Підпишіться на новини

Оператори в гральній індустрії мають змінити ставлення до ВІП-клієнтів – експерт

29 березня 2020, 11:34
Голосів: 1

Гемблінгу варто змінити характер стосунків із ВІП-клієнтами, щоб уникнути правопорушень і штрафів. А пандемія COVID-19 не допоможете приховати ці проблеми, оскільки тисячі гравців перейдуть в онлайн-режим. На це вказує Джейк Поллард, спеціаліст із галузевих комунікацій.

Оператори в гральній індустрії мають змінити ставлення до ВІП-клієнтів – експерт

Нещодавно стало відомо, що британського букмекера Betway оштрафовано не рекордну суму в £11,3 млн через порушення принципів відповідальної гри та відмивання коштів. Ця подія зазнала гострої критики в багатьох профільних виданнях ще до того, як коронавірус вдарив по індустрії. І штраф привернув увагу до питань роботи букмекерів, зокрема стосовно того, що оператори орієнтуються на гравців із високими витратами та генерують на них 90% свого прибутку. За словами Джейка Полларда, нині букмекерські компанії мають змінити цю модель на більш стабільну та надійну. Завдяки такій переорієнтації вони зможуть уникнути штрафів, публічної критики й тиску з боку регуляторів.

Експерт пояснює, що зростання онлайн-гемблінгу демократизувало явище, коли люди, які не схильні до ігор, отримали аналоговий доступ до невідомого раніше продукту. Тепер користуватися онлайн-сервісами стало набагато простіше, і недивно, що зростання онлайн-гемблінгу співпало зі збільшенням штрафних санкцій з боку регуляторних органів. Причини демонструють, як букмекери створюють собі ВІП-клієнтів.

«Реальність така, що на відміну від маркетингових матеріалів чи фільмів такі клієнти не є професійними гравцями найвищого класу з модельною зовнішністю та бездонними кишенями. Насправді вони мають серйозні проблеми з лудоманією. Тому операторам варто здуматись над протидією відмиванню коштів, вивченням поведінки клієнта та дотриманням принципів соціальної відповідальності», – пояснив фахівець.

Оператори в гральній індустрії мають змінити ставлення до ВІП-клієнтів – експерт

За його словами, швидкість розповсюдження ВІП-схем наочно показує пріоритети операторів, тоді як постраждалі гравці стверджують, що це просто невелика бонусна сума коштів на їхніх рахунках, яка змушує їх грати і програвати. Рада зі ставок та ігор Великобританії, зі свого боку, повідомляє про необхідність підвищувати стандарти обслуговування та запроваджувати внутрішній кодекс роботи індустрії. Над цим працюють три галузеві робочі групи з компаній-учасників ринку. Але їхню діяльність часто критикують противники гемблінгу, за словами яких ці групи просто виконують «обов’язкову домашню роботу» індустрії.

«Історично склалося, що індустрія доволі швидко просунулась до ВІП-схем. Нині ми усвідомлюємо, наскільки ця практика неприйнятна. Наприклад, наші ВІП-менеджери не отримають премії за витрачені гравцями кошти, ми винагороджуємо їх за загальну ефективність групи», – розповів представник холдингу GVC.

Керівники компаній визнають, що сектор має рухатися до більшої рекреаційної бази гравців, бо це буде корисно для іміджу та ведення бізнеса. Представник GVC при цьому нагадав – середня ставка британського гравця становить £10, тому існують помилкові судження стосовно розмірів ставок, які отримують букмекери.

Букмекерський сектор Великобританії має сформулювати ідеї стосовно відповідальної роботи та принесення користі суспільству. Це переконає як громадськість, так і політиків і позбавить беттінг чималих штрафів.

Нагадаємо, британські експерти осудили цинічне ставлення операторів до гравців.

Читайте також: Беттінг Великобританії просить урядової допомоги

Читайте також: Робота онлайн-гемблінгу за умов пандемії

Слідкуйте за оновленнями на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:

Немає коментарів

Зараз читають
Новини партнерів
11 Лип
вгору