Підпишіться на новини

Дмитро Пальянц про монетизацію спортсбук-аудиторії – на YouTube-каналі Login Casino.com.ua

10 липня 2020, 13:32
Голосів: 1

Спортивні події тільки почали відновлювати, але маркетингову стратегію беттінгу все одно потрібно втілювати. Цього року з огляду на нові виклики компаніям доводиться змінювати принципи роботи з аудиторією прямо посеред року. Як грамотно це зробити – розповів Дмитро Пальянц, CMO в TVBET.

Дмитро Пальянц про монетизацію спортсбук-аудиторії – на YouTube-каналі Login Casino.com.ua

У рамках вебінару від інформаційного ресурсу Login Casino.com.ua, що відбувся 17-18 червня, експерт зупинився на таких головних аспектах:

  • глобальні тенденції щодо збереження спортсбук-аудиторії на сайті;
  • адаптація маркетингової стратегії під нові виклики;
  • методи та механіка монетизації спортсбук-аудиторії.

Повний виступ Дмитра вже доступний на YouTube-каналі.

І вже наступного тижня ми додамо черговий запис доповіді наших експертів.

Підписуйтеся на канал Login Casino, щоб першими дізнаватися про найцікавіше.

Читайте також: Беттінгова компанія створила спецфонд для підтримки соціально важливих проєктів в Україні

Читайте також: Україна продає беттінг-права: прийом ставок на підозрілі матчі будуть блокувати, але ігри не зупинятимуть

29 Жов
вгору