Підпишіться на новини

Мобільний кіберспорт стає популярним завдяки новим дисциплінам та доступності для гравців – Едуард Анохін

11 червня 2020, 17:08
Голосів: 3

Операційний директор Федерації кіберспорту України Едуард Анохін розповів інформаційному ресурсу про розвиток мобільного кіберспорту, проведення федерацією турніру для студентів і роботу та плани організації під час пандемії.

Мобільний кіберспорт стає популярним завдяки новим дисциплінам та доступності для гравців – Едуард Анохін

Едуард Анохін зазначив, що електронний спорт на смартфонах набуває все більшого поширення завдяки виходу нових дисциплін та доступності для користувачів: потужні мобільні пристрої з кожним роком поширюються серед все більшої кількості гравців. Перевагою цього напряму також є трохи менші витрати на технічну організацію офлайн-турнірів. 

«В Україні цей напрям тільки починає розвиватися, тож федерація намагається підтримувати ці тенденції та проводити більше заходів з мобільного кіберспорту. Ця галузь має гарні перспективи завдяки доступності та низькому порогу входу для геймерів. Багато чого залежить від виробників мобільних ігор, що поступово створюють все більше дисциплін саме для кіберспорту на смартфонах», – розповів операційний директор. 

Також фахівець вказав, що, згідно зі статистикою ресурсу Esports Charts, нині у світі найбільш популярними серед геймерів наступні мобільні дисципліни: PUBG Mobile, Clash Royale, Mobile Legends: Bang Bang, Free Fire і Arena of Valor. 

Під крилом федерації нині триває офіційний турнір для українських студентів з PUBG Mobile за офіційної підтримки компанії-розробника Tencent Games. У рамках події у травні-червні було проведено дві відкриті кваліфікації, переможці яких перейшли до плей-оф. За словами Едуарда Анохіна, в кваліфікаціях взяло участь більше 1000 гравців з різних куточків України. 

«Тож можемо сказати, що напрямок мобільного геймінгу є досить затребуваним та потребує подальшого розвитку та підтримки з боку федерації та інших організацій», – наголосив експерт. 

Операційний директор виділив унікальність кіберспорту в його можливості об’єднувати велику кількість людей в онлайн-режимі. Через це федерація перейшла до організації онлайн-подій під час карантину. 

Мобільний кіберспорт стає популярним завдяки новим дисциплінам та доступності для гравців – Едуард Анохін

«Це допомагає людям, що знаходяться на самоізоляції, відволіктися від тягаря пандемії та легше перенести всі обмеження. Попит на онлайн-події значно зріс за цей період. У зв’язку з всесвітнім локдауном було скасовано безліч цікавих “живих” подій, таких як турніри чи конференції. Але безпека і здоров’я понад усе», – зазначив Едуард Анохін. 

На думку представника федерації, повернення до «живих» подій поступово почнеться восени. Однак це багато в чому залежить від покращення епідеміологічної ситуації в Україні і світі. 

«Сподіваємося, що загроза мине і проведення великих офлайн-турнірів знов буде дозволено», – вказав операційний директор. 

Найближчим часом Федерація кіберспорту України планує провести декілька всеукраїнських онлайн-турнірів з CS:GO, Dota 2, League of Legends, Tom Clancy’s Rainbow Six Siege та інших дисциплін. Також ведуться перемовини із закордонними організаціями стосовно організації міжнародних чемпіонатів. 

У роботі знаходиться великий національний проєкт Cyber-Up, який має поєднати кіберспорт і фізичну активність, а також цікавий кіберспортивно-благодійно-соціальний проєкт «Допомагай граючи», в якому візьмуть участь відомі українці. 

«Ми постійно перебуваємо в пошуку нових ідей і форматів проведення нових чемпіонатів, слідуючи основним місіям федерації – розвитку кіберспорту в країні і підтримці спортсменів-аматорів», – підсумував Едуард Анохін.

Нагадаємо, генеральний продюсер WePlay! розповів про проблеми, з якими зіткнувся турнірний організатор через пандемію

Читайте також: У Харкові планують створити кіберспортивну інфраструктуру 

Читайте також: Останні новини криптовалют 

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

26 Лис
вгору