Український гральний бізнес ратифікує Європейський кодекс про рекламу – Вікторія Закревська

16 Липня 2021, 16:59

Голова Гемблінг-асоціації України (ГАУ) розповіла про те, як оператори Європи випереджають законодавчі ініціативи, створюючи рішення з врегулювання реклами азартних ігор.

Вікторія Закревська навела приклади британської Ради з гемблінгу і беттінгу (BGC) та Європейської асоціації гемблінгу і беттінгу (EGBA).

Так, BGC презентувала кодекс про соціально відповідальну рекламу через півроку після того, як у Великій Британії почалися консультації щодо перегляду грального законодавства. Також Рада запропонувала створити інститут омбудсмена з питань азартних ігор, який має розглядати скарги гравців, а BGC забезпечувала би спільну участь ліцензіатів у розв’язанні проблем. Члени організації також зобов’язалися, що всі рекламні матеріалі, зокрема і спонсорські, спрямовуватимуться тільки на аудиторію 25+ років. Реклама буде блокуватися для всіх молодших за 18 років і матиме інформацію про віковий ценз 18+.

Голова ГАУ пояснила, чому бізнес запровадив посилені вимоги раніше за закон. Це є роботою на випередження, оскільки легальні оператори готові підвищувати стандарти роботи. Завдяки цьому можлива робота в довгостроковій перспективі і збереженні іміджу індустрії.

Схожий процес триває і в Європі, де EGBA спільно з директоратом Єврокомісії розробили кодекс відповідальної реклами гемблінгу. Крім стандартних вказівок на те, якою може і не може бути реклама, в документі є й нові техніки, наприклад заборона спонсорства активностей, які переважно популярні серед неповнолітніх.

Поки цей кодекс ратифікували п’ять країн ЄС – Данія, Бельгія, Нідерланди, Норвегія і Португалія. Він не є обов’язковим, але EGBA продовжує просувати кодекс як добровільну ініціативу операторів.

Вікторія Закревська уточнила, що за 12 років роботи в чорну ринок реклами гемблінгу в України пристосувався до невизначених реалій і потребує значної реформи. Дослідження ж вказують на втомленість і роздратованість населення від потоків реклами гемблінгу. Тому, за інформацією голови ГАУ, українські оператори, які налаштовані на перспективу, вже ведуть роботу над етичністю реклами. І ці правила поширяться і на власників рекламних майданчиків і площ. Тому фахівець переконана, що ліцензіати України згодом ратифікують кодекс EGBA.

Нагадаємо, що держбюджет за півроку отримав 1 млрд грн надходжень від грального бізнесу з 7,4 млрд запланованих.

Читайте також: Основні правила фондової біржі

Читайте також: Види ставок у покері

Коментарі:
Зараз читають
ноя
вгору