В Іспанії заборонили рекламувати азартні ігри приватних компаній

04 Вересня 2021, 12:26

В Іспанії заборонили рекламувати азартні ігри приватних компаній

Іспанська влада залишила для реклами гемблінгу тільки чотири години пізно вночі. Жорстка заборона стосується тільки приватних операторів, а державні лотереї та казино уникнули утисків. Більше про рекламу азартних ігор читайте на нашому сайті.

В Іспанії заборонили рекламувати приватні азартні ігри у всіх видах ЗМІ. Так, в країні вирішили радикально боротися з азартною залежністю серед молоді. Про це заявив міністр у справах споживачів Альберто Гарсон, передає видання Yogonet.

Відповідно до нових норм, рекламувати азартні ігри можна тільки з першої до п’ятої години ночі. Це стосується радіо, телебачення та онлайн-ЗМІ. Не можна буде також використовувати рекламу гемблінгу на різних носіях зовнішньої реклами, наприклад, білбордах вздовж доріг, плакатах тощо.

Також обмеження поширяться і на спортивні івенти. Іспанська влада заборонила будь-яку рекламу казино, ставок, лотерей під час трансляцій спортивних змагань, на спортивній формі гравців чи стадіоні. Загалом віднині гемблінговим компаніям заборонено спонсорувати будь-що в принципі.

Однак усі ці норми стосуються тільки приватних гральних закладів. Але державні казино та лотереї зможуть рекламуватися у будь-який час без обмежень.

Закон, який забороняє рекламу приватних азартних ігор, був затверджений ще у листопаді минулого року. Тоді влада дала 10 місяців, щоб ЗМІ узгодили з операторами і рекламодавцями цей нюанс. З того часу не було погоджено в країні жодного нового договору на рекламу азартних ігор, лотерей тощо.

Перші обмеження були помітні ще у квітні цього року. Тоді публічним та медійним особам заборонили просувати покерні ігри, казино та азартні ігри взагалі. Вже наступного місяця зникла онлайн-реклама представників приватних компаній азартного бізнесу, а також під заборону потрапили будь-які інструменти включення у рекламу для залучення нових гравців.

Власне, 30 серпня 2021 року цей період завершився, тож усі ЗМІ мають дотримуватися нових правил у рекламі.

Іспанська влада прогнозує, що реклама приватного гемблінгу, якій залишили дуже вузьку шпарину, зрештою зникне взагалі в країні. Проте ті, хто не підтримав реформу, говорять, що такі жорсткі правила можуть боляче відбитися на спортивних командах. Адже азартна індустрія і букмекери зокрема є неостанніми їхніми спонсорами.

Відповідно до рішення, той, хто порушить заборону і буде рекламувати гемблінг поза встановленим часом, буде змушений заплатити штраф від 100 тисяч до 1 млн євро. Окрім цього, їм заборонять працювати до шести місяців.

Нагадаємо, що понад третину гравців у Великій Британії почати грати в азартні ігри спонукала реклама.

Читайте також: Українське казино онлайн

Читайте також: Закон про легалізацію грального бізнесу

Коментарі:
Зараз читають
вгору