Підпишіться на новини

Дайджест закордонних новин: 24-28 лютого

28 лютого 2020, 16:45
Голосів: 1

Запровадження жорсткіших вимог до операторів, пошук механізмів для боротьби з гральною залежністю та зростання популярності ставок на спортивні події – таким був тиждень, що минає. Деталі – в нашому огляді.

Дайджест закордонних новин: 24-28 лютого

Німеччина: підвищення популярності беттінгу

Згідно з інформацією про розвиток букмекерства, яку надала Німецька гральна асоціація (DSWV), обсяг ставок за 2019 рік зріс на 21%.

Німеччина: підвищення популярності беттінгу

Загалом протягом 2019-го німецькі гравці витратили на ставки €9,3 млрд, а букмекери сплатили податків на суму €500 млн. Президент DSWV звернув увагу, що беттінг стає популярним видом проведення дозвілля в Німеччині. Також, за його словами, найближчим часом букмекерів у Німеччині має стати на декілька десятків більше. На сьогодні німецькі регулятори розглядають 45 заявок на отримання букмекерських ліцензій, більшість із яких може бути схвалено весною.

Разом із тим голова асоціації вважає, що гральне законодавство Німеччини потребує доопрацювання та змін, які б дали змогу легальним букмекерам конкурувати з чорним ринком.

Грузія: посилення боротьби із залежністю від азартних ігор

Грузія: посилення боротьби із залежністю від азартних ігор

Міністерство фінансів Грузії розробляє нову систему реєстрації та перевірки достовірності даних гравців, а також формує список ігроманів. Про це повідомив очільник Міністерства фінансів Іване Мачаваріані. Під час свого виступу в парламенті він оголосив, що держструктура працює над новою ініціативою, спрямованою на зниження ризиків від гемблінгу.

Серед нововведень – нова система реєстрації та верифікації, ведення списку гравців, які мають гостру залежність, зобов’язання здійснювати платежі ідентифікованими каналами. Також буде розроблена низка заборон для зменшення ризику відмивання грошей.

Додамо, що наразі суми прибутків індустрії гемблінгу в Грузії перевищують навіть показники банківської системи. Згідно з останніми даними, нині в Грузії працює сім онлайн-казино, 90 букмекерських компаній і близько 6,5 тис. ігрових автоматів.

Читайте також: Головні світові тренди 2020-го для ринку азартних ігор

Узбекистан: підготовка законодавства до створення гральної зони

Узбекистан: підготовка законодавства до створення гральної зони

Розробка законодавства для регулювання роботи ІРКЗ в Узбекистані буде завершена в поточному році. Гральну зону розмістять у місті Муйнак, про що повідомляє Podrobno.uz.

З цього приводу Журабек Ахмедов, голова департаменту, відповідального за розвиток туристичних зон у країні, зазначив, що зараз триває оновлення законодавства, оскільки діючі норми не забезпечують можливість створювати ІРКЗ на території держави.

Раніше низка компаній заявила про готовність створити й управляти гральним закладом у рамках ІРКЗ. Крім того, інвестори виявили бажання побудувати в місті Муйнак інші гральні об'єкти. Держава планує, що гральна зона залучатиме іноземних туристів і стане об'єктом міжнародного масштабу.

Гоа: заборона на відвідування гральних закладів для місцевих мешканців

Гоа: заборона на відвідування гральних закладів для місцевих мешканців

З 1 лютого 2020-го мешканці Гоа позбавлені можливості грати в азартні ігри в казино та робити ставки.

Міністр туризму штату Карнатака Приянк Кхарге заявив, що не підтримує ідею створення казино в країні лише для того, щоб залучити нових туристів. А за словами головного міністра Гоа Прамода Саванта захід, що набрав чинності з 1 лютого, передбачає не тільки заборону на гемблінг місцевим мешканцям, а й створення нового регулюючого органу. Він перевірятиме факт дотримання нових положень стосовно азартних ігор.

Читайте також: У чому проблема лутбоксів

США: на розгляді Конгресу чергові обмеження для індустрії онлайн-гемблінгу

США: на розгляді Конгресу чергові обмеження для індустрії онлайн-гемблінгу

Сенатор Том Коттон, якого називають одним із найбільш затятих лобістів інтересів грального магната Шелдона Адельсона, подав на розгляд нижньої палати законопроєкт, що обмежує онлайн-гемблінг. За словами автора, документ складений з метою уберегти неповнолітніх від згубного впливу гемблінг-реклами та прямої участі в азартних розвагах.

Коттон апелює до порушень закону про незаконне застосування азартних ігор в Інтернеті (UIGEA). Також він говорить про заборону обробки платежів гральних операторів фінансовими установами.

Офіційно метою нововведень є запобігання незаконному використанню фінансових інструментів для лотерейних, букмекерських чи інших операцій онлайн-гемблінгу. Особливо тих, які націлені на аудиторію неповнолітніх американців.

Законопроєкт делегує Казначейству обов'язок підготувати звіт про діючі в США ігри, що пропонують онлайн-казино і лотереї. У звіті відомства також повинна міститися детальна інформація про те, яким чином ці ресурси здійснюють обробку клієнтських платежів. Метою роботи Казначейства є зміцнення механізмів дотримання норм UIGEA.

Федеральна комісія з торгівлі також зобов'язується надати звіт. Документ повинен буде містити механізми заборони гемблінг-реклами, націленої на аудиторію неповнолітніх. Відомство повинно проаналізувати, які канали використовують оператори для надання гральних послуг, замаскованих під легальні види діяльності.

Читайте також: Історія казино в Монако

Іспанія: затверджено нові правила реклами гемблінг-послуг

Іспанія: затверджено нові правила реклами гемблінг-послуг

Іспанський регулятор онлайн-гемблінгу затвердив більше сотні обмежень на рекламу операторів віддалених азартних ігор. Міністр у справах споживачів Альберто Гарсон зазначив, що згідно з новими нормами, 80% маркетингових продуктів, що нині застосовують оператори онлайн-гемблінгу, будуть заборонені. Такі заходи чиновник виправдав тим, що гемблінг містить ризики для здоров'я населення. Більше сотні нових обмежень, за словами чиновника, – лише перший крок у змінах у регулюванні галузі.

Зокрема, йдеться про обмеження чотиригодинним вікном часу рекламування онлайн-гемблінгу на радіо, телебаченні та в Мережі. Беттінг-операторам буде дозволено рекламувати свою продукцію, але тільки під час прямих трансляцій у вечірній час – після 20:00. На думку Гарсона, подібна реклама необхідна для того, щоб користувачі могли орієнтуватися в тому, які оператори діють на іспанському ринку легально.

Беттінг-операторам не заборонять спонсорувати спортивні команди, проте на формі буде дозволено розміщувати тільки логотип або торгову марку БК. Також останні не позбудуться права розміщення реклами на стадіонах. А от зовнішня реклама в місцях скупчення неповнолітніх підпадає під заборону. Знаменитості більше не зможуть рекламувати гемблінг-продукти, особливо заборона стосується відомих спортсменів. І це далеко не всі нововведення.

Болгарія: гральний бізнес переданий у монополію

Болгарія: гральний бізнес переданий у монополію

Спортивний тоталізатор Болгарії (BST), який відтепер володіє монопольним правом на надання гемблінг-послуг в країні, вступив у свої права. Законопроєкт про зміну компетенцій набув чинності.

Авторство поправки до закону про азартні ігри належить Валерію Сімеонову, який є представником партії «Національний фронт порятунку Болгарії». Ініціатива була запропонована на розгляд законодавчого органу на початку поточного року, а ратифікована 7 лютого, текст опублікований.

Нововведення означає, що приватні лотерейні оператори повинні будуть згорнути свою діяльність і піти з ринку. На це їм виділили три місяці, а до кінця грудня поточного року повинні бути знищені всі лотерейні квитки.

Оператори також зобов'язуються виплатити гравцям всі обіцяні призові та надати банківські гарантії щодо цього протягом 30 днів.

Такі ігри, як кено і бінго, не підпадають під дію нових правил.

Лотерейні квитки, які випускатиме державна монополія BST, будуть поширювати через ліцензовані точки, що також регламентовано новими правилами. Їх заборонено розміщувати на відстані ближче ніж 300 м від навчальних закладів.

Читайте також: Перспективи для грального бізнесу в Україні в 2020-му

Японія: запропоноване медичне страхування від проблемного гемблінгу

Японія: запропоноване медичне страхування від проблемного гемблінгу

Міністерство охорони здоров'я, праці та соціального забезпечення Японії повідомило про те, що витрати на лікування лудоманії покриватимуть за рахунок державного медичного страхування. На думку влади, це дасть змогу заспокоїти найзапекліших недоброзичливців легалізації індустрії азартних ігор.

Міністерство охорони здоров'я країни також оновило графік оплати своїх послуг. За інформацією The Japan News, нововведення пов'язані з пропозицією групи з центрального медичного страхування.

На думку Сусуму Хігучі, керівника Медичного і наркологічного центру в Куріхама, прихильники азартних ігор повинні бути долучені до цієї програми на довгостроковій основі. Він також зазначив, що і зараз є безліч японців, які раніше не вдавалися до послуг професіоналів і, відповідно, не отримували необхідного лікування. Важливо, щоб ці пацієнти пройшли курс терапії.

У 2017 році уряд Японії ініціював соціологічне дослідження, щоб виявити масштаби залученості в азартні розваги. Згідно з його результатами, 3,2 млн японців (загальна чисельність населення – 124,8 млн) страждає від різних форм гральної залежності. Автомати пачінко були визнані найбільш популярною вертикаллю грального бізнесу. Про їх особливості читайте в нашому окремому матеріалі.

Кіпр: букмекери лідирують в онлайн-продажах

Кіпр: букмекери лідирують в онлайн-продажах

Гральний регулятор Республіки Кіпр (NBA) оприлюднив фінансові результати за III квартал 2019 року.

Представники казино 1Анте відзначають, що ліцензовані букмекери країни діляться на дві категорії – А і В. У першій представлені наземні оператори, другі надають послуги в Інтернеті. Сумарно в третьому кварталі минулого року індустрія згенерувала €190,7 млн, що на 12% більше, ніж за аналогічний період 2018-го. Разом із тим сукупний дохід у річному обчисленні дає змогу констатувати скорочення показника на 8%.

Ринок онлайн-беттінгу Кіпру представлений роботою дев'яти ліцензованих операторів. Фінансовий результат їхньої діяльності – €118,5 млн, що на 35% більше, ніж у третьому кварталі 2018-го. Проте шість ліцензіатів – представників наземного сегменту – не можуть похвалитися аналогічними успіхами, їх дохід скоротився на 13% і становив €72,2 млн.

Показово, що з точки зору обсягу виручки ситуація виглядає трохи інакше: онлайн-сегмент констатував скорочення на 11% (€7,4 млн), а наземний – тільки на 6% (€14,7 млн).

За результатами другого кварталу минулого року індустрія згенерувала €176,5 млн, отже, є невелике збільшення її доходу.

Шановні читачі, якщо вас цікавить певна тема, напишіть нам на електронну адресу [email protected]. Ми підготуємо про це окремий матеріал.

7 Лип
вгору