Ukrainian Gaming Week 2021: огляд в реальному часі

15 Вересня 2021, 17:18

Ukrainian Gaming Week 2021: огляд в реальному часі

14-15 вересня Київ приймає наймасштабнішу виставку Ukrainian Gaming Week 2021, яка проходить в Міжнародному виставковому центрі. Серед учасників – провідні представники гемблінг-сфери: від операторів та розробників ПЗ до рекрутерів, які працюють для грального бізнесу. Також впродовж двох днів триватиме лекторій із провідними юристами, маркетологами, керівниками профільних асоціацій та іншими фахівцями гральної галузі. Про що саме говоритимуть експерти на UGW-2021 – читайте на нашому сайті.

Читачі порталу LoginCasino.ua можуть дізнаватися про головні події виставки в режимі реального часу.

10:53 До відкриття залишається небагато часу. Учасники готуються до приходу відвідувачів виставки.

11:32 Реєстрація відвідувачів виставки у розпалі.

12:00 Стартував дводенний лекторій. Сьогодні модератором буде Костянтин Карпалов, який є співзасновником СРА-мережі Papa Karlo.

12:15 Першим виступив Marketing Operations Manager TVBET Олександр Михайлов. Він розповів про ТВ-ігри як сучасний тренд серед геймінг операторів.

Як зазначив під час виступу спікер, ТВ-ігри – це молодий жанр, але за ним майбутнє.

«Тренд – це набирання обертів ТВ-ігор, тому що вони нові на ринку. Є багато ігор, які ще можна перевести в ТВ-жанр, наприклад нарди. Також майбутнє за персоналізацією, щоб кожному гравцю видати свій бонус. Складність у тому, що гравці не знають, що є такий формат», – зазначив Михайлов.

12:24 Виступає другий спікер – Віктор Іванченко. Він понад п'ятнадцять років працює в маркетингу та рекламі, наразі є Head of Research & Development рекламного холдингу «Мегаполіс».

Під час свого виступу Іванченко наголосив, що з 2017 року інтерес до гемблінгу невпинно зростає.

За його даними, 60% аудиторії бетторів це чоловіки, 83% – люди до 45 років, з переважанням аудиторії до 35 років.

«Більшість хоче, щоб гра була стилем життя. Чоловіки сприймають гру як власне гру, а жінки – як спосіб провести дозвілля», – говорить Іванченко.

12:39 Слово взяла керуючий партнер Kairos Group Law Firm Марина Слободніченко.

Під час свого виступу експертка розповіла про всі пов’язані із ліцензуванням питання.

«B2B-ліцензії стосуються не тільки онлайну, але й офлайну. Чітко сказано, що резиденти мають отримувати ліцензію на B2B, про нерезидента – ніде не вказано. Це ставить бізнес в нерівні умови. Однак в КРАІЛ пояснили, що постачання програмних продуктів для казино можуть здійснювати тільки резиденти України. Можна або отримувати ліцензію, або працювати через агрегатора», – пояснила Слободніченко.

12:49 За словами Марини Слободніченко, сьогодні КРАІЛ вірить на слово, що у бенефіціарів, директора чи бухгалтера бездоганна ділова репутація.

13:00

«У нас немає корупції. Ліцензію B2B можна отримати абсолютно прозорим легальним способом», – запевнила Слободніченко.

Вона також додала, що процес отримання ліцензії для B2B, навіть якщо порівняти з іншими країнами, не є складним.

13:18 Виступає Олег Дерглюк, керівний партнер Stron Legal Services, з темою «Головні болі онлайн гемблінгу та їх подолання».

Дерглюк говорить, що найбільша проблема онлайн-казино – це еквайринг.

«Потрібна прохідність платежів, а для цього потрібен рахунок в європейському банку, але ліцензіат Кюрасао не зможе його відкрити через політику Visa та MasterCard. Рішення – відкрити в країні ЄС, наприклад в Мальті, дочірню компанію, яка прийматиме платежі і розпоряджатиметься ними за вимогами принципалу. І оскільки фінансові послуги є всередині групи, то не потрібна фінансова ліцензія», – пояснює експерт.

Саме мальтійські компанії, за інформацією Дерглюка, проявляють себе найкраще в цьому, бо в країні теж є гемблінгові ліцензії.

«За правилами фінмоніторингу, банк може зупинити транзакцію з MCC-кодом гемблінгу в інші країни, бо це ризик для юрисдикції, де не врегульований гральний бізнес. Тоді як в Мальту банк такі транзакції пропускатиме», – зазначає спікер.

13:22

Дерглюк радить: якщо розширювати таку структуру, то можна і працювати з таким погано врегульованим явищем, як криптовалюта:

«На Мальті можна отримати ліцензію на криптовалюту, одна брокерська, одна на обмін і біржі. Можна підписати угоду з біржею і пропонувати гравцю купувати через казино крипту і через нього ж її виводити».

13:38 Слово передали генеральному директору Betbazar Олександру Ярошенку. Присутні змогли почути найактуальнішу інформацію про розвиток беттінгового B2B-ринку в Україні.

13:44 Ярошенко розповів, що в Україні спостерігається концентрація приватних і кіберспортивних ліг.

«Важливим трендом є “тайм ту маркет”. Раніше турніри теж були, але до карантину не було такого попиту», – стверджує Ярошенко.

За його словами, аудиторія в кіберспорті зростає, але вона поки що без грошей.

13:58 Chief Product Officer BetConstruct Артем Дмитренко виступає з темою «Чотири тренди в гемблінгу, про які варто пам’ятати».

«Покоління Z – це зовсім інше покоління зі своєю специфікою і особливостями. Але головне, що вони виросли з мобільними телефонами в руках. Тому стандартні інтерфейси спортсбуків і слотів можуть не підійти цьому поколінню. Варто замислюватися над тим, до чого вони звикли і що бачать щодня: Netflix, YouTube, Instagram. Потрібно робити щось схоже на ці речі. Для нового покоління потрібно зробити гейміфікацію і соціальні мережі», – розповідає фахівець.

І додає, що потрібно працювати над тим, щоб люди визнавали і cприймали гемблінг як спосіб розважитися, також важливо робити окремі додатки для кожного продукту, тому що молодь звикла до додатків.

Дмитренко наголосив, що зараз настала ера споживання і створення контенту.

14:03 Артем Дмитренко впевнений, що необхідно робити нові ігри, свої турніри, які можуть стати популярнішими за національні.

«Наразі не зайняті ніші баскетболу, тенісу, волейболу. Це складно розвивати, але до цього прийдуть, і будуть турніри, які спеціально організовуватимуть букмекерські контори», – говорить експерт.

«Зараз почали збирати про клієнтів дуже багато інформації, крім ставок. Ми збираємо ці дані, зберігаємо, обробляємо і ухвалюємо, ґрунтуючись на них, рішення. Проблема в тому, що даних стає занадто багато, і треба вже замислитися, навіщо вони потрібні і як з ними працювати», – підкреслює спікер.

14:24 Почався виступ керівника департаменту розвитку партнерських відносин VBET Ukraine Антона Світличного. Він поділився стратегією компанії щодо спортивної співпраці.

Експерт розповів, що поки всі чинні партнерства зосереджені в спорті, але компанія планує поширювати співпрацю поза спортом. Крім міжнародного партнерства, ще мають бренд амбасадорів. Також в Україні тісно працюють зі збірною як в офлайн-, так і онлайн-сегменті.

14:30

«Компанія VBET хоче створити інші платформи без розміщення бренду для кращого розуміння подій з українськими футбольними командами і розумінням трендів. Також на перспективу спілкуються з іншими футбольними організаціями, можливо, почнуть наступного року співпрацю в цьому напрямі. Щодо ситуації в Україні, то не дуже подобається, що дійсні партнери готові відмовлятися від спонсорів, бо щось там їм не подобається. Вони дивляться в бік інших вертикалей – фестивалі, концерти та інші медійні події», – розповів Світличний.

15:15 Head of PR at 4H Agency Дмитро Безручко розповів про легалізацію грального ринку в Україні.

За його словами, коли йдеться про Україну, найчастіше запитують про те, що пов'язане із податковим законодавством. Не завжди допомагає роз’ясненнями й держрегулятор – Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей.

«60% інформації, яку дає КРАІЛ, є декларативною. Мовляв, ми щось зробили, а висновки робіть самі», – говорить Безручко.

15:18 Виступає Наталя Ревенко, яка є засновницею та директоркою компанії HELPYOU OÜ.

Ревенко є провідною експерткою з міжнародних корпоративних і банківських послуг. Вона зробила огляд нерезидентних фіатних і крипторахунків для учасників ринку гемблінгу.

15:21 Експертка розповіла про особливості роботи іноземних фінустанов на українському ринку.

«Закордонні банки працюють з Україною, проте вони змінили комплаенс на більш жорсткий. Адже клієнт хоче захисту інформації», – говорить Ревенко.

Вона навела приклад Сінгапуру – там клієнт може розмістити кошти під управлінням і також заробляти на рахунку.

16:16 Слово передали Head of Production LoginCasino Станіславу Примосту.

Експерт розповів про нішевий майданчик для пошуку роботи і фахівців у гемблінгу. Зокрема, чим саме відрізняється пошук співробітників у гемблінгу від інших сфер. До речі, LC Work стала першою платформою в Україні, де можна знайти вакансії виключно у цій сфері.

«LC Work провів масштабне опитування, і виявилось, що 45% респондентів негативно ставляться до грального бізнесу, а 20% – не розуміють, що це. І це негативно впливає на ринок праці. Саме тому, щоб знайти людину, яка не просто гарно ставиться до ніші, але й має необхідні навички, щоб працювати, іноді потрібно декілька тижнів. Така проблема буде існувати ще довгий час. Тому на початку літа ми вирішили запустити міжнародну платформу з пошуку співробітників для гемблінгу», – говорить Станіслав Примост.

За його словами, компанія поставила собі за мету стати нішевим ком’юніті для гральної індустрії.

Під час виступу експерт провів розіграш трьох сертифікатів. Кожен такий сертифікат дає право розмістити на LC Work 10 вакансій у гемблінговій сфері.

16:30 Виступила Юлія Ошмян, керівниця субпрактики арбітражу та розв’язання економічних суперечок, адвокат REVERA. Вона провела огляд сучасної ситуації регулювання гемблінгу.

16:39 Далі мікрофон передали Роману Чесановському, засновнику Traffic.one.

Під час свого виступу він торкнувся важливої теми – як знайти та залучити гравців до iGaming.

На думку фахівця, в цьому може допомогти месенджер-маркетинг. Наразі він є ефективним способом залучити людей.

«Багато операторів, які приходять на ринок, думають, що у них багато грошей на маркетинг, тому вони добре працюють, але у них є проблема в воронці. Люди не грають у велику кількість ігор. Якщо їм сподобається якась одна гра, вони будуть в неї грати. До речі, бонус без можливості відіграти також є мінусом. Досвідчених регуляторів дуже мало, це близько 20% гравців. Ще 70-80% – так звані халявники, які приходять заради бонусу. А ось любителів яскравих вражень поки дуже мало, хоча вони почали активно розвиватися в час локдауну, коли приходили за емоціями», – розповів Чесановський.

Він також зауважив, що результативність реклами до дня народження утричі вища.

«Не забуваймо, що дуже багатьох гравців хвилює конфіденційність», – додав спікер.

17:07 СЕО компанії Evoplay Іван Кравчук розповів про те, чого необхідно очікувати в iGaming-індустрії найближчим часом.

Перший день виставки завершився масштабною афтепати із покерним турніром, виступами запрошених артистів та церемонією нагородження переможців UGW Awards.

Другий день виставки у розпалі.

Відвідувачі активно спілкуються та налагоджують зв’язки, спікери продовжують виступи у зоні лекторію. Також відбувся нетворкінг у форматі speed dating.

 Макс Крупишев, CEO of CoinsPaid, виступає з темою Crypto Payments in IGaming

13:50 Артем Кузьменко, партнер юридичної фірми Eterna Law, розповідає про поточний статус ринку азартних ігор в Україні. Він розповідає про основні помилки при поданні документів на ліцензії, проблемні питання законодавства та сертифікації грального обладнання, а також надає практичні рекомендації для операторів.

14:30 Ярослав Кот, Founder of BelGameDev, пояснює значення IP для гральної індустрії.

15:10 Аліна Плющ, співзасновниця та член правління Української асоціації діячів грального бізнесу, розкриває тонкощі ліцензування постачальників грального ПО в рамках B2B-сертифікації.

15:30 Розпочався виступ Костянтина Михайлова, Director of Partnerships @ True Partners. Костянтин розповідає про нюанси ведення бізнесу для гральних провайдерів.

16:10 Сергій Барбашин, керуючий партнер в юридичній компанії Trustme Law Firm ділиться своїм баченням щодо інтелектуальної власності в гемблінгу.

Нагадаємо, український оператор лотерей розповів про проблеми лудоманії.

Читайте також: Як заробити гроші в інтернеті на іграх

Читайте також: Рейтинг букмекерів

Коментарі:
Зараз читають
ноя
вгору