Підпишіться на новини

Перехід гравця до чорного ринку є найбільшим ризиком рекламних обмежень легального сектору гемблінгу – експерт

20 травня 2020, 15:08
Голосів: 1

Під час своїх виступів спеціалісти навели дані про статус онлайн-маркетингу азартних ігор у Європі: його стан до карантину, нинішні обмеження та їхній вплив на індустрію в період всесвітнього карантину. Також фахівці розповіли, чи спричинили ці заборони зростання активності нелегальних операторів.

Перехід гравця до чорного ринку є найбільшим ризиком рекламних обмежень легального сектору гемблінгу – експерт

Богуслав Котт, аналітик Vixio Gambling Compolance, розповів про статус реклами в онлайн-сегменті грального бізнесу на території ЄС. За його словами, більша частина країн встановила обмеження на поширення та розповсюдження такого виду промоції, але з різними умовами. Зокрема, заборонено рекламувати азартні ігри як засіб вирішення фінансових проблем чи підвищення свого соціального статусу, поширювати інформацію, що не відповідає дійсності. І під повну заборону потрапляє маркетингова діяльність неліцензованих і нелегальних операторів.

На думку фахівця, ситуація з пандемією призведе лише до посилення державного регулювання в цьому напрямі. Наприклад, уряд Іспанії вже заборонив операторам пропонувати привітальні подарунки та бонуси новим гравцям під час карантину.

Коннор Мюррей, директор відділу регулювання та ризиків Європейської групи телевізійної реклами (EGTA), уточнив характер законодавчих обмежень рекламної діяльності.

«Першочергове завдання державних регуляторів – це захист споживачів, особливо тих, які вразливі до азартних ігор. І вони постійно спостерігають, що люди отримують від азартних ігор – задоволення чи фінансові проблеми. Також велику увагу приділяють діяльності нелегальних і неліцензованих казино. Але нині є проблема в розриві між урядовими правилами та реаліями ринку. І в цьому полягає проблема, оскільки регулятори занадто сильно сконцентровані лише на проблемах, які спричиняє гемблінг. Операторам і регуляторам варто налагоджувати діалог для ведення ефективної співпраці», – зазначив фахівець.

Василикі Паноусі, менеджер відділу ризиків ЄС Європейської асоціації ігор і ставок (EGBA), поділилася власним баченням стосовно обмеження реклами азартного бізнесу під час пандемії. Вона зазначила, що промоція важлива для індустрії гемблінгу так само, як і для іншого бізнесу. І її обмеження можуть призвести до серйозних негативних наслідків.

Перехід гравця до чорного ринку є найбільшим ризиком рекламних обмежень легального сектору гемблінгу – експерт

«Індустрія азартних ігор зараз потерпає від кризи, яку викликав коронавірус. І в цей час ми маємо діяти відповідально, бо саме відповідальність – це ключ до виживання. Гемблінг завжди балансував між прибутковістю роботи і захистом споживачів. Цікаво, що ці обмеження ввели без обґрунтування чи доказів впливу онлайн-гемблінгу на населення. Навпаки, самі регулятори повідомляють, що люди почали грати менше. І заборони завжди несуть в собі ризики зростання популярності чорного ринку. Регуляторним органам слід звернути увагу на зміст реклами, а не на її поширення. Індустрія гемблінгу має продумати свою реакцію, але зробити це відповідально. Ми спостерігаємо, що всі ці обмеження країни впроваджують одна за одною і це може спричинити нестабільну роботу органів державного контрою та регулювання», – пояснила експертка.

Також Василикі Пануосі відповіла на запитання журналіста Login Casino стосовно зростання активності нелегальних операторів. Вона уточнила, що наразі немає точної статистики чи результатів опитування. Але оператори чорного ринку чудово розуміють важливість реклами для приваблення гравців у законному полі роботи азартного бізнесу.

«І як я вже вказувала, перед тим як лімітувати маркетинг ліцензованих онлайн-казино, варто добре подумати. Адже якщо гравець не знайде необхідну йому інформацію, то він піде грати до нелегальних операторів. І це найбільший ризик обмежень рекламної діяльності», – підсумувала Василикі Пануосі.

Нагадаємо, уряд Італії планує збільшити податок для букмекерів.

Читайте також: Аналітики прогнозують падіння прибутків від гемблінгу

Читайте також: Цікаві новини кіберспорту

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

27 Травень
вгору