Підпишіться на новини

Азартні гравці змушують платіжні системи розширювати перелік країн для транзакцій

4 червня 2020, 14:57
Голосів: 1

У Easy Payment Gateway із посиланням на власну статистику говорять, що за останній місяць на 10% зросла кількість транзакцій, які обробляє компанія. І «особливо очевидним» це є в секторі азартних ігор.

Азартні гравці змушують платіжні системи розширювати перелік країн для транзакцій

Протягом останніх кількох тижнів іспанські платіжні сервіси отримали чимало запитів від своїх клієнтів, переважно в гемблінгу, стосовно транзакцій на інші ринки, зокрема Латинської Америки, Азії та деяких африканських країн.

Мануель Прието, генеральний директор Easy Payment Gateway, з цього приводу зазначив:

«Пропозиція продуктів або послуг в інших країнах вимагає широкого спектру варіантів оплати, щоб не втратити продажі в жодному регіоні. У цій надзвичайній ситуації потрібно шукати рішення, які приносять дохід і сприяють зростанню, завжди враховуючи різні характеристики кожного сектору».

Минулого тижня Комісія з азартних ігор у Великобританії опублікувала статистику з гемблінгу за період з жовтня 2018-го до вересня 2019 року, яка показала, що віддалені казино принесли £3,2 млн, що є зростанням на 3,9% порівняно з попереднім аналогічним періодом.

Натомість у наземних казино GGY знизився на 0,6%, до £1,1 млрд. А от у секторі ставок в Інтернеті цей показник зріс на 4,3% (до £2,1 млрд), сегмент онлайн-бінго отримав £198 млн стерлінгів, тобто +12,5%.

У звіті про глобальний ринок азартних ігор в онлайні та вплив на нього COVID-19, представленому в травні, ішлося про очікування зростання світового ринку онлайн-гемблінгу з $58,9 млрд у 2019-му до $66,7 млрд у 2020-му.

Крім того, в документі було констатовано, що азартні ігри в Інтернеті у 2023 році досягнуть £92,9 млрд (+11,64% щороку).

Додамо, що за даними Modularbank, 83% споживачів у Великобританії називають платіжну технологію ключовим критерієм для здійснення покупок в Інтернеті, а ще 42% визнають – вони не завершували оплату дорогої покупки, якщо продавець не міг запропонувати їм бажаний спосіб оплати.

Раніше ми повідомляли, що CNTY відобразила в фінансових показниках вплив пандемії коронавірусу.

Читайте також: У Великобританії суттєво знизилося поширення реклами гемблінгу серед дітей

Читайте також: Виграшні комбінації в покері

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:

Немає коментарів

Зараз читають
Новини партнерів
21 Жов
вгору