Гральний ринок Узбекистану має великий потенціал – представники бізнесу

07 Листопада 2020, 10:17

У зв’язку з наміром уряду країни легалізувати ставки на спорт багато компаній почали звертати увагу на цю юрисдикцію. Представники операторів поділилися думками про Узбекистан, зробивши акцент на його розмірі та перспективності.

Дмитро Безручко, директор із розвитку бізнесу в 4H Agency, наголосив, що Узбекистан має партнерів у східних і західних регіонах, а уряд намагається враховувати світовий досвід під час створення грального законодавства. У країні хочуть залучити інвестиції для розвитку міст і спорту, тому в грудні 2019 року президент країни виступив із ініціативою легалізувати ставки на спорт.

За словами Джуліана Б’юлі, комерційного директора Sportech, інтернаціональні оператори зацікавлені в ринку Узбекистану. Це зумовлено великим населенням (43 млн), інвестиційними перспективами, розвинутим сірим ринком, що свідчить про інтерес гравців до гемблінгу, і доступністю мобільного зв’язку.

«Все це є показником того, що зараз найкращий час легалізувати ставки на спорт. З нашого досвіду можу сказати – на нових ринках часто потрібно довго чекати оподаткування та загального розвитку індустрії. І коли ми дивимося на ринок Узбекистану, розуміємо його величезний потенціал, якому потрібні правильні практики світового ринку», – розповів Джуліан Б’юлі.

Під правильними практиками він мав на увазі сильне та привабливе регулювання й органічну співпрацю суміжних індустрій – технологій, платежів, інфраструктури. Саме тому представник Sportech вказав на привабливість Узбекистану, але нагадав, що процес легалізації та регулювання потрібно проводити обережно, оскільки непривабливі умови роботи лише збільшать частку сірого ринку.

ставки на спорт

Антон Єштокін, директор із маркетингу Marathonbet, погодився з твердженням про важливість доступності мобільного зв’язку, оскільки узбецькі гравці роблять ставки переважно через смартфони. Найбільш популярним видом спорту для ставок у країні є футбол, друге ж місце займають кіберспортивні події.

«Це дуже цікавий регіон і ринок. Ми бачимо Узбекистан як регіон із великою кількістю потенційних клієнтів. Спорт тут популярний завдяки успіхам місцевих спортсменів. Наприклад, Махмуд Мурадов і Лілія Шакірова, які є найвідомішими бійцями UFC», – уточнив директор із маркетингу.

Також він додав, що рішення та стратегії виходу на ринок залежатимуть від багатьох факторів, які нині залишаються невідомими. Насамперед ідеться про законодавчі вимоги до ринку, який, за словами уряду Узбекистану, запрацює з 2021 року.

На думку Равшанбека Умарова, директора Wooppay UZ, країна готова до опрацювання платежів у сфері онлайн-беттінгу. В Узбекистані працює 30 комерційних банків і 12 провайдерів платіжних систем, а платежі доступні як через міжнародні компанії на кшталт VISA, так і на місцевому рівні.

Нагадаємо, букмекери Казахстану після змін у законодавстві можуть перебратися на ринок Узбекистану.

Читайте також: Конкуренція допомогла локальним операторам Грузії вийти на міжнародний рівень

Читайте також: Подвійний результат у ставках

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
ноя
вгору