У ЄС до 20% скоротився обсяг гемблінг-реклами на сайтах із піратським контентом

28 Вересня 2020, 13:13

У ЄС до 20% скоротився обсяг гемблінг-реклами на сайтах із піратським контентом

Про таку статистику повідомила Європейська комісія, яка надала позитивну оцінку впливу Меморандуму про взаєморозуміння (Memorandum of Understanding, MoU), адже саме він допомагає боротися з незаконним контентом, зокрема і на ринку азартних ігор у Європі.

За даними Єврокомісії, з моменту введення в дію меморандуму частка загальної кількості оголошень європейського бізнесу на вебсайтах, що порушують права інтелектуальної власності, зменшилася на 12%, а реклами азартних ігор від головних брендів у Європі наразі залишилося 20%, тоді як до MoU її було 62%.

Меморандум об’єднав низку секторів задля обмеження реклами на сайтах, що порушують права інтелектуальної власності (IPR), наприклад, із незаконною трансляцією спортивних подій у прямому ефірі. Також у цю категорію потрапили мобільні додатки, які порушують авторські права або продають підроблені товари.

У 2018 році MoU підписав ряд галузевих асоціацій. Вони представляють галузі, де широко рекламують товари та/або послуги в Інтернеті. До групи підписантів увійшла і Європейська асоціація азартних ігор і ставок (European Gaming and Betting Association, EGBA).

«Більшість авторитетних компаній не мають наміру рекламуватися на вебсайтах, які порушують права інтелектуальної власності, але це трапляється і таке важко контролювати. І EGBA визнає, що для запобігання цьому необхідно вживати відповідних заходів. Ось чому ми активно співпрацюємо з Європейською комісією та іншими зацікавленими сторонами і раді, що ці зусилля починають приносити свої плоди», – зазначив генеральний секретар EGBA Маартен Хайер.

Крім того, він звернув увагу на можливості, які виникають завдяки розширенню співпраці на рівні ЄС. За його оцінкою, це може принести користь сектору азартних ігор і зробити його більш стійким до викликів, зокрема й щодо реклами.

До того як були опубліковані останні дані щодо MoU, у секторі азартних ігор в онлайні EGBA закликала запровадити певні права споживачів. На переконання асоціації, незважаючи на міжнародний характер азартних ігор, онлайн-гравці не однаково захищені в різних країнах Євросоюзу, оскільки кожна держава-член ЄС створює та впроваджує свої правила з гемблінгу.

Нагадаємо, наприкінці квітня EGBA видала перший рекламний кодекс, який направлений на відповідальну рекламу азартних ігор в Інтернеті та захист неповнолітніх. У липні його підтримала та схвалила Європейська асоціація телебачення та радіо (European Association for TV and Radio Sales Houses, EGTA).

Читайте також:Зміст реклами азартних ігор є проблемою в багатьох країнах ЄС – Василикі Пануосі

Читайте також: Онлайн-казино в легальному полі – новий ринок для України

Більше цікавого про гральний бізнес – у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору