Підпишіться на новини

Кількість цікавих кіберспортивних подій для беттінгу щорічно збільшується на 25% – Степан Шульга

27 травня 2021, 17:57
Голосів: 2

Під час eSPORTconf Ukraine голова кіберспортивного відділу Parimatch Tech окреслив ролі, які індустрія букмекерства відіграє в кіберспортивному напрямі. Він виділив партнерство, споживання трафіку та стимулювання більшої кількості подій світу електронного спорту.

Кількість цікавих кіберспортивних подій для беттінгу щорічно збільшується на 25% – Степан Шульга

Степан Шульга розповів, що компанія співпрацює з кіберспортом для того, щоб залучити молодь, яка для бізнесу є цільовою аудиторією: тобто людей віком 17-24 роки, які спочатку грають в комп’ютерні ігри, а потім стають глядачами кіберспортивних подій. Загалом оператор витратив понад $500 тисяч на залучення молодої аудиторії. Більшість цих коштів пішли на виплату призових і спонсорство різних кіберспортивних чемпіонатів та ліг. Так експерт виділив першорядну роль беттінгу в індустрії кіберспорту – бути партнером і донором засобів, які потрібні галузі.

Крім того, Степан Шульга підкреслив, що кіберспорт є більшою медіаіндустрією, ніж галузь відеоігор.

«А там, де медіаіндустрія, там і гроші, які формуються в цій індустрії. Я можу сказати, що є відкрита інформація, за якої витрати на маркетинг беттінгової компанії зростають на рік від 19 до 24% з тієї причини, що індустрія цифрових розваг росте», – розповів спікер на eSPORTconf Ukraine, яка відбулася 26 травня.

Отже, беттінг споживає той трафік, який створює і кіберспорт.

За словами експерта, поки що більшість доходів турнірних операторів становить саме спонсорство, а продаж медійних прав – на другому місці. В традиційному ж спорті ситуація інакша – саме продаж медійних прав на висвітлення подій та діяльності спортивних клубів є основним джерелом доходу.

Головним напрямом букмекерства став перехід ставок в лайв-режим, що пов’язано зі зміною споживання моделі контенту. Якщо раніше був лише телевізор, до якого і був прив’язаний гравець, то нині людина може взяти телефон і споживати контент в будь-який зручний для неї час у будь-якому місці.

ставки на кіберспорт

«Лайв зараз – це понад 85% усіх ставок у світі. Бо людям цікаво бути в моменті, їм цікаво дивитися те, що відбувається просто зараз, і розважати себе. Тому лайв і мобайл для багатьох беттінгових компаній став основним джерелом доходу», – поділився інформацією Степан Шульга.

Крім того, ємність традиційного спорту не змінилася – кількість футбольних матчів нині така сама, як десять років тому. Ці обмеження пов’язані з фізичним відновленням спортсменів, і в середньому професійний клуб проводить дві-три гри щотижня. У кіберспорті цього немає, а ігор стає все більше. З’являються нові гравці, збільшується якість гри, події відбуваються онлайн, і немає фізичного відновлення.

«Кількість цікавих кіберспортивних подій для беттінгу щорічно збільшується на 25%. І це ще одна роль беттінгу в кіберспорті – драйвер кількості появи подій», – заявив експерт.

Крім того, якщо зайти в кіберспортивні розділи букмекерів, то там можна знайти посилання на трансляцію, бо Twitch, який є джерелом цих трансляцій, є безкоштовним до використання і його можна налаштовувати. Тому аудиторія кожної беттінгової компанії так чи інакше, якщо оператор працює з просуванням кіберспорту, стає глядачами цієї трансляції. Фактично беттінг є для багатьох трансляцій джерелом трафіку.

кіберспорт України

Окремо букмекери борються з договірними матчами, бо чим більше їх відбувається, тим менше довіри з боку суспільства. У випадках, коли спостерігаються підозрілі ставки, букмекер веде себе тихо, але з шаблону поведінки на платформі з великою ймовірністю можна зробити висновок, що у матчі були ставки, які не відповідали стандартній поведінці користувача. Якщо інші букмекери готові поділитися даними, то їх відправляють в ESIC (Комісія з доброчесності кіберспорту), яка ухвалює рішення про штрафні санкції щодо команд та гравців. Тобто беттінг виконує роль регулятора електронного спорту.

«Беттінг у кооперації з турнірними операторами та іншими учасниками ринку може доволі ефективно знаходити шаблони такої поведінки та надавати дані відповідним федераціям та регуляційним організаціям», – резюмував Степан Шульга.

Нагадаємо, що Федерація кіберспорту України проведе відбір на міжнародний кіберспортивний турнір.

Читайте також: Букмекери зафіксували підозрілі ставки на матчі УПЛ

Читайте також: Sony запатентувала систему ставок на кіберспорт

20 Чер
вгору