У беттінгу залишилися афіліати, які змогли швидко адаптуватися під зміни – Ільдар Бяширов

21 Квітня 2020, 16:00

У країнах близького зарубіжжя, де букмекерська діяльність легалізована, афіліати змушені змінювати підходи до залучення трафіку. Про те, як зараз працює цей сегмент, розповів Ільдар Бяширов, керівник медіабаїнгової агенції Partnerkin Squad.

«З огляду на відсутність традиційних спортивних подій, у ніші залишилися тільки ті вебмайстри, які оперативно адаптувалися під поточні реалії та на постійній основі спілкуються з підтримкою партнерських програм. Тільки в цьому випадку в афіліатів є можливість дати клієнтів.

Загалом, наразі на ринку афіліатів відбувається відтік – багато хто перекваліфіковується на інші ніші. Але ті, хто підлаштувався під нинішні умови та залишився, знімають усі вершки», – констатував експерт, виступаючи на онлайн-конференції Betting in face of COVID-19.

Також він зазначив, що найбільш активними джерелами трафіку наразі є мобільні додатки, СЕО та контекст – із акцентом на бонус та привернення уваги до альтернативних подій, зокрема кіберспорту чи live-казино. Власне, для цього афіліатам і потрібно спілкуватися зі службою підтримки: там надають інформацію про час, у який ефективніше «заливати» свій трафік.

«Але робота змінилася кардинально за афіліатами. І оборот рекламний знизився значно. Кіберспорт зараз дає трафік. Цільова аудиторія і до цього тут була немаленька. Хто працював саме з цим сегментом, масштабувалися в рази», – говорить Ільдар Бяширов.

Водночас він відзначає, що не варто боятися переводити трафік з беттінгу на гемблінг і в зворотному порядку.

У беттінгу залишилися афіліати, які змогли швидко адаптуватися під зміни – Ільдар Бяширов

«Ви здивуєтеся показникам конверсії. Тут потрібен грамотний текст з пушами, що дозволить отримати відкриття повідомлень на рівні 4-9%. І ще не бійтеся підключати жіночу аудиторію. Всі до цього намагалися обходити її стороною, але зараз за правильного підходу й роботи з бонусами цю аудиторію можна залучати на альтернативні події, зокрема кіберспорт. Принаймні, в нас усе йде в плюс.

Найбільш активні аудиторії – 18-25 і 25-30 років, однак потрібні окремі підходи для кожної з них», – відзначає керівник агенції.

У відповідь на запитання про найбільш дієві засоби залучення жіночої аудиторії фахівець пояснив, що жінки дуже активно реагують на різні бонуси. І легше їм дається казино, оскільки воно простіше, але профіцит від беттінгу теж присутній.

Крім того, за словами Ільдара Бяширова, зараз не найкращий час вибудовувати якусь нову воронку продажів і направляти туди всі зусилля. Якщо є попередній досвід і налаштування за трафіком, краще їх адаптувати під поточну ситуацію.

«Наразі афіліатам простіше й ефективніше працювати з казино, але якщо є зв’язка із беттінгом, чому б її не монетизувати? Так, вона впала в охопленні, але якщо вона дає плюс, не бачу причин її призупиняти», – підсумував експерт.

Раніше ми розповідали, чому в Кіберспортивній коаліції з питань добросовісності констатували збільшення кількості договірних матчів в електронному спорті.

Читайте також:Лутбокси отримали власну відмітку в системі вікового рейтингу ігор

Читайте також: Вадим Потапенко про наслідки пандемії для гемблінг-сектору

Більше цікавої й актуальної інформації – у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
ноя
вгору