Підпишіться на новини

Пожиттєва цінність клієнтів у спортивному геймінгу для арбітражу дуже висока – експерт

9 вересня 2020, 17:05
Голосів: 2

Димитріс Папутсіс, засновник цифрової агенції Globe One Digital (Греція), розповів, чому спортивний геймінг є привабливою вертикаллю для арбітражу.

Пожиттєва цінність клієнтів у спортивному геймінгу для арбітражу дуже висока – експерт

Під час Affiliate Leaders Online (ALO) експерт зазначив, що в останні роки сфера онлайн-казино та спортивного геймінгу значно зросла, причому одразу в кількох гео включно з Латинською Америкою. Відповідно, довелося розробляли різні стратегії, щоб усі могли впевнено рухатися в бік отримання доходу – і агентство, і платформи, і рекламодавці.

«Тут дуже важливий рівень лояльності гравців, оскільки якщо клієнт задоволений платформою та продуктом, тоді ми зможемо підтримувати прибутковість довгі роки», – уточнює Димитріс Папутсіс.

За його словами, клієнти у вертикалі спортивного геймінгу розумні, відповідно, всі процедури, зокрема реєстрації та генерації лідів, теж мають бути добре продуманими та дуже точними – націленими на конкретного користувача.

«На спортивному геймінгу ми фокусуємося з 2007 року (моменту заснування нашої компанії). Ця сфера дуже конкурентна», – додає експерт.

Водночас з точки зору аффіліатного маркетингу тут є певні труднощі. Наприклад, Димитріс Папутсіс звернув увагу на те, що чимало рекламодавців не можуть повноцінно розміщувати рекламу в Google через різне регулювання, законодавство в сфері азартних ігор. І оскільки доволі складно рекламувати спортивний геймінг на цій платформі, від неї довелося відмовитися.

Проте сама вертикаль спортивних симуляторів, за словами спікера, є дуже цікавою.

«Більшість геймінг-гравців в онлайні, особливо ті, хто займається спортивним геймінгом, зазвичай відвідують до п’яти різних платформ, тобто вони просто переміщуються з однієї платформи на іншу. Проте якщо ви виберете правильну платформу, побачите, що в цьому випадку гравці використовують не більше двох сайтів протягом багатьох років, адже тут вони отримують практично всі потрібні ігри, гарну швидкість завантаження, якісний геймплей. У в цьому випадку клієнти дуже лояльні», – пояснює представник Globe One Digital.

Пожиттєва цінність клієнтів у спортивному геймінгу для арбітражу дуже висока – експерт

Крім того, до переваг спортивного геймінгу Димитріс Папутсіс відносить високу пожиттєву цінність клієнтів у цій вертикалі, що дозволяє арбітражнику продовжувати заробляти кошти протягом доволі тривалого часу.

«Ми тестували понад 100 мереж і з них обрали п’ять-шість найбільш ефективних і оптимальних. Але така кількість рекламних каналів дає цій індустрії багато переваг.

Ще один момент – бонусні програми. Чимало з них надають на майданчиках із токенами, купонами на знижку, і це стимулює гравців продовжувати вкладати кошти», – зазначає спікер.

Як приклад якісної платформи він наводить ту, де багато відвідувачів, але в середньому його агенція тут втрачає 20% гравців за певний аналізований період (визначений компанією), що фахівець називає гарним показником. І він порівнює це з іншими платформами, де такий показник втрат може досягати 60%.

І ще Димитріс Папутсіс переконаний – на результат арбітражників значною мірою впливає правильний вибір маркетингової стратегії та партнера, що в спортивному геймінгу допомагає досягти значних результатів у плані фінансів.

«Потрібно розуміти – кожна мережа буде говорити вам, що в них найкраща бізнес-модель, оффери. Те саме стосується рекламних і партнерських мереж. Проте після багатьох років роботи в цій сфері ми вирішили не брати до уваги такі обіцянки, а тестувати. У такий спосіб із понад 20 партнерів ми обрали п’ять у різних регіонах», – поділився досвідом фахівець.

Обирати гарного партнера він радить за таким принципом:

  1. У регіоні, де запланована рекламна кампанія, знайти топ-5 або топ-10 популярних платформ.
  2. Зрозуміти, які бізнес-моделі вони пропонують, які технології використовують та яку комісію платять арбітражникам. За словами спікера, краще обрати більш технологічного партнера з меншими виплатами, ніж навпаки. І це в підсумку дасть позитивний результат.
    Пожиттєва цінність клієнтів у спортивному геймінгу для арбітражу дуже висока – експерт
  3. Виключити платформи з дуже потужним брендінгом, оскільки можна вкласти кошти, а якийсь результат отримати тільки через певний час, а не прямо зараз.
  4. Обов’язково враховувати історію мережі, оскільки є різні аффіліатні програми та способи взаємодії між ними. Складність у тому, що чимало програм є багатообіцяючими, але це не є гарантією вдалої співпраці, зокрема вчасної оплати за послуги. Саме тому історія та репутація конкретної партнерської програми дуже важлива, особливо в сфері геймінгу та онлайн-казино.

«Також треба брати до уваги методологію інвестування коштів у цифрову рекламу, щоб стабільно отримувати дохід. У нашому випадку це передбачає вкладення коштів зараз і у великій кількості, адже чим більше ви вкладете, тим більший прибуток отримаєте в довгостроковій перспективі», – підсумував Димитріс Папутсіс.

Нагадаємо, запуск онлайн-ринку Нідерландів перенесено.

Читайте також: Штраф за неверифікацію азартних гравців в Україні може сягнути 170 тис. грн

Читайте також: Ігри про роботів за весь час

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

18 Вер
вгору