Заява ІКАР: «Рулетка на Хрещатику – це явний перебір»

21 Липня 2021, 13:00

ГО «Інформаційно-комунікативна колаборація азартного ринку Україну» (ІКАР) опублікувала заяву щодо реклами одного з ліцензованих гемблінг-операторів. Йдеться про великий банер на фасаді одного з будинків на Хрещатику.

В організації обурені грубим нехтуванням принципів відповідальної реклами, інформує фейсбук-сторінка ІКАР.

У ГО назвали рекламу провокаційною та вимагають демонтажу.

«Як частина спільної екосистеми гральної індустрії ми одностайно підтримуємо ідею про спільний кодекс самообмежень реклами гемблінгу», – йдеться у заяві ІКАР.

В офіційному зверненні вказано, що відповідальні гемблінг-оператори домовилися про свідоме самообмеження у своїх методах промоції. Зокрема, українські ліцензіати намагаються відсіяти випадкових гравців, які розраховують на легкий заробіток під час гри і навпаки встановлюють обмеження на зразок суворого дрескоду, верифікації та високий поріг мінімального депозиту.

«Навіть якщо правове поле дозволяє інформувати аудиторію про спонсорську програму на радіо про те, що “ти король”, цього не толеруватиме цивілізований білий законослухняний ринок», – пишуть представники ГО.

В ІКАР висловили сподівання, що оператор сам демонтує незаконну рекламу та почне дотримуватися тих умов, які діють для білого ринку азартних ігор в Україні.

Джерело фото: facebook.com/ikar.ukraine

Додамо, що реклама у вигляді банера на Хрещатику була розміщена ліцензованим в Україні онлайн-казино від ТОВ «Слотс.Ю.Ей», яке оперує під брендом Slotoking. Дозвіл на роботу компанія отримала наприкінці травня 2021 року.

Нагадаємо, що UGC розробляє положення з реклами азартних ігор.

Читайте також: Юлія Бурковська про гральний бізнес та ІКАР

Читайте також: Легалізація грального бізнесу в Україні

Коментарі:
Зараз читають
ноя
вгору