Slotegrator і OneTouch обговорили тему розвитку і успіху в сфері iGaming

08 Липня 2021, 14:10

Представники Slotegrator зустрілися і поспілкувалися з Мадісом Раусом, продуктовим керівником у OneTouch. Говорили про способи розвитку в індустрії онлайн-гемблінгу та її майбутнє на мобільних пристроях.

Slotegrator взяли інтерв’ю у Мадіса Рауса, продуктового керівника у OneTouch – преміумного розробника мобільного iGaming-сегменту. Компанія, заснована в 2015-му році, присутня на безлічі регульованих ринків світу і має офіси в Естонії, Україні, Іспанії, Мальті та на Філіппінах. Фокус компанії на мобільній ергономіці виправдав себе – продукти притягують увагу гравців, і в середньому, вони роблять три тисячі ставок і проводять у грі по 800 хвилин щомісяця.

Мадіс Раус розповів Slotegrator, як студії вдалося так швидко добитися успіху і як компанія планує зберігати цей темп в майбутньому. Також обговорили ряд інших питань:

  1. Як компанія зайняла місце серед лідерів індустрії і які у неї були цілі.
  2. Як змінилося використання мобільних пристроїв; перспективи сфери iGaming в цьому сегменті.
  3. Як OneTouch досягла міжнародного визнання і з чого воно почалося.
  4. Відмінності між гравцями на різних ринках.
  5. Що нині найбільш популярне серед гравців – класичні ігри чи щось інноваційне.
  6. Бачення OneTouch маркетингової стратегії для операторів на різних ринках.
  7. Чому компанія вирішила зайнятися і лайв-продуктом, крім класичних ігор.
  8. Чи є ігри з живими дилерами великою частиною майбутнього росту iGaming-індустрії.
  9. Чи буде розширення в напрямку слотів і настільних ігор.
  10. Вплив пандемії на розвиток бізнесу.
  11. Трансформація онлайн-гемблінгу і довгостроковий вплив на нього кризи.
  12. Плани OneTouch на 2021 рік.

Мадіс Раус розповів, що компанія завдячує своєму стрімкому зростанню тим, що в 2015 році не існувало широкої пропозиції для онлайн-гемблінгу на смартфонах. OneTouch почали відтворювати настільні ігри для ідеальної роботи на портативних пристроях. Мобільний гемблінг швидко став невід’ємною частиною iGaming-індустрії, і нині все більше провайдерів випускають свої продукти саме для цієї платформи. Своїй успішності розробник також завдячує тому, що ніколи не націлювався на один ринок.

«Ми завжди уявляли, що гравці будуть грати в свої улюблені ігри, тримаючи телефон в одній руці, другою рукою тримаючись за поручень в автобусі», – зазначив Мадіс Раус.

Водночас гравці на різних ринках дуже відрізняються за своїми звичками і вподобаннями. Середньостатистичний гравець надає перевагу класичним іграм казино й іноді розважається на слотах. Поціновувачі класичних ігор – зазвичай люди старшої вікової категорії, а гравців лайв-продуктів – молодші. Це особливо помітно по аудиторії ігор в стилі ігрових шоу, які дуже популярні останні роки.

Однак наразі популярними продуктами залишаються саме класичні ігри – бакара, блекджек, рулетка. Але і частка слотів поступово зростає, тому OneTouch з 2018 року створила серію імерсійних слотів у доповнення до колекції класичних ігор.

Live-казино мають величезний потенціал, і все більше гравців, як досвідчених, так і новачків, перейшли саме до цього продукту. Ця ніша поки що вільна для мобільної платформи, тому OneTouch очікує можливості розробити пропозиції з живими дилерами. Ймовірно, це трапиться в другій половині 2021 року. Саме тоді очікується суттєве послаблення карантинних заходів.

«Попри те що наші ігри використовують широкий набір технологічних новинок, ми віримо, що сила в простоті», – акцентував представник провайдера.

Для залучення гравця неможливо знайти одну-єдину правильну маркетингову стратегію. Але Мадіс Раус вказав, що бонуси були і залишаються фундаментальним методом залучення і утримання гравців онлайн-казино. За високої конкуренції і важливості досвіду гравця оператор має бути гнучким з бонусами настільки, наскільки це можливо. Не варто обмежуватися лише одними фріспінами, потрібно створювати для клієнта його індивідуальну подорож просторами онлайн-казино і працювати над залученням нових клієнтів. Наприклад – деякі оператори гейміфікують свої платформи, заохочують бонусами за підписку на розсилку, внесення депозиту чи кількість зіграних ігор.

В найближчих планах компанії є створення комбінації високоякісних настільних ігор та сучасних функцій для залучення. Незважаючи на підтримку простоти, провайдер має гейміфікацію в пріоритеті. На додачу до ігор будуть зроблені набори безкоштовних ставок і турнірних інструментів для сприяння утриманню гравців партнерів-операторів OneTouch.

Ознайомитися з повним інтерв’ю можна на сайті Slotegrator.

Читайте також: Новини покеру України і світу

Читайте також: Ліцензовані онлайн-казино не мають жодних обмежень для роботи

Коментарі:
Зараз читають
ноя
вгору