desktop banner work tablet banner work mobile banner work

Facebook змінив деякі налаштування реклами

20 Листопада 2021, 12:44

Facebook змінив деякі налаштування реклами

Зміни у рекламній політиці стосуються демонстрації користувачам оголошень з азартними іграми. Згідно зі змінами, людина може відмовитися від того, щоб бачити оголошення такої тематики. Цей крок соціальної мережі привітала британська Рада беттінгу і геймінгу (BGC).

Тепер користувачі за власним бажанням можуть повністю відмовитися від реклами азартних ігор чи букмекерства. Ймовірно, нову функцію ввели через те, що останнім часом Facebook критикували за можливе спрямування такої реклами на осіб молодших за 18 років. І якщо користувач хотів приховати цю рекламу, то він мав прибирати окремі оголошення або повністю змінювати свої рекламні налаштування.

Нині ж цей процес спрощено. Помітно, що Facebook впроваджує ті ж можливості, що і його конкурент Snapchat.

У BGC повідомили, що останній рік вони активно співпрацювали з соціальною мережею. Генеральний директор ради закликав інші соціальні мережі та пошукові платформи надати користувачам можливість відмовитися від реклами ставок.

Нагадаємо, що в Україні побільшало ліцензіатів із залами ігрових автоматів.

Читайте також: Що буде з ІТ-індустрією України

Читайте також: Які бувають ставки на скачки

Коментарі:
Зараз читають
Прогнози на спорт
вгору