desktop banner work tablet banner work mobile banner work

Проєкт закону щодо заборони реклами азартних ігор передали до парламенту Молдови

13 Листопада 2021, 11:02

Проєкт закону щодо заборони реклами азартних ігор передали до парламенту Молдови

Стало відомо, що Комісія з економіки, бюджету та фінансів схвалила законопроєкт, який передбачає повну заборону реклами грального бізнесу в Молдові.

Незабаром документ відправлять на розгляд парламенту. Як зазначено у висновку, для забезпечення свого завдання, законопроєкт містить зміни до закону про організацію азартних ігор, закону про рекламу, Кодексу аудіовізуальних медіапослуг та Кодексу про правопорушення.

Також комітет зазначає, що європейське законодавство є доволі ліберальним у сфері азартних ігор і його головною метою є зменшення тіньового ринку та захист молоді від негативних наслідків гемблінгу. Водночас Європейський суд неодноразово визнавав право держав-членів ЄС обмежувати гральний бізнес, якщо це необхідно для захисту суспільних інтересів. І оскільки азартні ігри можуть викликати залежність, впливають на фінансове становище людини, призводять до депресії, ізоляції, підвищення рівня злочинності, то законодавчі зміни про заборону вважають виправданими.

Додамо, що ініціатором цього проєкту закону став депутат Думітру Алайба, який повідомив, що щорічно в Молдові продається 1,3 млн лотерейних білетів. А основна частина покупців є людьми з вразливих верств населення, зокрема й підлітки. На його думку, потрібно зробити азартні ігри менш привабливими, щоб вони не наносили шкоди фінансовому стану громадян.

Якщо ці правки ухвалить парламент, то у Молдові повністю заборонять рекламу лотерей, букмекерства та інших азартних ігор. Бізнес не зможе рекламуватися на радіо, телебаченні, у друкованому вигляді, в Інтернеті, у кіно- та відеопослугах, використовувати телефонні та телеграфні мережі. Недоступною стане й зовнішня реклама та реклама в закритих та напівзакритих громадських місцях: реклама всередині приміщень гуртової та роздрібної торгівлі, приміщень, де надаються послуги, реклама в/на транспорті та промоція через поштові служби.

Ряд експертів, представників медіа та рекламних холдингів вже виступили з критикою цієї ініціативи, оскільки дохідна частини від реклами гемблінгу доволі велика для медіа Молдови. І закон потрібно пропрацювати краще, щоб дати рекламному ринку змогу перебудуватися.

Нагадаємо, що в межах обміну досвідом КРАІЛ провела зустріч з гральним регулятором Сингапуру.

Читайте також: Представили перше дослідження грального ринку України

Читайте також: Онлайн-казино України

Коментарі:
Зараз читають
Прогнози на спорт
вгору