмінні процеси. В традиційних видах спорту багато ставок на «ім’я» команди, наприклад, на «Манчестер Юнайтед» чи київське «Динамо» ставлять передусім як на сильні бренди. А в кіберспорті аудиторія більше прив’язана до поточних результатів, ніж до імен.

Активність у сфері кіберспортивних ставок зросла в півтора рази під час пандемії – експерт

Степан Шульга звернув увагу на договірні матчі як одну з вагомих проблем кіберспорту.

«Молоді команди не розуміють ризиків для своєї репутації та кар’єри та зважуються на домовленості. На щастя, у нас достатня кількість технологій, які попереджують нас і наших гравців про такі ситуації. Картина ставок на подібні матчі відрізняється, аналіз даних дозволяє це контролювати», – поділився представник Parimatch.

Коментуючи питання про вплив пандемії на доходи букмекерів, у компанії вказали, що будь-який букмекер має передбачати майбутнє, інакше це поганий букмекер. Диверсифікація активів, зокрема значний акцент на кіберспорті, дозволила Parimatch пережити карантин. Також у наявності були й інші джерела прибутку – в країнах, де ліцензія дозволяла казино, компанія отримувала додаткові доходи.

«Кіберспорт буде постійно видозмінюватися та зростати. Ті, хто зможе рости й адаптуватися до навколишнього середовища, досягнуть успіху. Здатність адаптуватися під оточення свого часу допомогла нам звернути увагу на кіберспорт, про що ми жодного разу не пошкодували», – підсумував Степан Шульга.

Нагадаємо, уряд Іспанії планує ввести нові обмеження для онлайн-гемблінгу.

Читайте також: Уряд Великобританії хоче визнати лутбокси азартними іграми

Читайте також:Що потрібно знати для гри в покер

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
ноя
вгору