Підпишіться на новини

У беттінгу залишилися афіліати, які змогли швидко адаптуватися під зміни – Ільдар Бяширов

21 квітня 2020, 16:00
Голосів: 1

У країнах близького зарубіжжя, де букмекерська діяльність легалізована, афіліати змушені змінювати підходи до залучення трафіку. Про те, як зараз працює цей сегмент, розповів Ільдар Бяширов, керівник медіабаїнгової агенції Partnerkin Squad.

У беттінгу залишилися афіліати, які змогли швидко адаптуватися під зміни – Ільдар Бяширов

«З огляду на відсутність традиційних спортивних подій, у ніші залишилися тільки ті вебмайстри, які оперативно адаптувалися під поточні реалії та на постійній основі спілкуються з підтримкою партнерських програм. Тільки в цьому випадку в афіліатів є можливість дати клієнтів.

Загалом, наразі на ринку афіліатів відбувається відтік – багато хто перекваліфіковується на інші ніші. Але ті, хто підлаштувався під нинішні умови та залишився, знімають усі вершки», – констатував експерт, виступаючи на онлайн-конференції Betting in face of COVID-19.

Також він зазначив, що найбільш активними джерелами трафіку наразі є мобільні додатки, СЕО та контекст – із акцентом на бонус та привернення уваги до альтернативних подій, зокрема кіберспорту чи live-казино. Власне, для цього афіліатам і потрібно спілкуватися зі службою підтримки: там надають інформацію про час, у який ефективніше «заливати» свій трафік.

«Але робота змінилася кардинально за афіліатами. І оборот рекламний знизився значно. Кіберспорт зараз дає трафік. Цільова аудиторія і до цього тут була немаленька. Хто працював саме з цим сегментом, масштабувалися в рази», – говорить Ільдар Бяширов.

Водночас він відзначає, що не варто боятися переводити трафік з беттінгу на гемблінг і в зворотному порядку.

У беттінгу залишилися афіліати, які змогли швидко адаптуватися під зміни – Ільдар Бяширов

«Ви здивуєтеся показникам конверсії. Тут потрібен грамотний текст з пушами, що дозволить отримати відкриття повідомлень на рівні 4-9%. І ще не бійтеся підключати жіночу аудиторію. Всі до цього намагалися обходити її стороною, але зараз за правильного підходу й роботи з бонусами цю аудиторію можна залучати на альтернативні події, зокрема кіберспорт. Принаймні, в нас усе йде в плюс.

Найбільш активні аудиторії – 18-25 і 25-30 років, однак потрібні окремі підходи для кожної з них», – відзначає керівник агенції.

У відповідь на запитання про найбільш дієві засоби залучення жіночої аудиторії фахівець пояснив, що жінки дуже активно реагують на різні бонуси. І легше їм дається казино, оскільки воно простіше, але профіцит від беттінгу теж присутній.

Крім того, за словами Ільдара Бяширова, зараз не найкращий час вибудовувати якусь нову воронку продажів і направляти туди всі зусилля. Якщо є попередній досвід і налаштування за трафіком, краще їх адаптувати під поточну ситуацію.

«Наразі афіліатам простіше й ефективніше працювати з казино, але якщо є зв’язка із беттінгом, чому б її не монетизувати? Так, вона впала в охопленні, але якщо вона дає плюс, не бачу причин її призупиняти», – підсумував експерт.

Раніше ми розповідали, чому в Кіберспортивній коаліції з питань добросовісності констатували збільшення кількості договірних матчів в електронному спорті.

Читайте також: Лутбокси отримали власну відмітку в системі вікового рейтингу ігор

Читайте також: Вадим Потапенко про наслідки пандемії для гемблінг-сектору

Більше цікавої й актуальної інформації – у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

30 Травень
вгору