Підпишіться на новини

Ринки країн Азії є слаборегульованими і монополізовані урядами – експерти

11 вересня 2020, 10:18
Голосів: 3

У рамках SBC Summit Barcelona – Digital характеристику великим і малим ринкам Азії в контексті легалізації спортивних ставок надав Майкл Чарлтон, директор азіатсько-тихоокеанського підрозділу GVC Group,. Також експерти звернули увагу на те, що ці юрисдикції або майже не регульовані, або ж працюють як державна монополія.

Ринки країн Азії є слаборегульованими і монополізовані урядами – експерти

Генеральна директорка Asia Gaming Brief Розалінд Вейд під час онлайн-конференції SBC Summit Barcelona – Digital зазначила, що Азія – слаборегульований ринок, який постійно змінюється. І лише в кількох регіонах існує доволі потужний нагляд з боку держави.

Ці слова підтвердив Майкл Чарлтон, директор азіатсько-тихоокеанського підрозділу GVC Group. У своєму виступі він надав коротку характеристику ринку азартних ігор азіатського регіону, роблячи акцент на сфері букмекерства.

Зрозуміло, що найбільшим ринком цього регіону є Китай. І фахівець одразу вказав на той факт, що Китай і Пекін – ексклюзивні ринки для офіційних урядових лотерей, зокрема Спортивної лотереї та Благодійної лотереї. І будь-яка іноземна компанія може стати лише постачальником для цих лотерей, чим і займається GVC Group у Китаї.

«Ми постачаємо декілька продуктів для китайської Спортивної лотереї. Цей ринок швидко розростається і за досить короткий період  оговтався від шкоди, завданої пандемією. Але на врегульованому ринку Китаю більше не можна займатися чимось іншим», – розповів експерт.

Схожа ситуація з Тайванем і Південною Кореєю – оперувати букмекерським сегментом тут можуть ліцензовані урядом компанії. При цьому в Кореї оператор має працювати лише для іноземців, а не місцевих жителів.

Якщо звернути увагу ще на один великий напрямок – Індію, то можна побачити чимало можливостей. Уряд тут регулює сфери фентезі-спорту, раммі, покера, а ставки на спорт знаходяться в процесі узаконення. І ринок беттінгу на гру в крикет у країні справді великий, але зовсім не врегульований.

Фахівець вказав також і на Японію з її великими інтегрованими курортами, легалізація яких нині знаходиться на розгляді парламенту. Зараз же під законодавче регулювання потрапляють тільки ігрові автомати патінко та кінні перегони, все інше працює в «сірій» зоні.

Багато операторів знаходяться на Філіппінах і працюють під місцевою ліцензією. Однак вони не можуть надавати послуги місцевому населенню – лише закордонним гравцям і ринкам.

Ринки країн Азії є слаборегульованими і монополізовані урядами – експерти

Гонконг і Сингапур експерт теж називає привабливими та великими, але і тут існують обмеження, характерні для ринку Азії, – працювати в цих країнах можуть лише оператори, які мають ексклюзивну державну ліцензію. Такі самі справи і з гральною зоною в Макао.

«У Макао ти не можеш оперувати окремо – лише як частина казино. Не можна покинути гральний заклад і продовжити вести букмекерську діяльність у законному полі», – уточнив директор азіатсько-тихоокеанського напрямку GVC.

Серед малих ринків є В’єтнам, де про легалізацію спортивних ставок ведуть розмову з 70-х років. Майкл Чарлтон наголосив, що в країні хочуть узаконити азартні ігри, але уряд рухається в цьому питанні занадто повільно.

Серед інших дрібних напрямів спікер виділив Таїланд, Лаос, Камбоджу, М’янму. Вони мають своїх операторів, але місцевий ринок настільки маленький, що країни намагаються залучити до себе іноземних клієнтів. У Малайзії й Індонезії досить сильні релігійні закони, тому і легального ринку там не існує.

«Отже, вибачаюся за картину в похмурих тонах по ринках Азії, але саме таким є загальний стан справ. Так, ми працюємо в цьому напрямку, проте доводиться дотримуватися сурових регуляторних вимог. Це все загалом не складає враження ринку мрії», – підсумував фахівець.

Нагадаємо, уряд Китаю планує обмежити гральний туризм для власних громадян.

Читайте також: Прокурор Токіо пішов у відставку через азартну гру

Читайте також: Новини ринку грального бізнесу світу

Стежте за актуальними новинами індустрії на сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

18 Вер
вгору