Підпишіться на новини

Фізичний беттінг-ритейл у Південній Африці постраждав найбільше – Тайрон Доббін

28 квітня 2020, 12:51
Голосів: 1

Директор Sportingbet Africa Тайрон Доббін поділився інформацією про букмекерський ринок Африки та розповів, як зростає популярність електронного спорту в сегменті ставок.

Фізичний беттінг-ритейл у Південній Африці постраждав найбільше – Тайрон Доббін

Фахівець вказав, що через пандемію коронавірусу в Африці найбільших втрат зазнали букмекери, які діяли наживо: їхні точки продажу зачинилися, і компанії несуть збитки, оскільки не мають свого представництва в онлайн-форматі. Ті ж оператори, які працювали в Інтернеті, змогли забезпечити більшу стабільність своєї роботи, однак скасування спортивних подій теж негативно вплинуло на їхні фінансові показники.

Тайрон Доббін звернув увагу на кіберспорт, оскільки нині це одна з небагатьох ліній букмекерства, яка практично не змінила свій стан через карантинні обмеження.

За його словами, гравцям комфортніше робити ставки на кіберфутбол і кібербаскетбол, оскільки для них це знайомі види спорту.

«Звісно, ми знали про електронний спорт і приймали ставки на CS:GO, Dota 2 й інші популярні дисципліни. І саме на цих іграх букмекери концертували свою увагу. Але що справді нас здивувало – так це відкриття для себе таких дисциплін, як кіберфутбол і кібербаскетбол. Виявилось, турніри з FIFA І NBA 2K20 швидко завоювали популярність серед африканських гравців. І це доволі просто пояснити – клієнти, які прийшли з традиційного спорту, вирішили не витрачати час і зусилля на незрозумілі їм правила тієї ж Dota 2. Вони просто почали ставити на те, що їм вже знайомо – футбол, баскетбол чи хокей, з тією різницею, що тепер змагання відбуваються на екранах комп’ютерів», – зазначив Тайрон Доббін під час JBC Summit, який розпочався вчора в онлайні й триватиме до кінця тижня.

Такі зміни на ринку змусили букмекерів в Африці переглянути свої рекламні стратегії. За умов скорочення прибутків компанії більше не можуть дозволити великі маркетингові бюджети, а рекламу надалі, за словами експерта, варто спрямувати чітко на гравця, щоб він отримував інформацію про продукт, який пропонує йому галузь ставок на спорт.

Нагадаємо, експерт розповів, що потрібно робити букмекерам для покращення іміджу.

Читайте також: Топ фільмів про казино

Читайте також: Деякі лотерейні оператори ЄС втратили 100% прибутку

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

25 Лис
вгору