Підпишіться на новини

Визнання кіберспорту дасть Україні потужний поштовх у розвитку сучасної технологічної країни – Олег Гуменюк

29 вересня 2020, 11:31
Голосів: 3

Генеральний менеджер кіберспортивного медіахолдингу WePlay Esports розповів про власне бачення того, як офіційний статус кіберспорту вплине як на саму індустрію, так і на державу, а також поділився деякими планами турнірного організатора.

Визнання кіберспорту дасть Україні потужний поштовх у розвитку сучасної технологічної країни – Олег Гуменюк

За словами представника WePlay Esports, визнання кіберспорту на законодавчому рівні – це важливий крок для кіберспортивної спільноти. Із цього моменту компанія зможе почати вибудовувати ефективнішу комунікацію з державою щодо розвитку електронного спорту в Україні.

Водночас Олег Гуменюк зазначив, що офіційний статус не призведе до змін у роботі компанії.

«Безпосередньо на роботу нашого медіахолдингу WePlay Esports визнання кіберспорту офіційним видом спорту кардинально не вплине. Ми, як і раніше, будемо проводити змагання та дарувати глядачам яскраві враження. Проте відтепер ми зможемо розповісти про нашу діяльність більшій кількості людей і зруйнувати стереотипи про те, що кіберспорт – це лише марнування часу за комп’ютером», – зауважив генеральний менеджер.

Також він висловив сподівання, що деякі процеси тепер стануть простішими. Наприклад, надання права на в’їзд на територію держави учасникам кіберспортивних подій.

Як повідомив фахівець, на нинішньому етапі важливо побачити, які кроки держава готова зробити назустріч індустрії. Лише після цього можна говорити про можливий вплив.

кіберспорт

Оцінюючи потенційні зміни в кіберспорті та їхню користь для України, Олег Гуменюк зауважив, що, можливо, держава стане активнішою в наданні фінансової й інформаційної підтримки та почне розвивати кіберспортивну освіту. Це можуть бути гранти на навчання для молодих кіберспортсменів, відкриття спеціальних шкіл, комп’ютерних клубів, проведення майстер-класів, лекцій тощо. Сама держава отримає потужний поштовх у розвитку як сучасної технологічної країни, а активізація кіберспортивної діяльності принесе багато інвестицій. Важливо розуміти, що навіть проведення турніру позитивно впливає на економіку України.

«На попередні турніри WePlay Esports у Києві та ТК “Буковель” приїздили фанати та представники преси з Румунії, Польщі, Франції та багатьох інших країн. Ми розповідаємо про свою культуру, а вони – про свою. Таким чином зростає популярність України на міжнародному ринку, розвивається туризм. І це лише один із позитивних аспектів», – пояснив Олег Гуменюк.

Щодо співпраці з іншими організаціями генеральний менеджер WePlay Esports зауважив, що вони готові бути партнерами із Федерацією кіберспорту чи іншими організаціями у напрямках, які будуть розвивати, популяризувати та підносити eSports на новий рівень. Компанія не має стосунку до проєкту кіберспортивного готелю на базі готелю «Дніпро», а збільшення арен у Києві називає позитивною тенденцією. Олег Гуменюк сподівається, що незабаром медіахолдинг зможе анонсувати перші змагання і на своїй WePlay Esports Arena Kyiv.

І що більше підприємців залучатимуть інвестиції, будуватимуть арени та розвиватимуть кіберспортивну інфраструктуру загалом, то швидше Україна посяде провідні позиції на світовому ринку.

До того ж WePlay Esports планує зайняти свою нішу на ринку файтингів США.

кіберспорт

«На думку нашої команди, цей ринок має великий потенціал. За нашими даними, до початку пандемії коронавірусу в США за рік сумарно відбулося 66-70 турнірів із файтингів, здебільшого офлайн, які зібрали 21 млн годин переглядів. На файтингах виросло не одне покоління любителів і професійних гравців, і цей жанр заслуговує на увагу з боку турнірних операторів», – уточнив Олег Гуменюк.

Щодо проведення живих турнірів у Києві генеральний менеджер WePlay Esports не може назвати жодних конкретних дат через непередбачувані обставини, пов’язані з пандемією. Щойно організатор буде впевнений у можливості привезти гравців та інших учасників подій, а також забезпечити належні умови роботи, то оголосить дату першого LAN-турніру.

Нагадаємо, Олександр Кохановський презентував стратегію розвитку Української професійної кіберспортивної асоціації.

Читайте також: Іван Данішевський про складнощі визнання кіберспорту спортом 

Читайте також: Кращі ігри про апокаліпсис 

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

21 Жов
вгору