desktop banner work tablet banner work mobile banner work

Потенційна кількість гравців України – 8-9 млн осіб

22 Грудня 2020, 15:53

Потенційна кількість гравців України – 8-9 млн осіб

Директор відділу продажів у Slotegrator Вадим Потапенко розповів про потенційні очікування від запуску українського грального ринку під час вебінару «Ставка на Україну: інвестуємо в гральний бізнес». Зокрема, спікер навів дані щодо цільової аудиторії, портрету гравця, обороту ринку та складників бюджету потенційних операторів.

Цільова аудиторія грального ринку України доволі велика. Від населення в 38-41 млн людей варто виокремити вікову групу 25-44 роки, яка складає 44% від загальної кількості українців. До цієї групи також зарахували працездатних осіб, зокрема жінок. Загалом, за розрахунками фахівця, потенційна цільова аудиторія грального бізнесу України складає 8-9 млн людей. Вадим Потапенко додав, що ця цифра не остаточна і залежить від типу гемблінг-проєкту та його просування.

Розповідаючи про портрет гравця, фахівець поділив його на два типи – місцевих і туристів.

Місцевий гравець України – це чоловік віком 21-50 років, його середній депозит може сягати €20-30, а заробіток становить €300-500. Азартні ігри для нього є способом розваги та розслаблення.

Турист – це чоловік віком 24-45 років, здебільшого жителі Туреччини, Грузії та країн Європи, його середній депозит складає €50-60, а в азартні ігри він грає, щоб розважитись і розслабитися.

гравець України

Стосовно конкуренції, то після заборони грального бізнесу в 2009 році українські гравці емігрували до різних офшорних операторів. При цьому деякі з них забороняли оперування на території України, інші, навпаки, – дозволяли. Деякі оператори просто відкривали проєкти з ліцензією Кюрасао і працювали в Україні. Після ухвалення закону для роботи потрібна буде місцева ліцензія, яку проситимуть також постачальники і провайдери грального бізнесу.

Оборот індустрії в Україні до заборони в 2009 році складав €1,4 млрд. Нині ж його оцінюють в €1-3 млрд. Вадим Потапенко вважає такі дані реалістичними, бо з 2009 року покращилися технології, масово з’явилися смартфони, а онлайн-казино стали більш доступними для гравців. Спікер сказав, що цей оборот може бути навіть більшим. Як приклад він навів легалізацію онлайн-гемблінгу в Швеції. Тоді держава заклала певну очікувану суму від обороту, однак після ухвалення законодавства і запуску ринку отримані суми перевершили очікування в п’ять разів.

Окрім високих ліцензійних платежів, оператор також має відповідати ряду вимог, які прописані законом. Через це бюджети наземного й онлайн-закладу суттєво відрізнятимуться. Для наземного грального проєкту він складається з оформлення юридичної особи, уставного капіталу, цільового депозиту/банківської гарантії, приміщення, ліцензійного збору, ліцензійної плати за обладнання, обслуговування грального обладнання і команди. Додатково оператор витратиться на маркетинг, облаштування приміщення, CRM-системи та інше.

бюджет казино

Витрати компанії, яка захоче оперувати в Інтернеті, підуть на оформлення юридичної особи, реєстрацію ТМ, уставний капітал, цільовий депозит/банківську гарантію, ліцензійну плату, сайт (ПЗ + дизайн), інтеграцію систем контенту і платежів і команду.

Розповідаючи про маркетинг наземних закладів, Вадим Потапенко порадив звернути увагу на інтер’єр і те, як співробітники спілкуються з гравцями, бо це перше, з чим зіштовхнеться гравець, прийшовши до казино чи зали ігрових автоматів. У наземному секторі ключову роль відіграють саме особисті комунікації та обслуговування. В онлайн-сегменті важливим є користувацький досвід і враження від роботи з інтерфейсом сайту, цифровий маркетинг, партнерства і колаборації з іншими гравцями ринку. Вебресурс має бути максимально простим для гравця – щоб він міг в перший клік зареєструватися, а на другий – вже зробити депозит. Спільними маркетинговими ходами для обох вертикалей будуть VIP-програми і програми лояльності, а також реклама у блогерів та в каналах месенджера Telegram.

Нагадаємо, регулятор готовий направити ліцензійні умови для азартних ігор до Кабінету міністрів.

Читайте також: Ганна Буяджи про деякі положення ліцензійних умов України

Читайте також: Український гральний бізнес працюватиме державною мовою

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
Прогнози на спорт
вгору