Підпишіться на новини

Лотереї активно працюють над онлайн-сервісам через закриття точок продажу – Павло Вайсеро

7 квітня 2020, 15:05
Голосів: 1

Маркетинговий директор українських лотерей «М.С.Л.» Павло Вайсеро розповів про особливості роботи під час обмежувальних заходів в Україні – розвиток онлайн-сегменту, закриття точок розповсюдження й активізацію шахраїв.

Лотереї активно працюють над онлайн-сервісам через закриття точок продажу – Павло Вайсеро

За словами Павла Вайсеро, лотерейні оператори зараз працюють над розвитком онлайн-сервісів і шукають нові шляхи збуту фізичних білетів. Наприклад, «М.С.Л.» веде переговори з представниками закладів, які продовжують працювати (АЗС, супермаркети), щоб створити там додаткові точки з продажу.

«Безсумнівно, необхідність тимчасово призупинити роботу деяких пунктів розповсюдження відобразилась на динаміці продажів. Гравцям часом важливий не тільки виграш, а й процес покупки – вибір того самого білету, спілкування з продавцем, можливість обговорити останні новини. Людям це подобається, вони до цього звикли», – уточнив фахівець.

Серед найбільших змін роботи маркетинговий директор виділив призупинення телевізійних ефірів, які були вагомою частиною низки заходів оператора.

Також Павло Вайсеро прокоментував твердження про те, що лотереї зачинилися: «Ні, ні про яке закриття лотерей не може бути й мови. Компанія продовжує свою роботу в легальному полі, а онлайн-продажі демонструють зростання до 25-27% за деякими продуктам. Ми тимчасово зупинили роботу ряду точок продажу через обмежувальні заходи, але проведення лотерей відбувається і надалі. Онлайн – це стабільний канал збуту за нинішніх умов, і, звісно, ми плануємо його розвивати та збільшувати кількість продуктів».

призупинення телевізійних ефірів

Також експерт нагадав, що шахраї, які маскуються під офіційних операторів, активізувалися в Інтернеті, і доволі давно.

«Варто пам’ятати, що в країні лише три ліцензованих лотерейних оператори – “М.С.Л.”, УНЛ і “Патріот”. Вони пропонують тільки лотереї, без посилань на онлайн-казино чи зали ігрових автоматів. А якщо у клієнта виникають сумніви, він завжди може зв’язатися зі службою підтримки через контакт-центр чи онлайн», – застеріг українців Павло Вайсеро.

Спеціаліст із маркетингу розповів, що за кордоном оператори лотерей опинилися в схожій ситуації – падіння живих продажів і ріст онлайн-сегменту, який став єдиним джерелом розповсюдження квитків в окремих країнах. Наприклад, у Італії два оператори мають понад 40 тис. пунктів розповсюдження в кафе, тютюнових крамницях, магазинах і крамницях із пресою. Зокрема, оператор Sisal продовжує реалізовувати лотерейні білети через тютюнові крамниці, які нині становлять 50% точок продажу від мережі.

Нагадаємо, з березня українські лотерейні оператори обмежили свою роботу

Читайте також: Актуальні новини футболу

Читайте також: Колишній національний лотерейний оператор Болгарії оголосив про банкротство

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:

Немає коментарів

Зараз читають
Новини партнерів
6 Чер
вгору