Понад третину гравців у Великій Британії почати грати в азартні ігри спонукала реклама

28 Червня 2021, 12:30

Комісія з азартних ігор Великої Британії (UKGC) провела масштабне опитування щодо реклами азартних ігор. Регулятор прагнув виміряти ефективність маркетингу представників грального бізнесу. Виявилось, що близько 34% усіх клієнтів гемблінг-компаній почали грати саме через рекламу.

Дослідження було проведено за участі 6258 респондентів, а 4566 з них грали у азартні ігри за останні 12 місяців, інформує IGB з посиланням на комісію.

Виявилось, що найефективніше маркетинг будувався на різноманітних бонусах від операторів. 25,9% респондентів почали грати після побаченої реклами про бонусний депозит. Водночас 13% робили це вперше, а ще 14,7% повернулися до гри після такої реклами. Також близько 10% вирішили змінити форму азартних ігор заради welcome-бонусу.

Якщо говорити про майданчики для реклами, то найбільше трафіку операторам вдавалося залучати із соціальних мереж та телебачення – 15% від усіх гравців. Прямий маркетинг, спонсорське просування та реклама у газетах разом приносили 24% трафіку.

Найчастіше рекламу в інтернеті бачила молодь у віці від 18 до 24 років. Також більшість гравців заявили, що активно використовують соціальні мережі (68% опитаних). Близько 11% респондентів сказали, що дізналися про оператора або ж стежили за ним конкретно у «Фейсбуку».

Нагадаємо, що Велика Британія має намір ввести заборону реклами азартних ігор на футболках.

Читайте також: Опитування клієнтів букмекерів Великої Британії

Читайте також: Чи реально заробити на ставках

Коментарі:
Зараз читають
ноя
вгору