desktop banner work tablet banner work mobile banner work

Операторам і комісії необхідно знайти компроміс у трактуванні закону про рекламу азартних ігор – Борис Баум

19 Лютого 2021, 10:20

Операторам і комісії необхідно знайти компроміс у трактуванні закону про рекламу азартних ігор – Борис Баум

Перший заступник голови Консультаційно-експертної ради при КРАІЛ розповів, що у регулятора є складнощі з трактуванням вимог до реклами азартних ігор. Через це він просить учасників ринку створити єдине юридичне бачення, яке влаштує і ринок, і гральну комісію.

Борис Баум розповів, що як громадянин вкрай обурений, бо коли вмикає мультсеріал, то бачить рекламу неліцензованих онлайн-казино. Але для цього необхідно звертатися безпосередньо до провайдерів, щоб вони прибирали рекламу казино з продуктів для дітей.

«Але стосовно реклами хочу зробити заяву, що вчора ми вже мали дискусію на цю тему. І закликаю великих операторів, щоб ми зараз знайшли компроміс і нормальну легальну базу і пояснення того, як все-таки нам трактувати закон», – заявив представник КЕР під час вебінару «Перші кейси легалізації грального бізнесу в Україні», який провів 18 лютого наш інформаційний ресурс – Logincasino.com.ua.

Борис Баум хоче донести до операторів – зараз спостерігається перенасиченість зовнішньою рекламою грального бізнесу, навіть на білбордах. Це викликає обурення і ще більше розлючує тих людей, яким і так не подобається індустрія. Тому необхідно виробити на базі Консультаційно-експертної ради певну позицію до того, як комісію змусять щось зробити в цьому напрямі.

«Ми б не хотіли йти в якісь судові тяганини, щоб оператори нам доказували, що це хтось незаконно рекламу повісив, а це взагалі не реклама», – наголосив експерт.  

Саме тому Борис Баум закликав представників двох великих операторів, які були присутні на вебінарі, дійти до єдиного юридичного бачення. Перший заступник голови КЕР додав, із прикладів були пропозиції розглядати рекламу грального бізнесу, як рекламу алкоголю – сам напій рекламувати заборонено, але назву – можна.

Тому оператори мають викласти й обґрунтувати свою позицію, оскільки Комісія з регулювання азартних ігор і лотерей має пояснити людям, чому вони бачать цю рекламу на вулицях.

реклама грального бізнесу

«Бо всі читають, що реклама заборонена. Ми маємо пояснити, що спонсорство – можна, спонсорувати команду – можна, на певних подіях рекламу можна показувати, але не можна, що було написано “гра”. Ми має разом із вами продумати якусь освітню програму, втілити і пояснити її. Якщо ми цього не зробимо в найближчий час, то повірте мені, це все-таки закінчиться погано», – розповів спікер.

Нині комісія не до кінця розуміє свої дії в рекламному питанні. Перший заступник голови КЕР відзначив одного оператора, який суттєво скоротив свою зовнішню рекламу після розмови з регулятором.

Але незрозуміло, дозволена така реклама грального бізнесу чи заборонена.

«По суті, ми вважаємо що не можна. А з іншого боку розуміємо, що щось все-таки можна», – поділився фахівець.

Через це Борис Баум закликав бізнес долучатися в робочі групи з цього питання, яке є важливим для іноземних компаній, правоохоронців і жителів України. І потрібно швидко дійти згоди, поки процес не став невідворотним.

Нагадаємо, ряд готелів вже отримав дозвіл на приміщення під гральний заклад.

Читайте також: Українець виграв головну подію RTP в Мінську

Читайте також:Укрпошта може продати Головпоштамт під казино

Коментарі:
Зараз читають
Прогнози на спорт
вгору