desktop banner work tablet banner work mobile banner work

Гемблінг є одним з найактивніших рекламодавців

14 Листопада 2021, 13:14

Гемблінг є одним з найактивніших рекламодавців

Після того як з’ясувалося, що під час розвезення дітей до школи й назад по радіо часто лунає реклама гемблінгу, британський уряд задумався про те, щоб операторам урізати ефірний час. У країні розгорівся скандал із політиками, які хочуть перешкодити реформі азартних ігор. Більше про рекламу гемблінгу читайте на нашому сайті. 

Дослідники з’ясували, що одними з найактивніших рекламодавців на радіо є гемблінговий бізнес. Такі дані надала після дослідження ринку компанія Nielsen для британського видання The Guardian.

Відповідно до результатів дослідження, лотереї, онлайн-казино, букмекерські контори та решта компаній, які займаються організацією азартних ігор, є одними з найактивніших рекламодавців на радіо. Вони у топі серед галузей, які витрачають найбільше грошей на комерційне радіо в рейтинговий час, тобто з 8:00 до 9:00 та з 15:00 до 16:00 по буднях.

До речі, видання підкреслює, що саме в цей час шкільні автобуси або батьки на автівках розвозять дітей до школи та назад. За 12 місяців у цей час, за підрахунками Nielsen, загалом 1200 годин ефірного часу було присвячено рекламі, 5% з яких належали гемблінговій сфері. Цікаво, що найчастіше лунала реклама лотерей та ставок.

У дослідженні не вказують реальні суми, які були витрачені на рекламу через комерційну таємницю. Але зазначають, що за останній рік найбільше на рекламу витрачали державні структури, де переважно розповідали про COVID-19 та вакцинацію, на другому місці автомобільні компанії, а замикає трійку лідерів гемблінг.

Експерти з наркозалежностей та учасники кампанії проти розповсюдження лудоманії в Британії заявили, що ці цифри підкреслюють необхідність жорстко протидіяти рекламі гемблінгу.

Так, експерт з соціальних наук в Університеті Глазго Гізер Вордл зазначила, що азартні ігри є заняттям тільки для дорослих, але те, як вони рекламуються по радіо та інших засобах масової інформації, дуже ускладнює процес захисту дітей від них.

«Дані (британської – ред.) Комісії з азартних ігор показують, що 7% дітей, які знайомі з рекламою гемблінгу, заявили, що перегляд або прослуховування реклами спонукає їх грати в азартні ігри, хоча вони не планували цього», – говорить Вордл.

реклама гемблінгу

Депутатка від лейбористів Керолайн Гарріс, яка очолює міжпартійну групу з вивчення шкоди від азартних ігор, закликала до реформи реклами гемблінгу. За її словами, уряд має опублікувати пропозиції щодо нових правил регулювання азартних ігор вже на початку наступного 2022 року.

У Betting and Gaming Council (BGC), яка здійснює нагляд за азартними іграми, заявили, що вони й так керуються суворими правилами, які були запровадженні держуправлінням за дотриманням стандартів реклами.

Такі заяви викликали стурбованість серед операторів азартних ігор. Як передає видання, вони зазначили, що керуються усіма нормами та правилами, які встановлює держава. Зокрема, слідкують, щоб маркетингові заходи не були привабливими для дітей та підлітків. Але їм буде важко ще й скоротити час для реклами.

Британські політики лобіюють гемблінг у пресі

Тим часом у Британії назріває скандал довкола лобіювання інтересів гемблінгу політиками. Як вдалося з’ясувати журналістам The Guardian, деякі парламентарі підтримували гемблінгову індустрію, розміщуючи рекламні матеріали в ЗМІ.

Політикам не платили за їхні статті, але дарували подарунки та BGC сплатив на сайті ConservativeHome розміщення рекламних матеріалів із позначкою «спонсорований».

Наприклад, член парламенту Джек Бреретон надрукував статтю для вебсайту ConservativeHome, де розхвалив оператора Bet365. Народний обранець написав, що ця компанія зробила «величезний економічний вклад» у розвиток країни та створює «висококваліфіковані, якісні робочі місця», а також надає чимало пожертв на благодійність.

Ще один політичний діяч Філіп Девіс написав відгук про спонсорські програми BGC на тому ж сайті у квітні 2021 року. А вже у червні депутат задекларував подарунок – квитки та персональні місця на британському іподромі Ascot Races на загальну суму 1400 фунтів стерлінгів (майже 1900 доларів). Такий подарунок був сплачений членами BGC. Дати коментар виданню депутат відмовився.

реклама гемблінгу

Такий же презент задекларував Марк Дженкінсон, член парламенту від Воркінгтона після того, як опублікував статтю, де звинуватив борців з азартними іграми у тому, що вони намагаються встановити обмеження на ставки, коли букмекерські контори дуже багато хорошого роблять для країни. Звісно, він також не прокоментував свою діяльність.

Експерти, які працюють над програмою реформування гемблінгу в країні, заявляють, що так політики намагаються перешкодити цьому процесу. Зокрема, член організації «Кампанія за справедливу гру» Метт Зарб-Кузін зазначив: постає запитання, чому парламентарі лобіюють інтереси сфери, яка опирається усіма силами цій реформі. Він додав, що суспільство підтримує розробку та запровадження більш жорстких правил для гемблінгу.

Особливо активними стали прихильники реформи після оприлюднення дослідження про те, що у піковий час, коли діти їдуть до школи та назад, по радіо найчастіше лунає реклама азартних ігор.

У ConservativeHome наполягають на тому, що, як і решта видань, вони розміщують рекламу, щоб надавати якісні матеріали своїм читачам. За словами редакторів ConservativeHome, видання не замовляє матеріали, а тільки повідомляє рекламним агентствам про місця для рекламних матеріалів, як це роблять всі ЗМІ.

У BGC також прокоментували обвинувачення – вони не платили політикам за контент, а тільки сплачував розміщення текстів на сайті.

Нагадаємо, що в UGC відзвітували про дослідження ринку гемблінгу.

Читайте також: Державні лотереї України

Читайте також: Українські ігри з виводом грошей

Коментарі:
Зараз читають
Прогнози на спорт
вгору