UGC розробляє положення з реклами азартних ігор

20 Липня 2021, 14:17

Голова Всеукраїнської ради гемблінгу (UGC) Антон Кучухідзе описав ряд висновків, які має зробити для себе бізнес, виходячи з поточної ситуації навколо реклами азартних ігор. Також він повідомив, що рада працює над документом для врегулювання промоції грального бізнесу.

За словами Антона Кучухідзе, сьогодні не вся реклама українських ліцензіатів відповідає принципам соціальної відповідальності, які прописані в гральному законі. Тому з поточної ситуації можна зробити цілий ряд висновків для бізнесу та держави.

  1. Помітна нестача перехідного періоду, який зник через поправковий спам під час розгляду законопроєкту № 2285-д. За його наявності багато процесів на ринку азартних ігор пройшли б не настільки нервово.
  2. Бізнес має розуміти, що надмірна реклама тільки злить громадян. Тому важливо не випробовувати терпіння людей, бо тоді складно буде передбачити поведінку політиків – як противників, так й прихильників легального гемблінгу.
  3. Оператори не мають бути токсичними для іншого ринку та прихильників легалізації. Ринок доволі маленький і дії одного ліцензіата обов’язково кинуть тінь на інших.
  4. Бізнес-консультанти гральних компаній мають пояснити маркетинговим відділам, що агресивна реклама не приведе більше клієнтів до онлайн- чи офлайн-казино.
  5. Закон ухвалений і містить в собі базові юридичні принципи, але це все можна обходити в межах законодавства. Тому для учасників ринку і потрібен Меморандум, і хоч підпис в ньому не має юридичної сили, але цей документ сприйматимуть як культуру поведінки.
  6. Порушення ухваленого всередині ринку рекламного кодексу означатиме, що окремий суб’єкт чхати хотів на соціальну відповідальність і готовий виставити весь ринок в негативному світлі.
  7. Операторам не потрібно поводити себе так, щоб це дало підґрунтя для популістів чи опозиції.

Тому фахівець повідомив, що в UGC вже тиждень як розроблений Меморандум про рекламу, який нині погоджують оператори. І після погодження в межах ради Меморандум запропонують для обговорення всьому ринку. UGC займається цим не заради реклами, оскільки оператори, які увійшли до організації, розуміють, які ризики несе в собі нерозуміння деякими ліцензіатами серйозності порушення принципів соціальної відповідальності.

Голова UGC сказав, що легальним операторам не можна вести себе так, як тіньовикам. Якщо ж постійно вдаватися до хитрощів та провокувати державу – мовляв, а «доведіть, що я порушив» – рано чи пізно держава візьме і все доведе, навіть якщо хтось вважає себе недоторканним.

Нагадаємо, що гральний бізнес приніс в бюджет 1 млрд грн.

Читайте також: Законопроєкт № 2713-д пройшов перше читання

Читайте також: Покер-клуби України

Коментарі:
Зараз читають
ноя
вгору