Підпишіться на новини

Гемблінг і Facebook зараз є трендовими нішами – Сергій Шушпан

11 вересня 2020, 13:10
Голосів: 3

Голова відділу медіабаїнгу в RevenueLab Сергій Шушпан розповів про те, як правильно підбирати офери арбітражній команді, щоб отримати бажаний результат, працюючи з Facebook.

Гемблінг і Facebook зараз є трендовими нішами – Сергій Шушпан

У рамках Affiliate Leaders Online (ALO) український експерт пояснив і показав на прикладах, чому арбітражній команді, яка обирає партнерів для співпраці, дуже важливо дивитися на форму реєстрації.

«Коли клієнт заходить грати в онлайн-казино, йому доводиться пройти реєстрацію. І чим вона складніша та довша, тим нижчою буде конверсія. Відповідно, чим простіша реєстрація, тим вищим є відсоток гравців, які внесли депозит. Наприклад, у деяких онлайн-казино є можливість реєструватися через кнопку Facebook. Це взагалі найпростіший спосіб для гравця», – зазначив Сергій Шушпан.

Також фахівець радить брати до уваги мову та країну (гео) і одразу з’ясовувати, чи співпадає з ними служба підтримки.

«Скажімо, ви конвертитеся на країни Європи – Італію чи Іспанію, де гравці спілкуються відповідно італійською чи іспанською, а підтримка в онлайн-казино говорить англійською. Виходить непорозуміння, тому на початку потрібно детально розпитати менеджера про такі нюанси», – радить представник RevenueLab.

Серед інших особливостей, що впливають на результат, експерт називає адаптацію під різні пристрої, зокрема смартфони, оскільки важливо, щоб гравець бачив всю необхідну інформацію на своєму екрані (якого б розміру він не був).

Спираючись на власну практику та вже протестовані офери, Сергій Шушпан наводить приклади онлайн-казино, які наочно демонструють можливості й особливості сфери онлайн-казино для арбітражу трафіку:

Назва оферу

Гео

Особливості

Maneki Casino

Німеччина, Австрія, Канада, Фінляндія, Норвегія

1) є окремий retention-цикл під Facebook, тобто відповідним чином налаштована воронка продажів

2) гарно опрацьована реєстрація через Facebook

3) крім пушів і додатків, користувач потрапляє у воронку продукту, де з ним працюють індивідуально – окремими інструментами, наприклад email, СМС, дзвінки

Woo Casino

Фінляндія, Норвегія, Чехія, Німеччина, Австрія, Швеція, Швейцарія, Австралія, Польща

1) новий продукт – нещодавно вийшов на ринок

2) під час тестування дав гарні показники

Tangiers

Австралія, Канада, Нова Зеландія, Швейцарія

1) оплачують усі первинні депозити

2) високі залишки, що арбітражник може використати для отримання бажаного результату

Rocket

Канада, Нова Зеландія, Австралія

Гарні показники і на Android, і на iOS

Spin Samurai

Новий продукт, знаходиться на стадії тестування

Його особливість – у гравця з’являється персонаж. І залежно від того, скільки користувач грає, настільки прокачується персонаж. Відповідно, гравець отримує бонуси від казино, що стимулює грати більше

21.com

1) гарні результати за ревшарою

2) дизайн із функціоналом добре гармоніюють, настільки, що самим хочеться пограти

3) заливали за гібридними угодами – це ревшара і ЦПА

«За такого способу арбітражникам не доводиться заморожувати оборотні кошти. Ревшара – це робота надовго, а значить, заморожені оборотні кошти на три місяці, пів року, а буває і більше. І незважаючи на те, що ревшара вигідна й профітна, мало хто хоче по ній працювати. Адже ніхто не любить заморожувати гроші, особливо великі суми.

І тут діє гарна система – платять за кількість депозитів стандартну ставку, щоб можна було хоча б у нуль відливати по трафіку. І відповідно, великим плюсом долітала ревшара», – деталізує представник RevenueLab

Nitro Casino

Тут гравцю не потрібно реєструватися в самому казино, коли він переходить із реклами. Працює казино за принципом, що платіжний метод (банк, карта) і є доступом до акаунту. Гравець заходить, робить депозит і одразу починає грати. Звідси і назва nitro – у перекладі на українську «швидко»

Проте є й мінуси – зазвичай такі бренди не дають бонуси, оскільки їх атакують бонусхантери

Neon Vegas

Німеччина, Фінляндія

Новий продукт, знаходиться на стадії останнього тестування. Тут добре те, що не треба підтверджувати свою пошту, що позитивно відображається на конверсії

22Bet

Широка кількість гео, але серед головних напрямків зараз – Угорщина, Чехія, Греція, Іспанія, Португалія, Польща

1) приймають різні платіжні системи

2) добре конвертять на спорт

Нагадаємо, Димитріс Папутсіс, засновник цифрової агенції Globe One Digital (Греція), розповів, чому спортивний геймінг є привабливою вертикаллю для арбітражу.

Читайте також: АМКУ підтвердив покупку готелю «Дніпро»

Читайте також: Новини ринку криптовалют

Підписуйтеся на наші сторінки в Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

18 Вер
вгору