Підпишіться на новини

В Іспанії починають діяти нові вимоги до реклами азартних ігор

14 січня 2020, 15:10
Голосів: 1

DGOJ, який регулює гемблінг-діяльність у країні, нагадав, що з 15 січня в Іспанії починає діяти новий кодекс поведінки стосовно реклами азартних ігор.

В Іспанії починають діяти нові вимоги до реклами азартних ігор

Документ розробив і запропонував іспанський держорган Jdigital. У листопаді минулого року документ отримав підтримку з боку регулятора.

Нововведення передбачають, що іспанські оператори зобов’язуються зменшити кількість реклами азартних ігор, а також додавати до неї повідомлення про відповідальну гру та попереджати про вікові обмеження (в Іспанії гемблінг дозволений з 18 років).

Крім того, інтернет-оператори повинні обмежити €200 бонуси на першу гру для нових гравців, а букмекери більше не зможуть використовувати «активних спортсменів» для просування ставок на спорт.

Наразі іспанські компанії очікують від новоствореного коаліційного уряду PSOE – Podemos офіційної публікації Указу про федеральні стандарти реклами, пов’язані з азартними іграми.

Мікель Лопес де Торре, голова Jdigital, підкреслив, що підтримує реформу в рекламі гемблінгу. Водночас, він повідомив про існування різних позицій в урядовій коаліції щодо азартних ігор загалом. І коаліція заявила, що слухатиме галузь, перш ніж вживати будь-яких заходів з її регулювання.

Раніше ми повідомляли про запровадження в Латвії програми з відповідальної гри.

Читайте також: Як мобільні додатки для гемблінгу перетворюються на високодохідний бізнес

Читайте також: Навіщо гравцю розбиратися в математиці

Підписуйтеся на наші сторінки в Facebook, Instagram, Twitter, Telegram, щоб не пропустити найцікавіше про гральний бізнес.

Коментарі:

Немає коментарів

Зараз читають
Новини партнерів
30 Жов
вгору