Популярність ставок на кіберспорт серед молоді продовжує зростати – дослідження

20 Лютого 2022, 11:14

Популярність ставок на кіберспорт серед молоді продовжує зростати – дослідження

Молоді гравці все частіше віддають перевагу ставкам на кіберспорт. Водночас майже половина користувачів обирає онлайн-букмекерство та робить ставки за допомогою смартфонів. Ці та інші результати дослідження ринку представила британська комісія з регулювання грального ринку (UKGC).

За результатами дослідження UKGC «Досвід і ставлення споживачів до безкоштовних ставок і бонусів», ставки на кіберспорт стають дедалі популярнішим продуктом серед молодих гравців. Щорічний темп зростання вертикалі становив 8,5% у період із 2016 по 2019 рік.

Ставки переважно роблять молоді чоловіки віком від 18 до 24 років. Їм належить 36% ринку ставок. Проте вікова група має тенденцію до зміни. Сьогодні віковий діапазон найбільш активних гравців розширюється до 18-34 років.

Згідно з даними UKGC, молоді гравці також сприяють зростанню популярності ставок у грі. Троє з десяти робили ставки протягом попередніх семи днів на момент опитування, а ще 30% укладали парі протягом попередніх чотирьох тижнів.

Найбільшим сектором індустрії ставок сьогодні є онлайн-ігри. Їм належить 40% загального ринку. Водночас найпоширенішою формою віртуального беттінгу є мобільні телефони. За їхньою допомогою робиться половина всіх онлайн-ставок. Три чверті гравців, які використовують цей метод, належать до вікової групи 18-24 роки. Водночас люди, старші 65 років, роблять ставки з мобільного телефону лише в 14% випадків. Окрім смартфонів, користувачі також використовують ноутбуки, настільні ПК і планшети.

Варто також зазначити, що методи здійснення ставок сьогодні диверсифікуються. Про це свідчить зростання використання смарт-телевізорів, які називають нішевою платформою азартних ігор. Їхня популярність подвоїлася в період із 2019 по 2020 рік завдяки затребуваності серед користувачів у віці 18-34 років.

{{ADVERTISING_BLOCK|2}}

«Отримані дані малюють картину онлайн-гемблінгу, на якій смартфони є переважними пристроями, але ноутбуки, ПК і планшети залишаються важливими варіантами доступу. Це свідчить про те, що, незважаючи на можливість грати “на ходу”, гравці все ж таки обирають онлайн-гру вдома.

Ступінь, на якому закріпилися ставки в грі, й зростання [популярності] кіберспорту також очевидні. Хоча азартні ігри в Інтернеті більше орієнтовані на молодих людей, особливо молодих чоловіків, ця діяльність у жодному разі не обмежується лише цим сегментом», – пояснюють представники UKGC.

ставки на кіберспорт

Проведене дослідження дало змогу зробити низку висновків і щодо бонусів. Так, 61% респондентів заявив, що на них не вплинули стимули від операторів, незважаючи на те що понад дві третини отримували такі пропозиції протягом попередніх 12 місяців. Водночас 31% погодився, що їх зацікавили безкоштовні ставки або бонусні пропозиції.

Стосовно інструментів відповідального гемблінгу молоді гравці також були визначені найбільш схильною до самовиключення та використання інструментів безпечних розваг групою. Найвищий рівень імовірного самовиключення (14%) встановлено у віковій групі 18-24 роки. За ними йдуть гравці 25-34 років, у яких цей показник перебуває на рівні 13%.

Водночас більше половини гравців повідомили, що не знають про інструменти самовиключення, ще 34% чули про такі можливості, але не користувалися ними, а 6% встановили для себе обмеження щодо гри. Найпоширенішими видами самообмеження є фінансові ліміти. З опитаних респондентів 8% користувалися саме цим інструментом для контролю азартних розваг. Другим за популярністю є метод перевірки «реальності», тобто часу, проведеного за грою, – його підключило 5% опитаних.

«Оператори зобов’язані пропонувати ці інструменти. Рекламувати їх потрібно таким чином, щоб гравці, яким вони будуть корисні, максимально їх використовували. Водночас завжди знайдуться клієнти, які не скористаються будь-яким із запропонованих інструментів керування азартними іграми й зазнають шкоди через це. Ось чому для операторів важливо мати ефективні підходи до взаємодії з клієнтами: щоб виявити шкоду на ранній стадії, коли оператор може щось зробити для того, щоб її мінімізувати.

Ми хотіли б бачити більшу обізнаність щодо інструментів управління азартними іграми. Також потрібно, щоб оператори покращували просування інструментів відповідальної гри для того, щоб клієнти в потрібний час могли завжди використати потрібний метод самообмеження», – наголошують в UKGC.

Нагадаємо, UGC оголосила про запуск безоплатної терапії для лудоманів.

Читайте також: Все про ігри для заробітку грошей без вкладень

Читайте також: Найпопулярніші ігри про виживання

Коментарі:
Зараз читають
вгору