Підпишіться на новини

Наземний беттінг після кризи продовжить цікавити здебільшого тих, хто любить ком’юніті – Ігор Столяров

17 квітня 2020, 16:17
Голосів: 1

Зміни на букмекерському ринку – одна з топових тем на ринку гемблінгу в світі. Наразі вже є очевидні тенденції, а також аспекти, що потребують подальшого вивчення. Про це й розповів заступник гендиректора БК «Лига Ставок».

Наземний беттінг після кризи продовжить цікавити здебільшого тих, хто любить ком’юніті – Ігор Столяров

Вчора, 16 квітня, під час онлайн-конференції Betting in the face of COVID-19 Ігор Столяров, заступник генерального директора БК «Лига Ставок», зупинився на кількох очевидних для беттінгу змінах, що відбуваються уже зараз.

Саме кризу експерт називає каталізатором низки явних змін.

«Я підтримую ту тезу, що світ уже не буде таким, як раніше. Усі нормальні компанії зараз задумуються і про зростання електронної комерції, і про те, що, швидше за все клуби, “на землі” будуть збитковими, навіть коли відкриються. Букмекери точно про це думають», – зазначає експерт.

Також він розповідає, що зараз компанія посилює свою присутність у мобільних телефонах і месенджерах, переходить на хмарні сервіси, замислюється над тим, щоб робити уберизовані мобільні платформи, наприклад, для центрів клієнтської підтримки та різних інших сервісів.

Наземний беттінг після кризи продовжить цікавити здебільшого тих, хто любить ком’юніті – Ігор Столяров

«Трафік у мобільному телефоні вже набагато вищий, ніж десктопний. І кількість транзакцій там наразі в рази збільшилася. Персоналізований маркетинг, персоніфікація СРМ, предиктивний маркетинг – криза посилила ці інструменти», – стверджує Ігор Столяров.

Водночас, за його словами, хмарні технології та перехід туди раніше менше стосувалися букмекерів, компанії дуже піклувалися про захист інформації.

«Проте саме хмарні сервіси вже зараз надають більший захист, ніж традиційні засоби зберігання інформації. Тому наразі відбувається масовий перехід туди, оскільки це, зокрема, можливість спільної роботи, що особливо важливо в період соціальної дистанції з колегами», – коментує представник букмекерської компанії.

Стосовно повернення беттінгу в офлайн-сегмент Ігор Столяров переконаний – коли наземні точки продажів відкриють, обсяг реалізованих букмекерських продуктів, найімовірніше, не вийде на докризовий рівень. Таку думку експерт пояснює тим, що чимало людей зрозуміли – в мобільному телефоні грати простіше, безпечніше, цікавіше, тут більше функціоналу. Відповідно, частина з цих гравців назад уже не повернеться.

Наземний беттінг продовжить цікавити тих, хто любить збиратися разом, тобто здебільшого гравці старшого віку.

Наземний беттінг

«Зараз білоруський футбол – наше все. Ще 1/3 займає кіберспорт і 1/3 – комерційні букмекерські турніри. Така ситуація ненормальна, до кризи вона була іншою: велика букмекерська шістка – хокей, футбол, баскетбол, волейбол, теніс, настільний теніс – становила 90% ставок. Чи відновиться це після кризи, ми поки не знаємо. І як зміниться поведінка споживачів – теж ніхто не знає, власне, як і те, як буде споживати покоління Z. У них головний мозок працює інакше.

Наразі ми робимо “усушку”, нарощуємо м’язи та створюємо “м'язисте тіло бізнесу”, щоб рухатися далі. Якби не було кризи, нам варто було б її придумати, оскільки ринок був сильно перегрітий. Занадто багато економічного “жиру” в цій галузі – не тільки в операторів, але й у людей, які обслуговували їхні інтереси. А криза – можливість переглянути все, що ти робиш», – підсумував експерт.

Нагадаємо, раніше ми розповідали про особливості формування іміджу букмекерів.

Читайте також: Роботу провайдерів необхідно врегулювати, щоб уникнути скандалів зі ставками на неіснуючі матчі – Франческо Баранка

Читайте також: Американський букмекер став жертвою хакерів

Більше про гральний бізнес – у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

1 Чер
вгору