desktop banner work tablet banner work mobile banner work

Серж Шу про фарм ФБ-акаунтів, побудову та управління арбітражними командами

03 Лютого 2021, 16:13

Серж Шу про фарм ФБ-акаунтів, побудову та управління арбітражними командами

Команда LoginCasino.com.ua продовжує серію ексклюзивних інтерв'ю з експертами гральної галузі. Цього разу нашим гостем став Серж Шу, керівник медіабаїнгу в RevenueLab. Він поділився, як фармить акаунти в «Фейсбуці», проходить модерацію та знаходить нових фахівців у команду.

За шість років роботи в арбітражі Серж Шу встиг попрацювати з нутрою, гемблінгом і адалтом, а зараз керує командою з Facebook.

Серж розповів, що він із командою не беруть доробляти ФБ-акаунти, а завжди фармлять їх самостійно і з нуля.

«У фармінгу акаунтів є цикл створення: коли новостворений акаунт виконує певні KPI – він готовий до запуску в роботу. Ми свідомо робимо ФБ-акаунти максимально високої якості», – поділився Шу.

На запитання про заробіток гість інтерв'ю відповів, що якщо розширити відділ фармерів до 20-30 людей, то накопичити на Porsche Cayenne можливо тільки за рік, але ніяк не за місяць. Матеріали на створення і прокачування ФБ-акаунтів займають 70-80% із вартості їх продажу. «Не найвища маржа, але ми беремо обсягами», – доповнює Серж.

З недавніх кейсів – команда Сержа налила більше 300 FTD на Австралію з ROI 233%. На запитання, як Шу рекламує свою компанію, він відповів, що основне джерело клієнтів – рекомендації, сарафанне радіо.

Чи може модерація стати такою непробивною, що доведеться просто піти? Як зазначає Шу, все може бути, адже, як показала тенденція – з кожним роком вона стає все складнішою і суворішою. Однак, як прогнозує Серж, лазівки будуть. Крім цього, багато арбітражників йдуть в інші джерела, крім «Фейсбуку».

Відносно того, де в RevenueLab шукають фармерів, гість інтерв'ю відповів, що це досить проста позиція в розумінні процесів, і компанія або наймає для пошуку HR, або запитує серед знайомих фармерів.

Серж бере участь у всіх співбесідах особисто. Каже, що під час знайомства звертає увагу передусім на софт-скіли (особисті якості): відповідальність, ініціативність, обов'язково порядність (бо є ризики зливу баз даних та інші). Вкрай важливим також є живий інтерес кандидата до теми. Шу зізнається, що багато людей у медіабаїнгу просто перегорають, оскільки сфера передбачає багато рутинних дій з однаковими алгоритмами, якими потрібно займатися день у день.

Щодо того, скільки часу потрібно, щоб з нуля ввести в курс справ новачка, Серж каже, що досить один-два тижнів, щоб отримати знання, місяця-двох часто вистачає, щоб набити руку на грамотну роботу, яка виконуватиметься на автоматизмі в необхідному обсязі.

Арбітражник – це екстраверт, активний, допитливий, прагне тестувати все нове і водночас доводить почате до логічного результату. Медіабаєр же – це фахівець посидючий, рутинний і уважний. Таким чином, як описує Серж, в одній ніші сходяться різні типажі абсолютно різних людей. Це як інь і ян, вони тісно пов'язані, і важливо мати в команді і тих, і інших.

«Сила – в команді», – зізнається Шу. Він розповів, що фахівці, які працювали сольно, – в 2020-2021 році пішли з ніші або перейшли в команди, оскільки поодинці працювати складно, повільно і фінансово ризиковано.

Ніша зростає і розвивається, за словами гостя інтерв'ю.

На запитання про конкуренцію Серж з усмішкою відповідає: «Конкуренція – це круто, вона завжди була, є і буде. Ми всього лише краплі в морі Цукерберга. Трафіку вистачить на всіх. Головне – рухатися вперед у розвитку як у роботі, так і в житті».

Це й інші інтерв'ю з провідними експертами дивіться на YouTube-канале LoginCasino.com.ua.

Читайте також: Гральний бізнес в Україні новини

Читайте також: Українські казино онлайн

Коментарі:
Зараз читають
Прогнози на спорт
вгору