Підпишіться на новини

Олександр Косогов: «Карантин – це потенціал для онлайн-ринку, тому це гарний момент, щоб на нього зайти»

15 квітня 2021, 11:44
Голосів: 4

Олександр Косогов, СЕО Gamzix, розповів про особливості роботи своєї компанії, яка за рік існування розробила 15 слот-ігор. Також спікер поділився своїм баченням ринку та окреслив головні труднощі, з якими може зіткнутися провайдер азартних ігор на ринку онлайн-гемблінгу.

Олександр Косогов: «Карантин – це потенціал для онлайн-ринку, тому це гарний момент, щоб на нього зайти»

Олександре, як пройшов 2020 рік для вашої компанії? Як проходили етапи її запуску?

Перше, що спадає на думку, – добре що не розпочав ресторанний бізнес. Зрозуміло, що карантин не сильно зачепив сферу онлайн. У цей період люди, навпаки, почали активніше використовувати різні сервіси онлайн, чи то доставка їжі, чи то сфера розваг.

З іншого боку, для молодої компанії були певні складнощі, такі як повна відсутність виставок. Домовлятися про продаж своїх продуктів набагато складніше, коли це відбувається онлайн. Люди були заклопотані реорганізацію офісної роботи у віддалений формат, та і через карантин просто був гірший настрій чи мотивація до роботи.

Але весь карантин – це потенціал для росту онлайн-ринку, тому це гарний момент, щоб на нього зайти. Плюс як новій компанії нам не потрібно було перелаштовувати процеси для віддаленої роботи. Але зараз ми повернулися до офісу, тому що я вважаю, що віддалена робота ніколи не дасть гарного результату для молодої компанії-стартапу на відміну від офісу.

Як вийшло одноосібно відкрити власну компанію?

Я єдиний власник, частина інвестицій належить мені, частина була позичена. З усіх сфер гемблінгу провайдер все-таки найдешевший на старті. Бо для роботи оператором потрібен певний запас для виграшів. Наш же проєкт був створений не тому, що хотілося створити гемблінговий проєкт, а через наявність на ринку вільних професіоналів. Тому напрям роботи обрали з огляду на команду.

Розкажіть детальніше про свою команду, хто становить її більшість?

В основному це розробники. Загалом у нас працює 15 людей, 11 з яких – розробники. Сам я ніколи не займався програмуванням, хоча всю свою кар’єру в сфері грального бізнесу працював саме з продуктом. Розвитком бізнесу у нас займається окремий співробітник, а на мені організаційні питання, фінансова частина та маркетинг.

У чому полягає основна ідея Gamzix?

Ми робимо акцент на двох головних моментах. По-перше, це якість продукту. На старті ми не почали робити якісь суперхитромудрі та нові механіки слотів, ми взяли за основу те, що популярне в світі, та додали своїх фішок. Але головним критерієм є якість – гарна графіка, гарні звуки, щоб ігри не глючили та не зависали. По-друге, маркетингові інструменти, які ми закладаємо одразу в ігри. У нас є джекпоти, турніри, бонуси, досягнення.

Як у компанії приходять ідеї щодо нових продуктів?

Пошук тут не завжди відіграє головну роль. Коли ти живеш цим, то у тебе це стає безперервним процесом і ідея може з’явитися в будь-який момент.

З якими найтяжчими випадками стикалася компанія за рік свого існування?

Найбільш ресурсовитратним процесом була інтеграція з платформами, агрегаторами і казино. Зазвичай провайдер виходить на ринок, підписує контракт, надає свій API для інтеграції і чує відповідь про велику чергу на рік вперед, тому необхідно чекати. Ми обрали інший напрям і зробили таку систему, за якої ми можемо інтегрувати зі свого боку, використовуючи API платформи чи казино. Для цього ми найняли двох людей, якій займаються лише цим питанням. За місяць у нас відбувається 2-3 інтеграції.

Що потрібно гральному стартапу для успішного просування?

Глобально я завжди сам для себе розглядав те, що вихід нового продукту на гральний ринок має бути таким:

Крок 1: дати масову рекламу, щоб про тебе всі дізналися і почули.

Крок 2: почати роботу безпосередньо зі своїми клієнтами.

Чи працюватиме Gamzix на ринку України?

Ми присутні на українському ринку і співпрацюємо з двома ліцензованими операторами – Parimatch і COSMOLOT. Найближчим часом запустимося ще на двох достатньо відомих платформах.

Це лише фрагмент інтерв’ю з Олександром Косоговим. Ознайомитися з повною версією ви можете на нашому YouTube-каналі.

Читайте також: Альона Дегрік про особливості роботи платіжних систем з гральним бізнесом

Читайте також: Представник First Casino поділився планами на розвиток своїх закладів в Україні

8 Травень
вгору