Підпишіться на новини

Пандемія змінила думку клієнтів про онлайн-гемблінг – Олег Профатило

18 червня 2020, 16:37
Голосів: 1

Директор зі стратегії міжнародного маркетингового агентства Digital Chain розповів про зміни в діяльності онлайн-вертикалі азартних ігор. Зокрема, він виділив зростання довіри до онлайн-платежів і необхідність інновацій у сфері беттінгу.

Пандемія змінила думку клієнтів про онлайн-гемблінг – Олег Профатило

За словами експерта, всі онлайн-гемблінгові компанії можна назвати технологічними, адже таку вимогу їм висовує сам ринок. Це спосіб залишатися на плаву, бути конкурентним. Прагнення до високої технологічності разом із впровадженням інновацій закладено в ДНК брендів і є необхідною умовою для подальшого розвитку. В онлайн-гемблінгу немає зараз якихось потужних трансформацій – нові рішення оператори інтегрують у потоковому режимі.

Олег Профатило вказує, що зміни пов’язані з поведінкою клієнтів. Люди перестали боятися онлайну та почали проводити там більше часу. Ті, хто звик до азартних ігор в наземних закладах, теж перейшли в Інтернет, тому що не мали іншого вибору.

«До того ж до онлайнових ігор перейшли й онлайн-платежі – і цей процес значно пришвидшився. Раніше в клієнтів були страхи стосовно того, що у них можуть вкрасти гроші чи картку або спишуть кошти з рахунку. А зараз страх заразитися став більшим, ніж якісь сумніви стосовно онлайн-транзакцій. А, по-друге, онлайн-платежі стали засобом для виживання, яким активно почали користуватися інші бізнеси», – розповів фахівець під час вебінару «Гральний бізнес у період кризи 2020: прогнози та дії», який 17-18 червня проводить наш інформаційний ресурс Logincasino.com.ua.

Також, за словами експерта, помітні зміни в багатьох категоріях грального бізнесу.

«У світі вибуховою хвилею зріс покер, у якого давно не було таких пікових показників з прибутку та кількості ігор. Люди, для яких це основне заняття, почали проводити більше ігор, що для покеру є генератором прибутків. Казино теж знаходяться у вигідному становищі, в них є позитивне збільшення показників – у когось більше, у когось менше», – пояснив Олег Профатило.

Пандемія змінила думку клієнтів про онлайн-гемблінг – Олег Профатило

За словами спікера, найбільших проблем зазнали букмекери, оскільки за відсутності спортивних подій робити ставки клієнти не могли, навіть за дуже великого бажання. І тут можна сказати, що беттінгу потрібно вводити нові підходи і технології, які раніше букмекери не використовували.

«Це і нові продуктові пропозиції, щоб клієнтам було на що ставити. Це створення контенту, бо люди в ізоляції потребують додаткового контенту. І його отримання від улюбленого бренду разом із можливістю зіграти є великою цінністю для клієнтів, яку вони запам’ятають як допомогу. З прикладів: доволі старий, але популярний прийом, – використання спортивних зірок, які грають у кіберфутбол, кібербокс чи беруть участь у перегонах. Люди готові робити ставки, а з цього маркетингового ходу можна зробити ціле шоу, з ведучими, коментаторами. Такий контент дозволяє якісно вирізнятися на фоні конкурентів», – підсумував генеральний директор зі стратегії Digital Chain.

У сфері беттінгу експерт виділив появу нових категорій клієнтів. Усі букмекери спрямували погляди на кіберспорт, і про нього говорять на всіх конференціях. Звісно, про кіберспорт можна було почути й до пандемії, але нині про цю індустрію чутно все більше та частіше. Життя аудиторії кіберспортивних ставок не зазнало суттєвих змін через коронавірус. Це люди, які проводять більшу частину дня за комп’ютерними іграми, тому це радше індустрія беттінгу прийшла до них, ніж вони до неї.

Нагадаємо, раніше Login Casino оглядав зростання попиту на кіберспорт серед букмекерів.

Читайте також: У Великобританії хочуть посилити контроль над гральним бізнесом

Читайте також: Новини ринку грального бізнесу світу

Слідкуйте за анонсами головних подій індустрії на наші сторінки в Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

24 Січ
вгору