Підпишіться на новини

Вакансія директора з маркетингу стає популярною на гральному ринку – Perestroika Affiliates

5 травня 2020, 13:09
Голосів: 3

Розвиток глобального грального ринку привертає увагу висококваліфікованих фахівців, оскільки дає їм чимало можливостей. Аналіз відкритих вакансій у галузі показує, що актуальними для гемблінг-компаній наразі є маркетологи, зокрема на посаду керівника. Саме в такому працівнику зацікавлена Perestroika Affiliates.

Вакансія директора з маркетингу стає популярною на гральному ринку – Perestroika Affiliates

Perestroika Affiliates (ex. VulkanPartner) є прямим рекламодавцем, гемблінг-партнеркою, яка працює на ринку вже понад 10 років і представляє топові бренди РФ і СНД. За час своєї роботи компанія побудувала довірчі й дружні відносини з гравцями та партнерами. Тут їх уважно слухають і чують.

Зараз компанія шукає CMO для своїх топ-продуктів на ринку РФ, СНД, Європи.

Перед новим працівником ставить такі завдання:

  • управління департаментом маркетингу на продуктах;
  • створення та реалізація маркетингової стратегії компанії;
  • управління маркетинговим бюджетом;
  • контроль ключових метрик: ROI, NGR, ARPPU, LTV тощо;
  • проведення наскрізної аналітики між внутрішнім маркетингом і залученням трафіку;
  • сегментація гравців і створення унікальних пропозицій для них;
  • формування принципів роботи з VIP-гравцями;
  • побудова відділу медіабаїнгу;
  • побудова аналітики й оптимізація воронки конверсій;
  • проведення регулярних, призначених для користувача і ринкових досліджень на поточних і нових ринках.

Претенденти повинні мати чималий досвід як роботи на керівних позиціях у маркетингу, так і запуску проєктів для B2C у gambling-компаніях. Також знадобляться досвід роботи із зарубіжними ринками, просунутий рівень у галузі аналітики, володіння «Яндекс.Метрикою», Google Analytics, Similarweb, досвід створення й управління gambling-брендами.

Вакансія директора з маркетингу стає популярною на гральному ринку – Perestroika Affiliates

За перераховані навички роботодавець готовий запропонувати:

  • високу заробітну плату + бонуси за результат;
  • відвідування топових конференцій за рахунок компанії;
  • роботу з міжнародними проєктами з крутою командою;
  • широкі повноваження;
  • корпоративні заходи, відкрите спілкування з колегами як у Мережі, так і в реальному світі.

Індустрія азартних ігор потребує якісного маркетингу, оскільки із впровадженням цифрових технологій конкуренція на ринку стає більш жорсткою. Водночас маркетологам це дає багато можливостей реалізувати свій потенціал і розвиватися разом із компанією, адже маркетинг-тренди в цій галузі швидко змінюються.

Нагадаємо, ми розповідали, яку роль CRM-система відіграє для гемблінг-проєкту.

Читайте також: Робота віддалено: посади і їх вибір у сфері гемблінгу

Читайте також: VR-казино: світовий тренд гральної індустрії

Усе найцікавіше – на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

30 Жов
вгору