desktop banner work tablet banner work mobile banner work

Операційна діяльність казино позитивно вплине на готельний бізнес – Дмитро Маслов

02 Грудня 2020, 13:57

Операційна діяльність казино позитивно вплине на готельний бізнес – Дмитро Маслов

Керівник із розвитку компанії Cardinal Дмитро Маслов поділився практичними перевагами, які отримає готель від роботи казино. Зокрема, він звернув увагу на додаткову здачу номерів, паркувальних місць, систему знижок і високий рівень безпеки казино.

Дмитро Маслов вважає, що готель і казино є ідеальним симбіозом, хоча на практиці цей союз не завжди бездоганний, але все залежить від домовленостей. Тут може бути два варіанти. Перший є ідеальним, коли власник готелю і власник казино є однією особою. Проте часто це абсолютно різні люди й інвестори, що є варіантом стосунків «орендодавець – орендар».

«Тому тут дуже важливі угоди між готелем і казино, бо це в будь якому випадку єдиний механізм, єдині гості», – наголосив Дмитро Маслов під час панельної дискусії на Ukrainian Hospitality Conference, яка відбулася 24 листопада в Києві.

Одна з найбільших переваг для готелю від казино полягає в додатковій здачі номерів високого рівня, які частково чи повністю оплачує казино у випадку розміщення VIP-гравців. Те саме може стосуватися і номерів рівня «Стандарт». Подібна ситуація і з паркувальними місцями. Посилаючись на практичні випадки, експерт розповів, що казино часто бронює для своїх гостей 10-20 паркомісць залежно від розмірів і заповнюваності готелю.

Третім позитивним моментом представник компанії Cardinal називає систему знижок, яка теж працює в симбіозі з пропозиціями готелю. За словами фахівця, в казино є різні рівні гравців: наприклад, можна виділити звичайного гравця, Silver, Gold, Platinum. На кожен рівень передбачена певна система знижок, дія яких поширюється не тільки на казино, але і на готель – включно з ресторанами, розміщенням та іншими додатковими послугами, які оплачує казино.

гравці казино

Окрім того, гравці часто можуть залишатися в готелі на кілька діб.

«Знову ж таки, виходячи з практики, гравець приїжджає пограти на пів дня, заграється, програє певну суму і залишається не на пів дня, а на тиждень. Таке дуже часто бувало, на практиці так воно і є. Відповідно, клієнт користується всіма послугами, які надає готель. Хто сплачує (сам гравець, якщо він не VIP, чи казино), різниці немає, оскільки готель отримує надходження, як із звичайних гостей», – поділився Дмитро Маслов.

Крім того, за словами експерта, часто готельєри розмірковують стосовно репутаційних втрат і ризиків, до яких може призвести діяльність казино. Насправді казино доволі жорстко контролює поведінку гравця. Експерт уточнив, що під словом «жорстко» він має на увазі порівняння з послугами ресторану. Казино такий контроль необхідний, оскільки гравці емоційні, вони часто впадають у тильт, тому заклад намагається контролювати багато аспектів, зокрема психологічних. І якщо виникають якісь проблеми з гравцями, то їх вирішує менеджмент казино.

«Він (гравець – прим. ред.) не йде скаржитися на рецепцію готелю. Ні, він іде до менеджера зали і скаржиться саме йому. Часто бувало таке, що гравцю просто не сподобалося в ресторані готелю і він все одно приходив скаржитися менеджеру казино», – розповів керівник із розвитку.

менеджер казино

Спікера доповнив директор керівної компанії Cardinal Валерій Черний. Він зауважив, що союз готелю і казино стає більш престижним для готелю, зокрема, через яскраву та помітну вхідну групу, яку облаштовує казино. І це також впливає на відвідуваність готелю. А безпека казино на порядок вища за безпеку готелю, оскільки гральний заклад перевіряє та не допускає в приміщення неблагонадійних чи кримінальних клієнтів. У кожного казино є власний чорний список гравців, тоді як у готелях такого немає.

«Тому це об’єднання справді буде на користь обом. І втрата обличчя при цьому, як вже казали, або ненадійна чи неблагонадійна поведінка гостей казино не впливатиме на готель, оскільки безпека та запобігання інцидентам у грального закладу на вищому рівні», – підсумував Валерій Черний.

Нагадаємо, що казино слугує гарним засобом залучення нових клієнтів до готелю.

Читайте також: GGR грального бізнесу Великобританії склав £14,2 млрд за 2019-2020 роки

Читайте також: Новини ринку грального бізнесу світу

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
Прогнози на спорт
вгору